«Για τα προσωρινά αποτελέσματα (Πίνακες Κατάταξης) των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης είναι νωρίς να κάνω εκτίμηση αφού πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η δουλειά των υπηρεσιών του Παιδείας πριν πιάσουμε εμείς δουλειά».
Την παραπάνω δήλωση έκανε ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Αθανάσιος Παπαϊωάννου αναφορικά με την πορεία των προσωρινών αποτελεσμάτων των 152.000 υποψηφίων εκπαιδευτικών που είχαν κάνει αίτηση στις πρόσφατες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ
Θυμίζουμε ότι την Παρασκευή 31 Μαρτίου ολοκληρώθηκαν οι αιτήσεις στις δύο προκηρύξεις του ΑΣΕΠ (1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023), βάσει των οποίων θα προκύψουν οι αναπληρωτές δάσκαλοι και καθηγητές σε όλα τα σχολεία της χώρας την ερχόμενη σχολική χρονιά.
Το ΟΠΣΥΔ και ηλεκτρονικοί φάκελοι των υποψηφίων εκπαιδευτικών
Όπως είναι ήδη γνωστό οι ηλεκτρονικοί φάκελοι στο ΟΠΣΥΔ είναι πλέον διαθέσιμοι στους 152.000 υποψήφιους εκπαιδευτικούς-χρήστες για προεπισκόπηση των στοιχείων τους.
Το ΟΠΣΥΔ έχει ενημερώσει ό,τι:
1. Η διαδικασία υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης των κατά περίπτωση απαραίτητων δικαιολογητικών στους ηλεκτρονικούς φακέλους τους έχει ολοκληρωθεί ήδη από τις 03/04/2023 και ουδεμία δυνατότητα υφίσταται περί νέας υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης δικαιολογητικών.
2. Η διαδικασία ελέγχου και καταχώρισης στοιχείων (από τις υπηρεσίες/Διευθύνσεις Εκπαίδευσης χειρισμού φακέλου) συνεχίζεται και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 29/05/2023.
3. Αιτήματα επικαιροποίησης στοιχείων που έχουν ήδη αξιολογηθεί και διεκπεραιωθεί (θετικά ή αρνητικά) εμφανίζονται ως διεκπεραιωμένα στην υποενότητα «Αιτήματα Επικαιροποίησης Στοιχείων» της καρτέλας «Επικαιροποίηση Φακέλου».
Μπαράζ αναφορών από εκπαιδευτικούς για λάθη και παραλείψεις στους ηλεκτρονικούς φακέλους τους
Σοβαρά προβλήματα εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, καθώς ενώ οι ίδιοι ανήρτησαν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών τους, πιστοποιητικά επιμόρφωσης από σεμινάρια κ.α., τελικώς δεν καταχωρήθηκαν στην πλατφόρμα και στους ηλεκτρονικούς τους φακέλους με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλλουν να χάσουν πολλά μόρια.
Μάλιστα, κάποιοι εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με τον ΟΠΣΥΔ, το υπουργείο Παιδείας και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αλλά το μόνο που συνέβη ήταν η μία υπηρεσία να ρίχνει «το μπαλάκι» των ευθυνών στην άλλη.
Ο εκπαιδευτικός Μανώλης Κ. κατήγγειλε στο alfavita.gr ότι ανήρτησε το μεταπτυχιακό του, αλλά δεν το συμπεριέλαβαν τελικά στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ. Στη συνέχεια, επικοινώνησε με το υπουργείο Παιδείας και το μόνο που έλαβε ήταν… ειρωνεία.
«Όταν τηλεφώνησα στο Υπουργείο Παιδείας, η κοπέλα που απάντησε με αντιμετώπισε με ειρωνεία και μου είπε ότι δε γίνεται τίποτα πια. Της εξήγησα ότι εγώ έκανα κανονικά τη μεταφόρτωση και μάλιστα έχω γράψει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αναγνώρισης και στο κουτάκι που είχε και μου απάντησε ότι με ακούει, αλλά δεν γίνεται τίποτα» είπε ο εκπαιδευτικός.
Η εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ06, Άννα Β., έστειλε επιστολή απευθυνόμενη στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, υποστηρίζοντας ότι επικοινώνησε με το τμήμα της Τεχνικής Υποστήριξης του ΟΠΣΥΔ, το οποίο την παρέπεμψε στο υπουργείο Παιδείας. Από το υπουργείο Παιδείας της είπαν ότι «δεν είναι αρμόδιοι και πως θα ήταν καλύτερο να μιλήσω με τη Διεύθυνση, στην οποία υπάγομαι».
«Το έκανα και αυτό. Λύση δεν έχω βρει» πρόσθεσε.
«Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές έχουμε θυσιάσει τις ζωές μας για να καταφέρουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε ένα υπουργείο που δεν μάς σέβεται τελικά;» διερωτάται εύλογα στην επιστολή της.
«Τώρα, μου είπαν ότι το αρχείο μου είναι προβληματικό (κενό 0kb) και ότι το λάθος είναι δικό μου. Η Τεχνική Υπηρεσία τι κάνει αν δεν μπορεί να ελέγξει τα αρχεία; Και γιατί καταχώρησαν ένα προβληματικό αρχείο, αν ίσχυε κάτι τέτοιο; Πήρα έγκριση τότε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς. Επομένως, η ευθύνη είναι δική τους» καταλήγει.
Η εκπαιδευτικός Ε.Σ. σημειώνει:
«Είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ80 και σήμερα 24/05/23 που μπήκα στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ για να επιβεβαιώσω τον φάκελό μου με τα έγγραφα, έκπληκτη διαπίστωσα ότι το πτυχίο αγγλικών μου δεν υπήρχε ανεβασμένο, ενώ η ίδια το είχα ανεβάσει σε αρχείο pdf και το είχα ελέγξει δεκάδες φορές. Στη συνέχεια επικοινώνησα με το Υπουργείο και υποστήριζαν ότι το λάθος είναι δικό μου και ότι μου εμφανίστηκε μήνυμα στην οθόνη του υπολογιστή για μη ανέβασμα του αρχείου, κάτι που δεν συνέβη ποτέ, αλλά αντιθέτως εμφανίζονταν μήνυμα για την επιτυχή καταχώριση. Για τη μη σωστή λειτουργία της πλατφόρμας ενδέχεται να χάσω 7 μόρια, τα οποία θα μου στοιχίσουν στη μη πρόσληψή μου σαν αναπληρώτρια. Αν αυτό δεν είναι ντροπή και αίσχος τότε τι είναι; Από το να ονειρευόμαστε ένα ψηφιοποιημένο κράτος το οποίο όμως απ' ότι φαίνεται δεν λειτουργεί και μας χρεώνει με καταστρεπτικές συνέπειες στη ζωή μας τα δικά του λάθη, μήπως θα ήταν καλύτερο να καταθέτουμε τα χαρτιά στη Δευτεροβάθμια. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω ποιο το νόημα της κατάθεσης της αίτησης στο ΑΣΕΠ, όπου εκεί αναφέρουμε τους τίτλους που έχουμε και τους καταθέτουμε και στο μητρώο;
Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αυτών των λαθών. Είναι δυνατό δεκάδες άτομα να έκαναν το ίδιο λάθος;
Πιστεύω να υπάρξει η βούληση για τη διόρθωση αυτών των λαθών και προσωπικά επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα».
Θα σας παρακαλούσα να αναδείξετε το θέμα γιατί εδώ πρόκειται για μεγάλη ασυδοσία. Γινόμαστε έρμαια του internet χωρίς να μας δίνεται η δυνατότητα να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ