«Έργα και ημέρες» αριστείας της Επιτροπής Αξιολόγησης Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, προκειμένου «να νομιμοποιηθεί» ότι είχε προαποφασίσει το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και ο «δερβέναγας» της Διεύθυνσης
Το πρωί της Πέμπτης, 6 Απριλίου οι νυν Διευθυντές των σχολείων της Λέσβου έλαβαν από τον Προϊστάμενο τους Τίμο Θεοφανέλλη το παρακάτω μήνυμα στην εφαρμογή του viber: «Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και όσοι ασχολούνται με τα θέματα των εκπαιδευτικών να νοιάζονται για τη βέλτιστη λειτουργία των σχολείων, αλλά και με θέματα που είναι σημαντικά χωρίς εμμονές! ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αν και είναι αυτονόητο, αυτό δεν συμβαίνει και είναι κρίμα!»
Στο ερώτημα κάποιων τι εννοεί απάντησε ότι είναι το αυθόρμητο σχόλιό του μόλις είδε τον τελικό πίνακα κατάταξης των υποψηφίων Διευθυντών.
Την επόμενη μέρα, δηλαδή χθες Παρασκευή, δημοσιοποιήθηκαν τα αποτελέσματα μιας φαρσοκωμωδίας, της πιο μαύρης ίσως σελίδας στην ιστορία της εκπαίδευσης στη Λέσβο, της κατάντιας μιας υπηρεσίας που θα έπρεπε να διακρίνεται για τη διαφάνεια και την έσωθεν και έξωθεν καλή μαρτυρία. Τα αποτελέσματα μιας διαδικασίας που όπως εκπαιδευτικοί από όλους τους πολιτικούς χώρους υποστηρίζουν κράτησε τρεις μήνες και ήρθε «να νομιμοποιήσει» (;) αυτό που είχε προαποφασίσει το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών (και ο αρχηγός του και «γενικός δερβέναγας» της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου ακόμα και επί των ημερών της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ (!) Απόστολος Βαρελτζής. Γνωστός για τις πολλές και διάφορες ενασχολήσεις του.
Τα σχολεία σύμφωνα με τον τελικό πίνακα κατάταξης των υποψηφίων Διευθυντών που εκπόνησε η Επιτροπή Αξιολόγησης, είχαν μοιραστεί στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και σε κάποιους που αναλαμβάνουν το ρόλο του delivery του ψηφοδελτίου, του «αχυρανθρώπου» σε διάφορες επιτροπές, του «τραπεζοκόμου» ή απλώς του «χειροκροτητή».
Κι όλα αυτά ως αποτέλεσμα κάποιων διαδικασιών που αποδείχθηκαν απλά... «διαδικασίες».
Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Αξιολόγησης, η οποία άλλαξε δυο-τρεις φορές μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη ομάδα υλοποίησης της «βρώμικης δουλειάς». Εδώ να τονίσουμε πως όλα τα μέλη της Επιτροπής όπως οι κρινόμενοι και όχι μόνο αυτοί υποστηρίζουν, δεν έχουν ούτε το 1/10 των τυπικών προσόντων του τελευταίου κρινόμενου. Από τη Επιτροπή λοιπόν μετρήθηκαν κάποια μόρια, (με την απόλυτη λογική της επιτροπής και έξω από κάθε νόμο, για αυτό και έγιναν 76 ενστάσεις σε σύνολο 89 υποψηφίων, όπως κατήγγειλε η ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ), έγιναν δεκτές ελάχιστες και στοχευμένες ενστάσεις, αφού είχε προηγηθεί η κατάλληλη καθοδήγηση, και το τελικό ξεκαθάρισμα έγινε στις περίφημες συνεντεύξεις, όπου «γέλασε - και ακόμη γελάει - και το παρδαλό κατσίκι».
Να αναφέρουμε ενδεικτικά γιατί θα ακολουθήσει άλλο αναλυτικό ρεπορτάζ ότι όλο το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ με τα παρακολουθήματά της, βαθμολογήθηκε με άριστα 20!
Όλοι οι άλλοι κρίθηκαν από «τρελοί» έως «μισότρελοι» και άρα ακατάλληλοι για να μπουν ακόμα και σε τάξη. Γιατί τι άλλο δηλώνουν βαθμολογίες 5, 6, 7, 8, και 9 με άριστα το 20;
Πώς δικαιολογείται υποψήφια, πρώτη στα μετρίσιμα μόρια να παίρνει στη συνέντευξη για τα πειραματικά σχολεία (με άλλη επιτροπή και χωρίς Βαρελτζή) 19,75 και στη συνέντευξη της επιτροπής Βαρελτζή κάτω από 10!
Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ λένε ότι η συγκεκριμένη υποψήφια είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για Γυμνάσιο της πόλης που είχε «δεσμευτεί» εδώ και χρόνια. Και για αυτό «σφάχτηκε» χωρίς αναισθητικό και με μπαλτά... χασάπη.
Πώς δικαιολογείται Διευθυντής με 16 χρόνια επιτυχημένης θητείας ως διευθυντής σε πολύ δύσκολο σχολείο να βαθμολογείται με 10;
Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ λένε ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για σχολεία της πόλης που είχε επίσης «δεσμευτεί» με «όρους κουμπάρων και ξαδελφών».
Πώς δικαιολογείται εκπαιδευτικός με πολύχρονη θητεία από πολλές διοικητικές και επιστημονικές θέσεις ευθύνης και μέλος της επιτροπής των πειραματικών να βαθμολογείται με 13;
Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ λένε ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος διασύρθηκε για παραδειγματισμό όσων αμφισβήτησαν ή αμφισβητούν την κομματική ηγεμονία του Βαρελτζή στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Ποιοι πήραν στην περίπτωση αυτή, μεγαλύτερο βαθμό;
Άλλοι εκπαιδευτικοί με τεράστιο επιστημονικό, συγγραφικό, εκπαιδευτικό έργο, γνωστοί σε όλη την Ελλάδα, μέλη πανελληνίων και διεθνών ενώσεων, επιμορφωτές στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καταξιωμένοι και αναγνωρισμένοι, στα πρόθυρα συνταξιοδότησης «σφαγιάστηκαν» μόνο και μόνο γιατί δεν είναι αυλικοί και τυχοδιώκτες, γιατί έχουν άποψη και αξιοπρέπεια και γιατί θα έπρεπε να δοθεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα: «ή είσαι με εμάς ή αλλιώς κάθεσαι σπίτι σου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα και πουθενά». Κανονικό πογκρόμ.
Μετά τα παραπάνω (πολλά ακόμα θα δημοσιεύσουμε σε επόμενα ρεπορτάζ) θέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα και περιμένουμε δημόσιες τοποθετήσεις:
Τι έκαναν οι διοικητικά υπεύθυνοι, Περιφερειακή Διευθύντρια και Διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να προστατεύσουν το κύρος της υπηρεσίας που ορκίστηκαν να υπηρετούν και τους διωκόμενους εκπαιδευτικούς, όταν μάλιστα είχαν δεχτεί δεκάδες γραπτές και προφορικές διαμαρτυρίες και καταγγελίες και όλα γινόταν μέσα στα μάτια τους; Οι δικαιολογίες του τύπου «ψάξαμε να βρούμε άλλα μέλη για την επιτροπή αλλά κανένας δεν δέχτηκε να μπει» δεν στέκει ακόμα και για αφελείς.
Η προτροπή πηγαίνετε στα δικαστήρια και θα δικαιωθείτε είναι δυνατόν να προτείνετε ως λύση σε ανθρώπους που δέχτηκαν τέτοια χυδαία επίθεση , γνωστοποιημένη εδώ και πολύ καιρό.
Μετά από αυτά «έχουν τα μούτρα» να μιλούν για αριστεία και αξιολόγηση στον κλάδο των καθηγητών;
Ο βουλευτής και πρώην υπουργός κ. Χαράλαμπος Αθανασίου, ο οποίος συναγελάζεται με τον Απόστολο Βαρελτζή και τις πλάτες του οποίου χρησιμοποιεί ο συγκεκριμένος συνδικαλιστής τι έχει να πει για τα κατορθώματα του πολιτικού του «πουλέν»;
Πολλοί από τους συγκεκριμένους ανθρώπους που θα τοποθετηθούν Διευθυντές μετά από αυτή την εξευτελιστική, στημένη και θλιβερή διαδικασία πώς νοιώθουν, πώς θα κοιτάξουν στα μάτια τους συναδέλφους τους στα σχολεία και πώς θα τολμήσουν να τους αξιολογήσουν αύριο – μεθαύριο. Και τα γράφουμε αυτά γνωρίζοντας πώς ανάμεσα τους υπάρχουν εκπαιδευτικοί με ικανότητες και αξία αλλά... με πολύ ευλύγιστη αξιοπρέπεια.
Η ΕΛΜΕ Λέσβου τι προτίθεται να κάνει μετά από όσα έχουν γίνει γνωστά και τα πολύ περισσότερα που τους έχουν καταγγελθεί;
Οι ίδιοι οι καθηγητές της Λέσβου που με την ψήφο τους ή την αδιαφορία και την ανοχή τους έχουν μετατρέψει σε «αόρατο’ υπερπαράγοντα τον Απόστολο Βαρελτζή και εισπράττουν ως ρουσφέτι και εξυπηρέτηση, ακόμα και το πιο στοιχειώδες δικαίωμά τους τι πρέπει άλλο να δούνε για να αντιδράσουν;
Η εισαγγελική αρχή μήπως θα πρέπει άμεσα να παρέμβει και να εξετάσει προσεκτικά όλα όσα έγιναν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Να ζητήσει τα πρακτικά της επιτροπής και τις ηχογραφημένες συνεντεύξεις. Η δικαιοσύνη δεν μπορεί να μένει αμέτοχη σε τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα
Για την Επιτροπή αξιολόγησης, όπως θα καταλάβατε, δεν κάνουμε καμιά αναφορά ούτε γράφουμε τα ονόματά τους. Μην τους κάνουμε και διάσημους!
Εξάλλου έπεται και συνέχεια όπως γράψαμε παραπάνω.
Πηγή: stonisi.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη