EKPAIDEYTIKOI
70  υποψήφιοι/-ες, εξαιτίας της συνέντευξης, μετακινήθηκαν από 6 έως 20 θέσεις υψηλότερα στον τελικό πίνακα κατάταξης, και 39 υποψήφιοι/-ες από  6 θέσεις και κάτω στον τελικό πίνακα κατάταξης.

Οι «κρίσεις» στελεχών της εκπαίδευσης από το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση της Ν. Δ. με τα συγκεκριμένα συμβούλια κρίσεων, τα οποία είναι απόλυτα ελεγχόμενα από το ΥΠΑΙΘ και έχουν τοποθετηθεί σε αυτά κομματικά εγκάθετοι και αρεστοί στην κυβέρνηση και στο ΥΠΑΙΘ, χωρίς την παρουσία και τη συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζόμενων, για πρώτη φορά μετά την επτάχρονη δικτατορία των συνταγματαρχών 1967 – 1974, θα αντιμετωπίσουν σωρεία δικαστικών προσφυγών σε βάρος των αποφάσεων τους και το μόνο που οφείλει να κάνει μια δημοκρατική κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 21ης Μαΐου του 2023 είναι να μην αποδεχτεί και αναγνωρίσει το αποτέλεσμα των κρίσεων αυτών και να προβεί άμεσα σε νέες κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης με όρους δημοκρατικής διαφάνειας και αντικειμενικότητας και πλαίσιο στοιχειώδους δημοκρατικής – παιδαγωγικής λειτουργίας, με επαναφορά και συμμετοχή των αιρετών εκπροσώπων των εργαζόμενων που θα εκλέγονται από καθολική και μυστική δια ζώσης ψηφοφορία, στα συμβούλια κρίσεων, ώστε να μην καταντήσουν οι Διευθύντριες και οι Διευθυντές των Δημοτικών μας Σχολείων «πραιτοριανοί»  του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης – άβουλα όντα που θα περιφρουρούν και θα «αξιολογούν» την «νομιμοφροσύνη» των συναδέλφων τους στην εφαρμογή και την υλοποίηση των καταστροφικών εκπαιδευτικών πολιτικών της εκάστοτε κυβέρνησης.

Τα παραπάνω σημειώνει ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου και επισημαίνει:

Με απαράδεκτο αντιδημοκρατικό και αντισυνταγματικό τρόπο το συγκεκριμένο συμβούλιο κρίσεων υπέβαλε ερωτήσεις στις/στους υποψήφιες/υποψηφίους με ξεκάθαρα πολιτικά – κομματικά χαρακτηριστικά εκβιάζοντάς τους για τις απαντήσεις που θα έδιναν προκειμένου να καταλάβουν μια θέση Διευθυντή/Διευθύντριας Σχολικής Μονάδας.

Ερωτήσεις, όπως: «Τι θα κάνατε αν στο σχολείο στο οποίο θα γίνετε Διευθύντρια/Διευθυντής, τώρα που ξεκινά η ατομική αξιολόγηση και οι συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους Σχολικούς Συμβούλους Εκπαίδευσης, συντρέχουν οι τρεις παρακάτω συνθήκες: α) Ο σύλλογος διδασκόντων είναι χωρισμένος σε δύο ομάδες, σε αυτή υπέρ της αξιολόγησης και σε αυτή που επηρεάζεται από τους συνδικαλιστές κατά της αξιολόγησης, β) έξω από το σχολείο σας έχουν συγκεντρωθεί συνδικαλιστές και γ) η Διεύθυνση του σχολείου είναι φίλα προσκείμενη στον συνδικαλισμό κι έχει ιδεοληψία με τον συνδικαλισμό;», ή ερώτηση (σε εν ενεργεία Διευθύντριες και Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων): «Στο σχολείο στο οποίο προΐστασθε κάνατε κανονικά αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας με δικά σας πρωτότυπα κείμενα ή με τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε.;», ερώτηση, ανακριτικού περιεχομένου, η οποία επαναλαμβανόταν  στερεοτυπικά, επιτακτικά και με έντονο ύφος στις/στους υποψήφιες/υποψήφιους διευθύντριες/διευθυντές καλώντας τους ουσιαστικά σε απολογία προκειμένου να κριθούν, σε μια διαδικασία που αρμόζει περισσότερο σε πειθαρχικό συμβούλιο παρά σε  συμβούλιο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. 

Τα εύλογα και προφανή ερωτήματα που γεννιούνται στον καθένα/καθεμιά από εμάς στο άκουσμα και μόνο των ερωτήσεων αυτών προς τις/τους εξεταζόμενες/εξεταζόμενες υποψήφιες/υποψήφιους Διευθύντριες/Διευθυντές σχολικών μονάδων είναι:

  1. Από πότε η συνδικαλιστική δράση, η οποία κατοχυρώνεται συνταγματικά στην Ελληνική Δημοκρατία, αποτελεί κίνδυνο και επιβουλή για το Δημόσιο Σχολείο και την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική, ώστε να τίθενται τέτοιου είδους ερωτήσεις στις/στους υποψήφιους Διευθύντριες/Διευθυντές;
  2. Είναι ή όχι ωμός και απροκάλυπτος εκβιασμός προς τις/τους υποψήφιες/υποψήφιους, ενώ δεν σημειώθηκε καμία παρανομία με βάση τον νόμο 4823/2021, η σχετική ερώτηση περί της υποβολής ή όχι των ενιαίων κειμένων αποδόμησης της «αξιολόγησης» της Δ. Ο. Ε. και μήνυμα προς τις/τους υποψήφιες/υποψήφιους και τους συλλόγους διδασκόντων που υιοθέτησαν τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. ότι θα έχουν συνέπειες για την πράξη τους αυτή;
  3. Μία/ένας Διευθύντρια/Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου, εφόσον αναλάβει καθήκοντα, ύστερα από τις «κρίσεις» αυτές, αν παραμείνει στην κυβέρνηση η Ν. Δ., θα έχει το δικαίωμα να συνδικαλίζεται μέσω του πρωτοβάθμιου (Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε.) και δευτεροβάθμιου (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας) συνδικαλιστικού του οργάνου;

Με βάση τα παραπάνω και τα ήδη ανακοινωθέντα αποτελέσματα των «κρίσεων» αυτών θεωρούμε ότι οι «κρίσεις» αυτές συνιστούν:

α) αντιδημοκρατική ενέργεια, με την οποία παραβιάζονται οι αρχές περί χρηστής και δημοκρατικής διοίκησης,  ο οποία (αντιδημοκρατική ενέργεια) θυμίζει τις χειρότερες εποχές του μετεμφυλιακού κράτους και της περιόδου της επτάχρονης δικτατορίας των συνταγματαρχών 1949 – 1974, με τις «δηλώσεις μετανοίας – νομιμοφροσύνης» προς το καθεστώς,

β) με τις ενέργειες – ερωτήσεις αυτές επιχειρείται να εξοβελιστεί πλήρως και καταστεί ουσιαστικά παράνομη, χωρίς να κηρυχθεί παράνομη, η συνδικαλιστική δράση στη δημόσια εκπαίδευση συνεχίζοντας τον άγριο πόλεμο προς τα συνδικάτα και τα εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζόμενων που έχει κηρύξει η κυβέρνηση και το κυβερνών κόμμα της Ν. Δ., με ό, τι αυτό σημαίνει για τη λειτουργία της δημοκρατίας στη χώρα μας,

γ) αυτές οι ενέργειες συντελούν στην μετατροπή των συλλόγων των διδασκόντων και των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντές/Διευθύντριες) των σχολείων σε άβουλα ανδράποδα – εκτελεστές των εντολών της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ χάνοντας ακόμα και την παραμικρή ικμάδα παιδαγωγικής αυτονομίας και ελευθερίας.

Η Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου        

Θέμα: « Μνημείο ημετεροκρατίας – αδιαφάνειας και σήψης οι κρίσεις Διευθυντριών/Διευθυντών Σχολικών Μονάδων από το συμβούλιο κρίσεων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας – ΝΑ ΜΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ Δ/ΝΤΡΙΩΝ - Δ/ΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ».

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτηση των μελών του σωματείου αναφορικά με τη διεξαγωγή των πρόσφατων κρίσεων Διευθυντριών – Διευθυντών σχολικών μονάδων από το συμβούλιο κρίσεων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας καταθέτει τα ακόλουθα:

Τα αποτελέσματα των «κρίσεων» αυτών, τα οποία πρόσφατα ανακοινώθηκαν, αποτελούν μνημείο ΗΜΕΤΕΡΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και ΣΗΨΗΣ αφού αδικαιολόγητα και με βάση πολιτικά – κομματικά κριτήρια και κίνητρα «κρίθηκαν» οι υποψήφιες/υποψήφιοι Διευθύντριες/Διευθυντές Σχολικών Μονάδων προκειμένου να καταλάβουν τις θέσεις των Διευθυντριών/Διευθυντών Σχολικών μονάδων και να υλοποιήσουν την πλέον ανάλγητη – αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή εκπαιδευτική πολιτική που γνώρισε ο τόπος και το Δημόσιο Σχολείο από το 1974 έως σήμερα.

Αρχικά έγινε προσπάθεια από τον Διευθυντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας να αποκλειστούν αρκετοί/-ες υποψήφιοι/-ες Διευθυντές/Διευθύντριες που είχαν υποβάλει αιτήσεις συμμετοχής στη διαδικασία, με την επίκληση προβλημάτων τεχνικού χαρακτήρα και αφού υπήρξε παρέμβαση από το σωματείο μας, το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. και το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, ώστε να γίνουν δεκτοί ορισμένοι εξ αυτών, είδαμε να εξελίσσονται ακόμα χειρότερες καταστάσεις κατά την διάρκεια της διαδικασίας των συνεντεύξεων – κρίσεων των υποψηφίων Διευθυντριών/Διευθυντών Σχολικών μονάδων με επιστέγασμα την ανακοίνωση – κύρωση του τελικού αξιολογικού πίνακα των Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας.

Συγκεκριμένα και ύστερα από καταγγελίες – μελών του σωματείου μας που συμμετείχαν στη διαδικασία όσοι/όσες υποψήφιοι Διευθυντές/Διευθύντριες δεν ήταν πολιτικά και κομματικά αρεστοί ή φίλα προσκείμενοι στην κυβέρνηση και στη διοίκηση καρατομήθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες κατρακυλώντας αρκετές θέσεις παρακάτω στον πίνακα από τις θέσεις που είχαν με βάση τα μετρήσιμα – αντικειμενικά κριτήρια και μόρια που κατέθεσαν, ύστερα από την διαδικασία της προσωπικής τους συνέντευξης ή να αποκλείονται (ένας υποψήφιος) εντελώς από την διαδικασία με δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες δεν είχαν κοινοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο, παρά το γεγονός ότι πέρασε από συνέντευξη και ενώ η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας γνώριζε το περιεχόμενο της δικαστικής απόφασης.

Με απαράδεκτο αντιδημοκρατικό και αντισυνταγματικό τρόπο το συγκεκριμένο συμβούλιο κρίσεων υπέβαλε ερωτήσεις στις/στους υποψήφιες/υποψηφίους με ξεκάθαρα πολιτικά – κομματικά χαρακτηριστικά εκβιάζοντάς τους για τις απαντήσεις που θα έδιναν προκειμένου να καταλάβουν μια θέση Διευθυντή/Διευθύντριας Σχολικής Μονάδας.

Ερωτήσεις, όπως: «Τι θα κάνατε αν στο σχολείο στο οποίο θα γίνετε Διευθύντρια/Διευθυντής, τώρα που ξεκινά η ατομική αξιολόγηση και οι συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους Σχολικούς Συμβούλους Εκπαίδευσης, συντρέχουν οι τρεις παρακάτω συνθήκες: α) Ο σύλλογος διδασκόντων είναι χωρισμένος σε δύο ομάδες, σε αυτή υπέρ της αξιολόγησης και σε αυτή που επηρεάζεται από τους συνδικαλιστές κατά της αξιολόγησης, β) έξω από το σχολείο σας έχουν συγκεντρωθεί συνδικαλιστές και γ) η Διεύθυνση του σχολείου είναι φίλα προσκείμενη στον συνδικαλισμό κι έχει ιδεοληψία με τον συνδικαλισμό;», ή ερώτηση (σε εν ενεργεία Διευθύντριες και Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων): «Στο σχολείο στο οποίο προΐστασθε κάνατε κανονικά αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας με δικά σας πρωτότυπα κείμενα ή με τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε.;», ερώτηση, ανακριτικού περιεχομένου, η οποία επαναλαμβανόταν  στερεοτυπικά, επιτακτικά και με έντονο ύφος στις/στους υποψήφιες/υποψήφιους διευθύντριες/διευθυντές καλώντας τους ουσιαστικά σε απολογία προκειμένου να κριθούν, σε μια διαδικασία που αρμόζει περισσότερο σε πειθαρχικό συμβούλιο παρά σε  συμβούλιο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. 

Τα εύλογα και προφανή ερωτήματα που γεννιούνται στον καθένα/καθεμιά από εμάς στο άκουσμα και μόνο των ερωτήσεων αυτών προς τις/τους εξεταζόμενες/εξεταζόμενες υποψήφιες/υποψήφιους Διευθύντριες/Διευθυντές σχολικών μονάδων είναι:

  1. Από πότε η συνδικαλιστική δράση, η οποία κατοχυρώνεται συνταγματικά στην Ελληνική Δημοκρατία, αποτελεί κίνδυνο και επιβουλή για το Δημόσιο Σχολείο και την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική, ώστε να τίθενται τέτοιου είδους ερωτήσεις στις/στους υποψήφιους Διευθύντριες/Διευθυντές;
  2. Είναι ή όχι ωμός και απροκάλυπτος εκβιασμός προς τις/τους υποψήφιες/υποψήφιους, ενώ δεν σημειώθηκε καμία παρανομία με βάση τον νόμο 4823/2021, η σχετική ερώτηση περί της υποβολής ή όχι των ενιαίων κειμένων αποδόμησης της «αξιολόγησης» της Δ. Ο. Ε. και μήνυμα προς τις/τους υποψήφιες/υποψήφιους και τους συλλόγους διδασκόντων που υιοθέτησαν τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. ότι θα έχουν συνέπειες για την πράξη τους αυτή;
  3. Μία/ένας Διευθύντρια/Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου, εφόσον αναλάβει καθήκοντα, ύστερα από τις «κρίσεις» αυτές, αν παραμείνει στην κυβέρνηση η Ν. Δ., θα έχει το δικαίωμα να συνδικαλίζεται μέσω του πρωτοβάθμιου (Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε.) και δευτεροβάθμιου (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας) συνδικαλιστικού του οργάνου;

Με βάση τα παραπάνω και τα ήδη ανακοινωθέντα αποτελέσματα των «κρίσεων» αυτών θεωρούμε ότι οι «κρίσεις» αυτές συνιστούν:

α) αντιδημοκρατική ενέργεια, με την οποία παραβιάζονται οι αρχές περί χρηστής και δημοκρατικής διοίκησης,  ο οποία (αντιδημοκρατική ενέργεια) θυμίζει τις χειρότερες εποχές του μετεμφυλιακού κράτους και της περιόδου της επτάχρονης δικτατορίας των συνταγματαρχών 1949 – 1974, με τις «δηλώσεις μετανοίας – νομιμοφροσύνης» προς το καθεστώς,

β) με τις ενέργειες – ερωτήσεις αυτές επιχειρείται να εξοβελιστεί πλήρως και καταστεί ουσιαστικά παράνομη, χωρίς να κηρυχθεί παράνομη, η συνδικαλιστική δράση στη δημόσια εκπαίδευση συνεχίζοντας τον άγριο πόλεμο προς τα συνδικάτα και τα εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζόμενων που έχει κηρύξει η κυβέρνηση και το κυβερνών κόμμα της Ν. Δ., με ό, τι αυτό σημαίνει για τη λειτουργία της δημοκρατίας στη χώρα μας,

γ) αυτές οι ενέργειες συντελούν στην μετατροπή των συλλόγων των διδασκόντων και των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντές/Διευθύντριες) των σχολείων σε άβουλα ανδράποδα – εκτελεστές των εντολών της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ χάνοντας ακόμα και την παραμικρή ικμάδα παιδαγωγικής αυτονομίας και ελευθερίας.

Αν μελετήσουμε την απόκλιση θέσης (διακύμανση) μεταξύ προσωρινών και τελικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων διευθυντών των κρίσεων 2017 και 2023, βλέπουμε ότι μετά τη συνέντευξη του 2023 μεγάλος αριθμός υποψηφίων μετακινήθηκαν σε ακραίες τιμές: 70  υποψήφιοι/-ες, εξαιτίας της συνέντευξης, μετακινήθηκαν από 6 έως 20 θέσεις υψηλότερα στον τελικό πίνακα κατάταξης, και 39 υποψήφιοι/-ες από  6 θέσεις και κάτω στον τελικό πίνακα κατάταξης. Ενώ, εμφανέστατα και αντίθετα από το 2023, το 2017 οι μεγαλύτερες διακυμάνσεις ήταν στις ±3 θέσεις, όπως φαίνεται στο γράφημα που παραθέτουμε με στατιστικά στοιχεία (επισυνάπτεται και σε αρχείο exel:).

Οι «κρίσεις» στελεχών της εκπαίδευσης από το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση της Ν. Δ. με τα συγκεκριμένα συμβούλια κρίσεων, τα οποία είναι απόλυτα ελεγχόμενα από το ΥΠΑΙΘ και έχουν τοποθετηθεί σε αυτά κομματικά εγκάθετοι και αρεστοί στην κυβέρνηση και στο ΥΠΑΙΘ, χωρίς την παρουσία και τη συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζόμενων, για πρώτη φορά μετά την επτάχρονη δικτατορία των συνταγματαρχών 1967 – 1974, θα αντιμετωπίσουν σωρεία δικαστικών προσφυγών σε βάρος των αποφάσεων τους και το μόνο που οφείλει να κάνει μια δημοκρατική κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 21ης Μαΐου του 2023 είναι να μην αποδεχτεί και αναγνωρίσει το αποτέλεσμα των κρίσεων αυτών και να προβεί άμεσα σε νέες κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης με όρους δημοκρατικής διαφάνειας και αντικειμενικότητας και πλαίσιο στοιχειώδους δημοκρατικής – παιδαγωγικής λειτουργίας, με επαναφορά και συμμετοχή των αιρετών εκπροσώπων των εργαζόμενων που θα εκλέγονται από καθολική και μυστική δια ζώσης ψηφοφορία, στα συμβούλια κρίσεων, ώστε να μην καταντήσουν οι Διευθύντριες και οι Διευθυντές των Δημοτικών μας Σχολείων «πραιτοριανοί»  του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης – άβουλα όντα που θα περιφρουρούν και θα «αξιολογούν» την «νομιμοφροσύνη» των συναδέλφων τους στην εφαρμογή και την υλοποίηση των καταστροφικών εκπαιδευτικών πολιτικών της εκάστοτε κυβέρνησης.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ τον απαράδεκτο – κατάπτυστο  τρόπο διενέργειας των κρίσεων Διευθυντών – Διευθυντριών Σχολικών μονάδων που έγιναν από το συμβούλιο κρίσεων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας.

Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη στα μέλη του σωματείου μας που συμμετείχαν στις πρόσφατες «κρίσεις» στελεχών εκπαίδευσης και αδικήθηκαν, ώστε να προσφύγουν νομικά ενάντια στις κατάφορα άδικες και αναιτιολόγητες ενέργειες της διοίκησης σε βάρος τους.

Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προβούν στη λήψη ανάλογων – αντίστοιχων αποφάσεων για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να παρέμβει άμεσα διεκδικώντας την μη εφαρμογή – υλοποίηση των συγκεκριμένων «κρίσεων» στελεχών εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης