Την αγανάκτισή τους εκφράζουν οι γονείς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδας διότι -για πολλοστή φορά- η ανέγερση του σχολείου έμεινε στα λόγια, καθώς δεν προχώρησε η έγκριση χρηματοδότησής του από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».
Στη συνάντηση, όπως αναφέρουν, «που έγινε στις 31/1/2023 με τον αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικων κ. Στέλιο Πέτσα -ο οποίος είναι ο καθ ύλην αρμόδιος για το εν λόγω πρόγραμμαπροσπαθήσαμε να εξηγήσουμε τη δραματική κατάσταση του υπάρχοντος σχολείου κι εκείνος είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα συμπεριληφθεί στα προσεχή έργα. Δυστυχώς, όπως προσφάτως ενημερωθήκαμε, δεν «χώρεσε» στη λίστα των εγκριθέντων έργων, ούτε και τώρα».
Σημειώνουν δε ότι είναι απορίας άξιο πώς γίνεται να μένει εκτός λίστας ένα σχολείο το οποίο λειτουργεί σε παλαιωμένα isobox τα οποία στάζουν νερά από τις οροφές όταν βρέχει.
- Οι αίθουσες είναι ελαχίστων τετραγωνικών μέτρων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στη διάταξη των θρανίων αλλά και στην πρόσβαση της εξόδου κάθε αίθουσας.
- Το υπόστεγο είναι ελλιπές και τα παιδιά αδυνατούν να εξέλθουν από τις αίθουσες όταν υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα βροχής ή υψηλής θερμοκρασίας.
- Στα διαλείμματα, εξαιτίας του υποτυπώδους προαυλίου και για την αποφυγή ατυχημάτων, είναι υποχρεωμένα να απέχουν από οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού/δραστηριότητας.
- Επιπροσθέτως, δεν υφίσταται αίθουσα εκδηλώσεων με αποτέλεσμα οι μαθητές και μαθήτριες να μην έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε εορταστικές εκδηλώσεις, λόγω έλλειψης χώρου.
- Οι τουαλέτες, οι οποίες είναι επίσης στεγασμένες σε παλαιωμένα isobox, δεν αντικαθίστανται με την αιτιολογία του υψηλού κόστους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται έντονο πρόβλημα λόγω των οσμών που αναδύονται.
Η ανακοίνωση των γονέων:
Προς μεγάλη αγανάκτησή μας πληροφορηθήκαμε -δυστυχώς για πολλοστή φορά- ότι η ανέγερση του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδας έμεινε στα λόγια, καθώς δεν προχώρησε η έγκριση χρηματοδότησής του από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης». Στη συνάντηση που έγινε στις 31/1/2023 με τον αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικων κ. Στέλιο Πέτσα -ο οποίος είναι ο καθ ύλην αρμόδιος για το εν λόγω πρόγραμμαπροσπαθήσαμε να εξηγήσουμε τη δραματική κατάσταση του υπάρχοντος σχολείου κι εκείνος είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα συμπεριληφθεί στα προσεχή έργα. Δυστυχώς, όπως προσφάτως ενημερωθήκαμε, δεν «χώρεσε» στη λίστα των εγκριθέντων έργων, ούτε και τώρα.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκαν τα έργα αυτά, ωστόσο είναι απορίας άξιο πώς γίνεται να μένει εκτός λίστας ένα σχολείο το οποίο λειτουργεί σε παλαιωμένα isobox τα οποία στάζουν νερά από τις οροφές όταν βρέχει.
Αναλόγως με την εποχή, αναπτύσσουν θερμοκρασίες ψύχους ή θερμοκηπίου και κατά συνέπεια τούτου, τα κλιματιστικά δεν αποδίδουν.
Οι αίθουσες είναι ελαχίστων τετραγωνικών μέτρων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στη διάταξη των θρανίων αλλά και στην πρόσβαση της εξόδου κάθε αίθουσας.
Το υπόστεγο είναι ελλιπές και τα παιδιά αδυνατούν να εξέλθουν από τις αίθουσες όταν υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα βροχής ή υψηλής θερμοκρασίας.
Στα διαλείμματα, εξαιτίας του υποτυπώδους προαυλίου και για την αποφυγή ατυχημάτων, είναι υποχρεωμένα να απέχουν από οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού/δραστηριότητας.
Επιπροσθέτως, δεν υφίσταται αίθουσα εκδηλώσεων με αποτέλεσμα οι μαθητές και μαθήτριες να μην έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε εορταστικές εκδηλώσεις, λόγω έλλειψης χώρου.
Οι τουαλέτες, οι οποίες είναι επίσης στεγασμένες σε παλαιωμένα isobox, δεν αντικαθίστανται με την αιτιολογία του υψηλού κόστους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται έντονο πρόβλημα λόγω των οσμών που αναδύονται.
Να επισημάνουμε ότι το κτίριο έχει κριθεί -επισήμως από το 2013- ως ακατάλληλο για χρήση σχολείου από πολιτικό μηχανικό της ΟΣΚ, σύμφωνα με υπουργική απόφαση. Επειδή, όμως, είναι αδύνατο να αφομοιωθεί το πλήθος των παιδιών από τα άλλα σχολεία της περιοχής, είχε βρεθεί ως λύση ανάγκης η καταβολή του μισθώματος από ιδιώτη -κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα- διότι λόγω της ακαταλληλότητάς του δεν γίνεται αυτό (το μίσθωμα) να καταβάλλεται από τον Δήμο κι ενώ η ανέγερση του νέου σχολείου δεν έχει ακόμα δρομολογηθεί. Ωστόσο, όπως αντιλαμβανόμαστε, η πληρωμή αυτού του μισθώματος μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή και τα παιδιά μας να βρεθούν χωρίς σχολική στέγη... Παρόλα αυτά το 4ο Δημοτικό παραμένει εκτός λίστας! Ας αναλάβει επιτέλους η πολιτική ηγεσία το χρέος της και τις τεράστιες ευθύνες που προκαλεί η ακατανόητη κωλυσιεργία, η οποία και διατηρεί σε λειτουργία έναν ακατάλληλο χώρο για περισσότερα από 10 χρόνια, ενόσω το οικόπεδο έχει αγοραστεί και οι μελέτες είναι έτοιμες. Πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου, άδικη για τα παιδιά μας στασιμότητα.
Αναρωτιόμαστε πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να περάσουν για να μπει η πολυπόθητη αυτή υπογραφή που θα σημάνει την έναρξη των εργασιών για ένα αξιοπρεπές σχολείο, ώστε τα παιδιά μας να έχουν ίσα δικαιώματα και να μην αντιμετωπίζονται ως τέκνα ενός κατώτερου Θεού επειδή έτυχε να μεγαλώνουν στην Αρτέμιδα των πληβείων, εν έτει 2023... Δηλώνουμε αγανακτισμένοι και ζητάμε άμεσα μια απάντηση στο θέμα της έγκρισης χρηματοδότησης του νέου 4ου Δημοτικού Αρτέμιδας, ώστε τα παιδιά μας να αποκτήσουν σύντομα τη δυνατότητα να στεγάζονται σ' ένα αξιοπρεπές και ασφαλές σχολείο, όπως δικαιούνται εκείνα αλλά ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ κι εμείς ως φορολογούμενοι πολίτες αυτής της χώρας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη