αξιολόγηση
Σειρά περιπτώσεων όπου οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών έδειξαν την πόρτα στους αξιολογητές, σε δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα

«Η απελπισία των αξιολογητών - επιθεωρητών έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που προκειμένου να μπουν στα σχολεία και να βρουν υποψήφιους αξιολογούμενους φτάνουν στην γελοιότητα. Άλλοι καλούν τους νεοδιόριστους συναδέλφους δήθεν για αθώες συναντήσεις γνωριμίας, άλλοι προσποιούνται τους γονείς για να μπουν κρυφά στα σχολεία, ή εμφανίζονται τα ξημερώματα. Κανείς όμως δεν μπορεί να υπερασπιστεί την αξιολόγηση. Είναι σαφές ότι η αξιολόγηση «δεν περπατάει», σημειώνουν οι Παρατάξεις Δ.Ε σε ανακοίνωσή τους για την αξιολόγηση.

Η παράταξη, παραθέτει ενδεικτικές περιπτώσεις όπου οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τους έδειξαν την πόρτα σε δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα και τονίζει:

«Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περάσει! Γι΄ αυτό και συνεχίζουμε την απεργία – αποχή ή ξεκινάμε να συμμετέχουμε από τώρα σε αυτήν όσοι δεν το έχουμε κάνει ήδη! Σε όσους συμβούλους – επιθεωρητές ζητάνε ραντεβού για απλή «γνωριμία», τους δηλώνουμε ότι όταν τα στελέχη της εκπαίδευσης αναζητούν «πρόθυμους» να βάλουν πλάτη στην αξιολόγηση, τέτοιες συναντήσεις δεν υπάρχουν. Όσοι συνάδελφοι από φόβο διστάζουν να συμμετάσχουν στην απεργία – αποχή τους καλούμε να κάνουν το βήμα και να μπουν στον αγώνα για το δημόσιο σχολείο, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Όλοι μαζί μπορούμε να τους σταματήσουμε!»

Ολη η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Δ.Ε

Φαίνεται ότι οι σχολικοί σύμβουλοι - επιθεωρητές θεωρούν ότι η μόνη δουλειά που έχουν να κάνουν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις εξετάσεις είναι να παρουσιάσουν αξιολογήσεις νεοδιόριστων. Σε ένα σχολείο που ακόμα βιώνει τις συνέπειες των κλειστών σχολείων και της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας, τα στελέχη του το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι να βάλουν ένα ακόμα λιθαράκι στην προσπάθεια διάλυσης του δημόσιου σχολείου, που θα γίνει μέσα από την αξιολόγηση. Γι’ αυτό και δεν πρόλαβαν να ανοίξουν τα σχολεία μετά τις διακοπές του Πάσχα και οι αξιολογητές έπιασαν δουλειά και βγήκαν να κυνηγήσουν νεοδιόριστος συναδέλφους. Όμως οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τους έδειξαν την πόρτα σε δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα.

Ενδεικτικά:

  • Στη Λήμνο η ΕΛΜΕ και ο ΣΕΠΕ απέτρεψαν αξιολογήσεις στα σχολεία του νησιού.
  • Στην Ανατολική Αττική, στα Γλυκά Νερά και την Πεντέλη, οι αξιολογητές δεν έκαναν τη «δουλειά» τους, μετά από παρέμβαση της ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής.
  • Στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά, σε Γυμνάσιο της Σταυρούπολης και σε σχολείο στον Εύοσμο, μέλη της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης απέτρεψαν την είσοδο των συμβούλων στην τάξη.
  • «Άπραγος» έφυγε και ο αξιολογητής Ηλεκτρολόγος από το ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων.
  • Στο ειδικό Γυμνάσιο Ηρακλείου αποτράπηκε προγραμματισμένη αξιολόγηση, με την συνεργασία της ΕΛΜΕ και του συλλόγου εργαζομένων του σχολείου.
  • Μετά από 3ήμερο κλεφτοπόλεμο, ο αξιολογητής ηλεκτρολόγων που κατέφτασε στη Σάμο από την… Θεσσαλονίκη, δεν κατάφερε να αξιολογήσει κανέναν συνάδελφο στο νησί.
  • Κάτω από την πίεση του συλλογικού αγώνα και μόνο με τη σκέψη ότι θα έβρισκε απέναντί της σύσσωμο τον κλάδο, η σύμβουλος - αξιολογήτρια ανέβαλε προγραμματισμένη συνάντηση με τις νεοδιόριστες συναδέλφους του 2ου Γυμνασίου Πύργου.
  • Στη Λαρισα σε ειδικό σχολείο εμφανίστηκαν αξιολογήτριες – επιθεωρήτριες που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την ειδική αγωγή, ώστε να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής! Μάλιστα η μία κρύφτηκε και μπήκε από την πίσω πόρτα του σχολείου για να αποφύγει τους συγκεντρωμένους! Ο τρίτος επιθεωρητής που εμφανίστηκε στο σχολείο, μόλις ενημερώθηκε από την τοπική ΕΛΜΕ αποχώρησε, ενώ και ένας ακόμη επιθεωρητής αποχώρησε από σχολεία σε Πλατύκαμπο και Ελασσόνα. Η αξιολόγηση δεν έγινε σε κανένα σχολείο!
  • Η αξιολόγηση αποτράπηκε και σε πολλά σχολεία της Γ΄ Αθήνας. Στην Αγία Βαρβάρα, στο Ίλιον και στο Αιγάλεω.

Η απελπισία των αξιολογητών - επιθεωρητών έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που προκειμένου να μπουν στα σχολεία και να βρουν υποψήφιους αξιολογούμενους φτάνουν στην γελοιότητα. Άλλοι καλούν τους νεοδιόριστους συναδέλφους δήθεν για αθώες συναντήσεις γνωριμίας, άλλοι προσποιούνται τους γονείς για να μπουν κρυφά στα σχολεία, ή εμφανίζονται τα ξημερώματα. Κανείς όμως δεν μπορεί να υπερασπιστεί την αξιολόγηση. Είναι σαφές ότι η αξιολόγηση «δεν περπατάει». Γι’ αυτό και δεν είναι λίγοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι που τα παράτησαν και προτίμησαν να περιοριστούν στη θέση του διευθυντή σχολικής μονάδας, από το να βάλουν πλάτη ενεργά στη μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου.

Συναδέλφισσες/φοι,

ένα είναι δεδομένο: και αυτή τη φορά μπορούμε να τους σταματήσουμε! Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περάσει! Γι΄ αυτό και συνεχίζουμε την απεργία – αποχή ή ξεκινάμε να συμμετέχουμε από τώρα σε αυτήν όσοι δεν το έχουμε κάνει ήδη! Σε όσους συμβούλους – επιθεωρητές ζητάνε ραντεβού για απλή «γνωριμία», τους δηλώνουμε ότι όταν τα στελέχη της εκπαίδευσης αναζητούν «πρόθυμους» να βάλουν πλάτη στην αξιολόγηση, τέτοιες συναντήσεις δεν υπάρχουν. Όσοι συνάδελφοι από φόβο διστάζουν να συμμετάσχουν στην απεργία – αποχή τους καλούμε να κάνουν το βήμα και να μπουν στον αγώνα για το δημόσιο σχολείο, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Όλοι μαζί μπορούμε να τους σταματήσουμε!

Υπενθυμίζουμε τα βασικά βήματα για τη συμμετοχή στην απεργία –αποχή από την ατομική αξιολόγηση:

Ø  Υπογράφουμε σε κάθε σχολείο (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου. 

Ø  Ενημερώνουμε αμέσως την ΕΛΜΕ μας:

·όταν μας έρθει ενημέρωση από τη διεύθυνση για την ατομική μας αξιολόγηση και τον αξιολογητή μας,

·όταν ο αξιολογητής προσπαθήσει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με e-mail για να οριστεί η «συνάντηση προσυνεννόησης»,

·όταν ο αξιολογητής προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας,

·σε περίπτωση που οριστεί παρακολούθηση διδασκαλίας από τους αξιολογητές, ώστε να υπάρξει έγκαιρα συντονισμένη παρέμβαση από την ΕΛΜΕ και όλοι/όλες μαζί να μην επιτρέψουμε την είσοδο του αξιολογητή στην τάξη.

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες