teacher
Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης

Από σήμερα Δευτέρα 31 Ιουλίου οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλλουν στο ΑΣΕΠ ενστάσεις κατά των προσωρινών πινάκων 2ΓΕ/2023 (αφορά εκπαιδευτικούς, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90 και ΠΕ91)

Συγκεκριμένα οι ενστάσεις μπορούν να υποβάλλονται από σήμερα Δευτέρα 31 Ιουλίου και ώρα 8:00 έως και τις 9 Αυγούστου 2023, ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Ένσταση

Για την ένσταση απαιτείται και παράβολο είκοσι ευρώ (20€), άλλως η ένσταση δεν εξετάζεται.

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλει το παράβολο το οποίο έχει προμηθευτεί ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικού παραβόλου (e-Παράβολο) επιλέγοντας Φορέας Δημοσίου Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) από τον διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr).

Προς διευκόλυνση των υποψηφίων έχει δημιουργηθεί στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www. asep.gr) σχετικός σύνδεσμος (βλ. λογότυπο με την ονομασία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ») ο οποίος οδηγεί στον ανωτέρω διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων.

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης (www.asep.gr– Ενημερωτική Πύλη → Βοήθεια → Εγχειρίδια Χρήσης → Ηλεκτρονική Ένσταση).

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 - Επιλογή 4), τις εργάσιμες ημέρες και κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 14:00.

Απόγνωση υποψηφίων εκπαιδευτικών για τα λάθη στους Πίνακες Κατάταξης που αναποδογυρίζουν τη ζωή τους

Εκατοντάδες μηνύματα λαμβάνει από την Παρασκευή μέχρι και σήμερα Δευτέρα το alfavita.gr από υποψήφιους εκπαιδευτικούς αναφορικά με προβλήματα που έχουν προκύψει στη σειρά τους στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης που ανακοίνωσε το ΑΣΕΠ (1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023). 

Προφανώς βασική ευθύνη έχει ο ΟΠΣΥΔ. Όπως σημειώνουν με απόγνωση πολλοί υποψήφιοι εκπαιδευτικοί  «αυτό που γίνεται είναι απάνθρωπο κι αδιανόητο διότι εμείς που τόσα χρονια παλεύουμε να μαζέψουμε αυτά τα μορια τωρα κινδυνεύουμε να μη δουλέψουμε για τα επόμενα  τρία χρονια» και «Είναι τεράστια η απογοήτευσή μου και η ανησυχία μου για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο φαίνεται ότι οι διαδικασίες είναι επιπόλαιες κι εξαιρετικά οδυνηρές για πολλούς από εμάς που θα κληθούμε, με αβέβαιο αποτέλεσμα, να πληρώσουμε 20 ευρώ για ένσταση ελπίζοντας ότι θα αναγνωρισθούν τα αυτονόητα .... του χρόνου»

Ενδεικτικά

Ο Μαθηματικός Ε.Β. μας γράφει:

Είμαι ο Ε.Β. και είμαι μαθηματικός ΠΕ03. Μετά από τέσσερα χρόνια αναμονής (όπως ορίζει ο νόμος) επικαιροποιήθηκαν στον ΟΠΣΥΔ τα μόρια αναπηρίας συζύγου ΑΜΕΑ, η αίτηση στον ΑΣΕΠ έγινε ολόσωστα, όμως στους πίνακες αυτά τα μόρια δε φαίνονται πουθενά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βρίσκομαι 2.700 θέσεις κάτω. Αυτή ήταν η στήριξη στο θεσμό της οικογένειας και στις ευπαθείς ομάδες που είχε προαναγγείλει η κυβέρνηση; Δε φτάνει που διορίζεται άτομα με αναπηρία στην άλλη άκρη της Ελλάδας, δεν επιτρέπετε και σε εμάς να ακολουθήσουμε ως αναπληρωτές. Να εξεταστούν οι ενστάσεις άμεσα! Δεν είμαστε ζητιάνοι! Είναι απαράδεκτο να διεκδικούμε τα αυτονόητα!  

Ο αναπληρωτής ΠΕ11 Α.Β. μας γράφει:

Καλημέρα.Ειμαι ακομη ενας αναπληρωτής αδικημενος με τους προσωρινους πινακες.Ονομαζομαι Α. Β. ΠΕ 11 χωρισμενος με ενα αγορακι 9 ετων. Δουλευω τα 3 τελευταια χρονια εφτασα να ειμαι και θα ημουν αν δεν γινοταν αυτη η αδικια μεταξυ 800 και 1200 θεση με συνολικα 53.5 μορια προυπηρεσιας και ειμαι πλεον 3489!!!!με μονο 16 μορια προυπηρεσιας ενω ολα εμφανιζονται στον Οπσυδ.

Στα περιβόητα κουτακια συμπληρωσα τα 2 χρονια με τα 3μηνα covid ( 2020-2021 και 2021 -2022) προυπηρεσια Αυτη τη 2ετια την διασταυρωσαν.Μπροστα στα ματακια τους ηταν και ολη η υπολοιπη προπηρεσια πλην των 2 αυτων χρονων;

Επρεπε να το γραψω στο κουτακι για να την τσεκαρουν και αυτη; Για να δουνε την προυπηρεσια των 2 χρονων που αναφερω προσπερασαν και ολη την υπολοιπη.Αλλα δεν τους ενοιαξε. Τρομερα πραγματα.Ευχομαι να δικαιωθουν ολοι οι αδικημενοι γιατι ειναι πραγματικη προυπηρεσια και οχι ψευτικη..Υπαρχει προγραμματισμος ζωης για ολους μας και ανατρεπεται με αδικια και ασαφεια εκπονησης πλαισιου.Σας ευχαριστω..

Α. Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΕ 11

Η αναπληρωτρια Ντ. Μ. μας γράφει:

Καλησπέρα είμαι εκπαιδευτικος. Στους πινακες της 2ΓΕ μου έχουν αφαιρέσει 52 μορια από προϋπηρεσία, παιδιά και ποσοστό αναπηρίας. Το 2019 είχα 75 μορια έπρεπε να εχω 112 και εχω 60.Ολα αυτά έγιναν από την ασάφεια του Ασεπ στην αίτηση και στην προκήρυξη. Ασαφεια στο κουτάκι με την προϋπηρεσία και όσον αφορά το πιστοποιητικό οικογενειακης καταστασης.

Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ11 Θ. Γκ. μας γράφει

 

Αγαπητό alfavita

Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ11 και το ονομά μου είναι Γκ. Θ.

Μετά από τα τραγικά λάθη στους φετινούς πίνακες της γενικής (και σε εμένα έχουν κάνει λάθος και δεν έχουν προσμετρήσει 3 μόρια από τέκνο που σπουδάζει ,ενώ τα δικαιολογητικά υπάρχουν, αλλά μικρό το κακό σε σχέση με άλλους συναδέλφους)θα ήθελα να προτείνω μια λύση κατά την δική μου άποψη ώστε να μην υπάρξουν αδικίες σε δυναδέλφους που θα χάσουν την δουλειά τους λόγω των λαθών.

Αν μπορείται μεταφερετέτην στο υπουργείο αν κρίνετε ότι είναι εφικτή.

Η πρόταση είναι να γίνουν οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών με την παλιά  μοριοδότηση των οριστικών πινάκων της 2Γ/2019 και εφόσον εξεταστούν οι ενστάσεις και διορθωθούν τα λάθη ,οι νέοι πίνακες να ισχύουν από την επόμενη χρονιά που θα βγουν οι οριστικοί. Σας ευχαριστώ!

Η αναπληρώτρια Ε.Κ. μας γράφει:

Καλημέρα! Αγαπημένο alfavita.gr θέλω κι εγώ να υποβάλλω την καταγγελία μου σχετικά με τον παράλογο αποκλεισμό μου απ' τους πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Ονομάζομαι Ε.Κ. κι είμαι αναπληρώτρια επί 7 συναπτά έτη στο δημόσιο Νηπιαγωγείο και να σημειώσω ότι τα περισσότερα απ' αυτά τα χρόνια, την προϋπηρεσία την έχω πραγματοποιήσει στην Ειδική Αγωγή, έχω επίσης προϋπηρεσία από ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, έχω επίσης μεταπτυχιακό στις Θρησκευτικές προσεγγίσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση απ' το ΕΚΠΑ κι εξειδίκευση ετήσιου σεμιναρίου στην Ειδική Αγωγή πάλι απ' το ΕΚΠΑ. Το παράβολο για το οποίο μας είχε αποκλείσει η Κεραμεως το είχα ήδη πληρωμένο όπως καταδεικνύεται απ' το τραπεζικό σύστημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχω όλα τα προσόντα, αντιθέτως έχω πέσει και 2000 θέσεις στην Γενική Αγωγή αλλά το σοβαρότερο είναι ότι δεν υπάρχει καμιά λογική εξήγηση που είμαι αποκλεισμένη απ' την Ειδική Αγωγή. Κι όπως κι όλοι οι άλλοι συνάδελφοι που σας έστειλαν τα κείμενα τους έτσι κι εγώ αναρωτιέμαι τί ρόλο έχει τελικά αυτός ο περιβόητος αδιαβλητος και υποτίθεται αξιοκρατικος ΑΣΕΠ που τίποτα δεν αξιολογεί σωστά. Να παραμένω ακόμη αποκλεισμένη απ' την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ εξαιτίας του ΑΣΕΠ είναι εντελώς παράλογο και χρειάζεται πολιτική βούληση για να με ξεμπλοκαρει κάποιος υπεύθυνος άνθρωπος. Σ' άλλες περιπτώσεις αυτοί που δε θέλουν ν' αποκαλύπτονται πώς παρεμβαίνουν στον ΑΣΕΠ και έχουν διορίσει άλλους απ' την πίσω πόρτα;; Ε; Υπάρχει λογική σύνδεση σ' αυτό;; Όχι. Αυτοί που παρεμβαίνουν στον ΑΣΕΠ πολιτικοί εννοώ πώς το κάνουν για κάποιους και τους διορίζουν μόνιμους και οι υπόλοιποι τυραννιουνται και περιμένουν χρόνια;; Αυτήν είναι η δημοκρατία κι η αξιοκρατία που υποκρίνονται ότι έχουμε;; Πέρα απ' το γεγονός ότι τόσα χρόνια βάζουμε κι απ' τα ελάχιστα χρήματα που έχουμε στην άκρη για να μπορέσουμε να εργαστούμε ως συμβασιούχοι του δημοσίου, πέρα απ' το γεγονός ότι παρατήσαμε τις οικογένειες μας για να τρέχουμε με μια βαλίτσα στο χέρι προκειμένου να καλύψουμε κάθε γωνιά της Ελλάδας και κάθε σχολική μονάδα, πέρα απ' το γεγονός ότι έχουμε καταβάλει και την υγεία μας γιατί όλα αυτά είναι και ψυχοφθόρα, τί άλλο θέλουν από εμάς; Και μάλιστα ο κος Πιερακακης μας ζητάει να συμμετέχουμε σε νέο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Γιατί; Εγώ είμαι ήδη διοριστεα από 2 γραπτούς διαγωνισμούς εκπαιδευτικών του 1998 και του 2002. Να δικαιώσει πρώτα εμάς που περιμένουμε τόσα χρόνια και μετά να δει τα υπόλοιπα. Το λογικό είναι να δικαιώνεις σαν πολιτεία τους διοριστεους από παλιούς γραπτούς διαγωνισμούς και μετά αν το επιτρέπουν οι συνθήκες να διενεργεις γραπτό διαγωνισμό για τα νέα τα παιδιά. Εμείς έχουμε αξιολογηθεί τόσες πολλές φορές απ' τους γραπτούς διαγωνισμούς που δώσαμε, απ' την πολυετή προϋπηρεσία που πραγματοποιήσαμε, που δε νομίζω ότι είναι δίκαιο, ούτε λογικό ούτε σωστό να συμμετέχουμε εκ νέου σε άλλο γραπτό διαγωνισμό. Εγώ προσωπικά έχω συμμετάσχει σε όλους τους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών. Αυτά τα ολίγα είχα να καταθέσω κι επιφυλάσσομαι να επανέλθω με καινούργια στοιχεία. Αν δε θέλουν να έχουν πολιτική βούληση, τότε εγώ δεν είμαι διατεθειμένη να ανέχομαι άλλη αδικία. Λυπάμαι πολύ! Αλλά έχω δίκιο.

Νηπιαγωγός Π.Ε. 60 και Π.Ε. 60.50.

Αναπληρωτής καθηγητής μας γράφει:

Στην στην αίτηση του ΑΣΕΠ στο πεδίο "1. Αρ. Μηνών προϋπ. (χωρίς δυσπρόσιτα από 2020-21 και εφεξής και χωρίς 3μηνα)" το διευκρινιστικό σχόλιο που δείχνει τι πρέπει να συμπληρώσεις όταν κιτρινίσει το πεδίο γράφει: "Καταχωρίστε τον αριθμό μηνών κάθε είδους πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σας (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κτλ) χωρίς την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα από το σχολικό έτος 2020-21 και μετά" Δηλαδή, στο πεδίο συμπλήρωσης της προϋπηρεσίας το "2020-21" περιλαμβάνεται στην παρένθεση , ενώ στην διευκρίνιση δεν περιλαμβάνεται στην παρένθεση. Εξ αιτίας αυτής της ασάφειας, για την οποία προφανώς δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί, είναι λογικό πολλοί να παρανόησαν πώς ακριβώς έπρεπε να συμπληρώσουν το επίμαχο και πολύ σημαντικό πεδίο της προϋπηρεσίας.

Ο αναπληρωτής καθηγητής ΠΕ11 Λουκάς Καταπόδης μας γράφει:

Ονομάζομαι Καταπόδης Λουκάς  (6944848138) και εργάζομαι αρκετά χρόνια ως αναπληρωτής καθηγητής με ειδικότητα ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής).

Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα χθες το μεσημέρι με το άνοιγμα των πινάκων, ότι έχω πέσει στην 1658η θέση και τα μόρια της προϋπηρεσίας μου φαίνονται 27 από τα 82 που είχα! 

Όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι μεγάλο σοκ για μένα και μου ανατρέπει όλη τη ζωή μου και τον προγραμματισμό μου, καθώς είμαι έγγαμος με δύο μικρά παιδιά.

Δεν μου προσμετρήθηκαν 55 (!!!) μόρια τα οποία είναι καταχωρημένα στο ΟΠΣΥΔ, με αποτέλεσμα να βρεθώ περίπου 1200 θέσεις πίσω. Θεωρώ ότι αυτό που συνέβη δεν οφείλεται τόσο σε σφάλμα κατανόησης εκ μέρους μου ή άλλων συναδέλφων, όσο στην ασαφή και παραπλανητική παρενθετική πρόταση που συνόδευε το πλαίσιο 1 της αίτησης και η οποία ζητούσε να βάλουμε αυστηρά την προϋπηρεσία απο την σχολική χρονιά 2020--2021 και όχι την συνολική. Αυτό έκανε εμένα και πολλούς συναδέλφους να καταλάβουμε ότι μας ζητούσαν μόνο την νέα προϋπηρεσία μετά το πρώτο κλείσιμο των πινάκων και ότι η υπόλοιπη προϋπηρεσία θα διασταυρωνόταν απο τον ΟΠΣΥΔ. 

Είναι γνωστό ότι όλες και όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν ένσταση. Το πρόβλημα εντούτοις είναι πως οι ενστάσεις εξετάζονται μετά από πολλούς μήνες, οι οριστικοί πίνακες θα εκδοθούν σχεδόν σε ένα χρόνο, και για όλο αυτό το διάστημα αποκλείονται ακόμα και από το δικαίωμα πρόσληψης ως αναπληρωτές. Πρόκειται για μια ακόμα στρέβλωση του νόμου 4598/19, μαζί με την εισαγωγή του ατελείωτου κυνηγητού προσόντων και πιστοποιήσεων για μια θέση εργασίας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω παρακαλώ πολύ το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να προχωρήσει σε άμεση παρέμβαση προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ώστε να αντιμετωπιστούν όχι μόνο η δική μου, αλλά ενιαία όλες οι περιπτώσεις των συναδέλφων (ορισμένες έχουν φτάσει ήδη στην Ομοσπονδία) και να διορθωθούν τα λάθη στους πίνακες του ΑΣΕΠ.

Θα πρέπει η κυβέρνηση να πάρει άμεσα μέτρα προκειμένου, με ενιαίο τρόπο, να λυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει και να δώσουν εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να διευκολύνουν την αντιμετώπισή τους και να επανακοινοποιήσουν τους πίνακες με διόρθωση των λαθών ως οφείλουν. Σας Θυμίζω δε πως κάτι τέτοιο έχει γίνει άλλωστε και στο παρελθόν.

Μπορείτε να κοινοποιήσετε παντού το κείμενο της επιστολής μου και ευελπιστώ στη συμπαράστασή σας.

(Επίσης, σας στέλνω συνημμένα την πραγματική μου προϋπηρεσία, όπως εκτυπώθηκε από τον ΟΠΣΥΔ, καθώς και το παραπλανητικό παράθυρο του ΑΣΕΠ που ζητούνταν συγκεκριμένη  προϋπηρεσία).

Σας ευχαριστώ και θα είμαι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Καταπόδης Λουκάς

Ο αναπληρωτής Γ.Θ μας γράφει:

Αγαπητό alfavita,

Το 2016, και βλέποντας ότι ως ΠΕ04.01 θα διοριστώ στα σχολεία αποκλειστικά και μόνο μετά θάνατον, αποφάσισα να βγάλω ένα ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας ώστε να ενταχθώ στον κλάδο ΠΕ83 χρησιμοποιώντας το πτυχίο του Φυσικού ως απόδειξη παιδαγωγικής επάρκειας.

Έκανα την αίτησή μου στην 2ΓΕ και σημείωσα και τα δύο πτυχία όπως και την ελάχιστη προϋπηρεσία μου ως φυσικός.

Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα της 2ΓΕ περίμενα να είμαι και στις λίστες του ΠΕ04.01 και στις λίστες του ΠΕ83. Δυστυχώς, στις λίστες των Ηλεκτρολόγων δεν είμαι πουθενά αν και στον ΟΠΣΥΔ το πτυχίο του ΤΕΙ είναι επικυρωμένο και οι δύο κλάδοι (ΠΕ04.01 και ΠΕ83) φαίνονται κανονικά.

Είναι τεράστια η απογοήτευσή μου και η ανησυχία μου για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο φαίνεται ότι οι διαδικασίες είναι επιπόλαιες κι εξαιρετικά οδυνηρές για πολλούς από εμάς που θα κληθούμε, με αβέβαιο αποτέλεσμα, να πληρώσουμε 20 ευρώ για ένσταση ελπίζοντας ότι θα αναγνωρισθούν τα αυτονόητα .... του χρόνου!!! Ήδη, όμως, η επιβίωση έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη για μας. 

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Η Π.Κ ΠΕ07 μας γράφει

Αγαπητοί συνάδελφοι ονομάζομαι Π. Κ. ΠΕ07 ,στον πίνακα κατάταξης του 2021 ήμουν στη θέση 364 και στη φετινή 900!!! Μου έχουν περάσει τη μισή προϋπηρεσία. Σας παρακαλώ πολύ όλοι οι συνάδελφοι που αντιμετωπίζουμε πρόβλημα να προβούμε σε διάβημα διαμαρτυρίας το οποίο να κατατεθεί άμεσα στη Βουλή, πριν βγει η πρόσκληση τοποθέτησης αναπληρωτών!!

Η Φιλόλογος Β.Κ. μας γράφει:

Kαλησπέρα σας

Είμαι μια απελπισμένη Φιλόλογος... Η αίτηση ζητούσε την προϋπηρεσία από 2020 και εφεξής. Για όποιον ξέρει σωστά ελληνικά αυτο σημαίνει από εκει και μετα!! Εγώ είχα προϋπηρεσία από το 2005 έως το 2009. Ενώ υπάρχουν στο φάκελο του οπσυδ δεν προσμετρηθηκαν αλλά ούτε και ζητήθηκαν ποτέ..θεώρησα λοιπόν ότι είναι δεδομένο ότι θα περαστούν...αλλα τίποτα δεν είναι δεδομένο σε αυτή τη χώρα τελικά... μήπως ξέρετε τι πρέπει να κάνουμε;

Β.Κ.

Η Π. Β., Γεωπόνος εκπαιδευτικός μας γράφει:

Ελλάδα καθημερινά με τρομάζεις με την αδικία και την ανευθυνότητα που διαχειριζεσαι τα παιδιά σου .

Παλεύεις μια ζωή και εκεί που νομίζεις ότι έπιασες μια δουλίτσα να ζήσεις...μπλουμ...έρχεται ένα λάθος για το οποίο δεν ευθυνεσαι και χάνεις την γη από τα πόδια σου .

Είμαι αναπληρώτρια καθηγήτρια και ένα λάθος της  ηλεκτρονικής πλατφόρμας του οπσυδ μου στέρησε μόρια και φυσικά με έριξε θέσεις κάτω στον πίνακα...οι ενστάσεις θα ελεγχθούν σε ένα χρόνο...μέχρι τότε κάποιος άλλος θα πάρει την θέση μου και εγώ θα χάσω κι άλλα μόρια....

Υπουργείο παιδείας και οπσυδ ...παίζετε με τους εκπαιδευτικούς!!!

Έχουν γίνει πολλά λάθη...έλεγχος ενστάσεων  τώρα!!!

Π. Β.

Γεωπόνος εκπαιδευτικός 

Η Χριστίνα Σπηλιοπούλου, αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ03 μας γράφει:

Είμαι αναπληρώτρια ΠΕ03.

Και σε εμένα έχει γίνει κάποιο λάθος (όχι από μεριάς μου) και δεν φαίνονται τα μόρια της προϋπηρεσίας μου στον πίνακα (παρ' όλο που είναι σωστά δηλωμένα στον ΟΠΣΥΔ και που η αίτησή μου είναι σωστή).

Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν να συνέβη αυτό και (κυρίως) δεν διανοούμαι ότι θα μείνω για μια χρονιά εκτός λόγω αυτών των μορίων. Ξαναλέω, ΔΕΝ έχω κάνει το λάθος που έκαναν αρκετοί συνάδελφοι λόγω ασάφειας διατύπωσης σε ένα κουτάκι (που φυσικά και αυτοί πρέπει να δικαιωθούν άμεσα).

Δεν φτάνει που βάζουμε λεφτά από την τσέπη μας για να επιβιώσουμε ως αναπληρώτριες/αναπληρωτές σε όποιο μέρος μας στείλουν, τώρα καλούμαστε να καταθέσουμε ενστάσεις (κόστους 20€ έκαστη...) οι οποίες θα χρειαστούν ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ για να εξετασθούν και να "δικαιωθούμε".

Τη δουλειά του ενός χρόνου και τα μόρια που θα παίρναμε τα χάνουμε, δηλαδή, για λάθη που θα μπορούσαν να μην γίνονται ή να διορθώνονται αυτόματα (πχ η προϋπηρεσία να αντλείται κατευθείαν από τον ΟΠΣΥΔ).

Ας απευθυνθούμε στο σωματείο μας (κι εγώ αυτό έκανα) ώστε τουλάχιστον να παλέψουμε μαζί κι όχι το καθένα μόνο του.

Ευχαριστώ πολύ.

Χριστίνα Σπηλιοπούλου 

Η Π.Χ εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ02 μας γράφει:

Καλησπέρα. Είμαι και εγώ εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ02 και έκανα αίτηση για την προκήρυξη 2ΓΕ/2023. Δυστυχώς έκανα το ίδιο λάθος με πολλούς άλλους συναδέλφους, καθώς μπερδεύτηκα και δε συμπλήρωσα σωστά τους μήνες της προϋπηρεσίας μου. Σκοπεύω να υποβάλω ένσταση τη Δευτέρα, παρόλο που θεωρώ απίθανο να διορθωθεί κάτι φέτος. Γνωρίζετε αν θα γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις τουλάχιστον στους οριστικούς πίνακες;

Ευχαριστώ.

Η Α. Π μας γράφει:

 

Καλημέρα σας.

Είμαι η Α. Π. σας έχω ήδη γράψει για το λάθος που έγινε σε εμένα. 

Έτσι που ήταν  η αίτηση διατυπωμένη λογικό ήταν να γίνουν λάθη. 

Έχω μια απορία αν έβαζα στην αίτηση μου  200 μήνες προϋπηρεσία ( ή πραγματική μου είναι 26.3)  θα το παίρνανε για σωστό ή θα γινόταν έλεγχος μέσω του ΟΠΣΥΔ και θα μου το διόρθωναν ; Τώρα γιατί δεν τα διορθώνουν. 

Γιατί πρέπει στην αίτηση να βάζουμε την προϋπηρεσία. Τι ρόλο  παίζει ο ΟΠΣΥΔ; Εκεί φαίνονται όλα και με βάση τα δικαιολογητικά μας. Στον ΟΠΣΥΔ υπάρχουν τα πάντα. 

Πρέπει να γίνουν διορθώσεις στους πίνακες  άμεσα. 

Ευχαριστώ.

Ο Φιλόλογος Χ.Κ μας γράφει:

Ονομάζομαι Χ. Κ. και ανήκω στην ειδικότητα του φιλολόγου ΠΕ02. Προς μεγάλη μου απογοήτευση διαπίστωσα στους πίνακες 2/ΓΕ ότι η θέση που έχω ειναι πολύ χαμηλή (για την ακρίβεια 18.903) 

Αυτο οφείλεται στο ότι το μεταπτυχιακό μου ενώ υπάρχει επικυρωμένο στον ΟΠΣΥΔ, στο πίνακα αναγράφει μηδέν (0)

'Οταν συμπλήρωνα την αίτηση του ΑΣΕΠ τον Μάρτιο, ήμουν 100% σίγουρος ότι στο πλαίσιο του αριθμού μεταπτυχιακού είχα βάλει με το βελάκι την ένδειξη (1). Και ανακάλυψα αυτές τις μέρες ότι αναγράφει μηδέν στο κουτάκι. Δεν μπορώ να βρω μια εξήγηση σε αυτό καθώς είχα επανελέγξει και με παρουσία δεύτερου ατόμου την ορθότητα των στοιχείων. Αυτό που μπορώ να αποδώσω είναι κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή να μην πατήθηκε καλά ο αριθμός με αποτέλεσμα να μην το προσέξω. Ο υπάλληλος που ελέγχει τα προσόντα μπορεί να εξακριβώσει οτι το μεταπτυχιακό μου υπάρχει δηλωμένο και σε προηγούμενες αιτήσεις αλλά και στον ΟΠΣΥΔ. Επομένως, γιατι να βασιστεί μόνο στην αίτηση ΑΣΕΠ? στην οποία εντοπίστηκε και λάθος......

Για τον λόγο αυτό θα επιθυμούσα και παρακαλούσα πολύ να κάνετε δεκτή την ένσταση μου καθώς σας παραθέτω επακριβώς τα γεγονότα που συνέβησαν και μπορείτε να διαπιστώσετε ότι πρόκειται για εσφαλμένη κίνηση και όχι για εσκεμμένη ενέργεια μου ή αδιαφορία συμπλήρωσης. Είναι αρκετά σημαντικό αυτό για εμένα και για την σωστή σειρά στον πίνακα. 

Σας ευχαριστώ πολύ, 

Με εκτίμηση,

Χ.Κ.  

Νηπιαγωγός μας γράφει

Κάναμε τα χαρτιά μας για την προκήρυξη 1ΓΕ/2023 σαν νηπιαγωγός με έκπληξη είδα ότι η πλατφόρμα του ΑΣΕΠ δεν φόρτωσε την προϋπηρεσία μου παρόλο που την ελενξα πριν την καταθέσω ενώ στον ΟΠΣΥΔ φενετε καθαρα με αποτέλεσμα να πέσω 1500 θέσης τι θα κάνουμε? Ποιο το μέλλον μας ? Θα πληρώνουμε λαθοι ηλεκτρονικά που δε φταίμε? Ποια θέση θα πάρει το κράτος. Σιγή ιχθύος για την ώρα. Ντροπή και αισχος το 2023 να μι μπορεί η τεχνική υπηρεσία του ΟΠΣΥΔ να κάνει διασταύρωση. Ενώ αν δηλώσεις περισσότερους μήνες γίνεται διασταύρωση κ σου διορθώνουν τα μόρια. Τώρα δε μπορούν? Μας αναγκάζουν να προβούμε σε μήνυσεις για να βρούμε το δίκιο μας. 

Η δασκάλα ΠΕ70 μας γράφει: 

Καλησπέρα!

Θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ τη δυσάρεστη εμπειρία που εχω με τους πίνακες ΑΣΕΠ αναπληρωτών. Είμαι δασκάλα ΠΕ 70, μέχρι το Μάρτιο του 2023 ειχα προϋπηρεσία 78 μήνες αλλά για κάποιο λόγο ο ΑΣΕΠ μου μέτρησε 22 μήνες. Μπορεί το λάθος να είναι δικό μου εκ παραδρομής διότι στην αιτηση έχουν μπει 22 μήνες, κάτι που δεν μπορώ μα εξηγήσω διότι όλα είχαν γίνει με μεγάλη προσοχή. Για το λόγο αυτό εγώ χάνω περίπου 10.000 θέσεις. Αυτό που γίνεται είναι απάνθρωπο κι αδιανόητο διότι εμείς που τόσα χρονια παλεύουμε να μαζέψουμε αυτά τα μορια τωρα κινδυνεύουμε να μη δουλέψουμε για τα επόμενα  τρία χρονια. 

Με εκτίμηση!  

Η εκπαιδευτικός Π.Ε 78 μας γράφει:

Με ειδικότητα Π.Ε 78 ενώ έχω 3 σεμινάρια περασμένα στο ΟΠΣΥΔ, εκ των οποίων θα έπρεπε να μοριοδοτηθουν τα δύο, μοριοδοτήθηκε μόνο από το ένα. Απο τα γκρουπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαβάζω ότι σε πολλούς υποψηφίους που είχαν δηλωμένα τα προσόντα τους στο ΟΠΣΥΔ, δεν περάστηκαν στο ΑΣΕΠ αρκετά από αυτά με αποτέλεσμα την λάθος μοριοδοτηση και κατάταξη.  Για κάθε αίτηση που κάνουμε ζητούνται 20€ για ένσταση, για δικά τους λάθη και όχι δικά μας. Αυτο είναι ξεφτίλα και ντροπή. 

 Η Μαθηματικός Ε.Σ.  μας γράφει:

Καλησπέρα σας, βλέποντας τις διαμαρτυρίες θέλω και εγώ να καταθέσω τη δική μου ιστορία. Είμαι στην κατηγορία ΠΕ03 (είμαι κάτοχος 2 πτυχίων, δύο μεταπτυχιακών και ενός διδακτορικού διπλώματος). Ενώ στον ΟΠΣΥΔ είναι περασμένη η παιδαγωγική μου επάρκεια (καθώς το πτυχίο μου είναι πριν το 2017) δεν έχει περάστει από τον ΑΣΕΠ. Το αποτέλεσμα: σύμφωνα με τα μόρια μου θα έπρεπε να είμαι στη θέση περίπου 67 και τώρα είμαι στην 7675 καθώς οι εκπαιδευτικοί με παιδαγωγική επάρκεια προτάσσονται των άλλων. Τι θα μου πρότεινε ο αγαπητός ΑΣΕΠ να κάνω; Γιατι εφόσον είναι περασμένα όλα σωστά στον ΟΠΣΥΔ θα πρέπει ένας άλλο φορέας να αναλαμβάνει τους πίνακες κατάταξης. Μετά από τόσα χρόνια σπουδών (δεν μιλάω για μόνιμο διορισμό) αλλά ούτε καν σαν αναπληρώτρια δεν μου επιτρέπουν να υπηρετήσω το δημόσιο σχολείο!

Η Κ. Μ. εκπαιδευτικός πε60 μας γράφει:

Κι εγώ εκπαιδευτικός πε60 Κ.Μ υπέβαλλα  ένσταση για τα προσωρινά αποτελέσματα της 1γε/2023 καθώς δεν αναγνωρίστηκαν τα μόρια της ιδιωτικής προϋπηρεσίας. Το λάθος προέκυψε από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση Α Αθήνας καθώς στη βεβαίωση προϋπηρεσίας αναφέρεται ως ημερομηνία πρόσληψης μου στο δεύτερο ιδιωτικό που δούλευα την 1/9/2016 ενώ από το προηγούμενο ιδιωτικό σχολείο της πρωτοβάθμιας διεύθυνσης Πειραιά η ημερομηνία της καταγγελίας της σύμβασης μου είναι η 15/9/2016. Μετά λοιπόν της μη προσμετρησης της ιδιωτικής μου προϋπηρεσίας στον opsyd επικοινώνησα με την πρωτοβάθμια α Αθήνας η οποία και αναγνώρισε το σφάλμα της και μου απέστειλε νέα βεβαίωση συνολικής προϋπηρεσίας με διαφορετικό εννοείται Αρ.πρωτοκολλου και ημερομηνία. Σίγουρα αν δεν δικαιωθώ στην ένσταση θα κινηθώ νομικά καθώς το λάθος της πρωτοβάθμιας α Αθήνας δε θα περάσει έτσι!!!έχασα πάρα πολλές θέσεις στους τωρινούς πίνακες διχως να κάνω κάτι λάθος εγώ!!!

Η Κ. Χρ. ΠΕ04 μας γράφει:

Είμαι ΠΕ.04 ΦΥΣΙΚΟΣ.

Στους προσωρινούς πίνακες που αναρτήθηκαν βρέθηκα με μείον 32 μόρια λόγω αναπηρίας συζύγου, τα οποία υπολογίζονταν εδώ και μια 7ετια ανελλιπώς. Όλη μου η εικόνα στον ΟΠΣΥΔ είναι επικαιροποιημενη με όλα τα αρχεία τα οποία βλέπω και σήμερα σωστά. Γιατί δεν υπολογίστηκαν τα 32 μόρια; Με ποιο δικαίωμα αναστατώνουν την ηρεμία μιας πολύτεκνης οικογένειας από το δικαίωμα της εργασίας από την μητέρα. Το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι η άμεση διόρθωση η κάποια είδους καθοδήγηση .

Ευχαριστώ.

Κ. Χρ. ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΟΣ

 

Ο Ε.Γ. καθηγητής Φυσικής Αγωγής ΠΕ1 μας γράφει: 

Τα δύο τελευταία χρόνια δούλεψα ως αναπληρωτής και μάλιστα από την πρώτη φάση. Η σειρά μου στον πίνακα ήταν 1079 και τα μόρια μου 59. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα σήμερα το πρωί με το άνοιγμα των πινάκων ότι έχω πέσει στο 2099 και τα μόρια μου στα 53! Όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι μεγάλο σοκ για μένα και μου ανατρέπει όλη τη ζωή μου και τον προγραμματισμό μου, καθώς είμαι έγγαμος με δύο μικρά παιδιά.

Η Ε.Ρ. , αναπληρώτρια μας γράφει:

Καλησπέρα σας , είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός πεο8. Δυστυχώς είμαι κ εγώ μια από τις περιπτώσεις που στους προσωρινούς πίνακες φαίνονται τα μισά μόρια προϋπηρεσίας , λόγω ασάφειας στη διατύπωση με τα δυσπρόσιτα κ λόγω δικής μου βιασύνης έκανα το μοιραίο, να γράψω λάθος την προϋπηρεσία κ έτσι να φαίνεται τελικά η μισή. Απορώ γιατί διορθώνουν στον ΑΣΕΠ μόνο τα λάθη προς τα πάνω κ όχι τα λάθη που έχουν κατεύθυνση προς τα κάτω ! Γιατί δεν "τραβάει "αυτόματα την προϋπηρεσία ο ΑΣΕΠ από τον οπσυδ;  

Το ερώτημα τώρα  είναι, να κάνω ένσταση για διόρθωση στοιχείων ή όχι ; Θα γίνει άραγε κάτι;

Είναι τόσο άδικο ....

Η φιλόλογος Υ.Ζ. μας γράφει: 

Αγαπητό alfavita,

σήμερα ενημερώθηκα για τη θέση μου στον προσωρινό πίνακα κατάταξης φιλολόγων ΠΕ02 και με τεράστια έκπληξη είδα ότι έπεσα 4000 θέσεις. Εκτός των άλλων όχι μόνο δεν μου πρόσθεσαν 5 μόρια σύμφωνα με τα νέα έγγραφα που υπέβαλα, αλλά και μου αφαίρεσαν 3 ολόκληρα μόρια από την τελευταία φορά. Δεν υπάρχουν λόγια να εκφράσω την αγανάκτησή μου. Μας υποβάλλουν τόσα χρόνια στη διαδικασία να παρακολουθούμε πληρώνοντας αδρά σεμινάρια παρόμοιου περιεχομένου προκειμένου να αυξήσουμε τα μόριά μας, να μαθαίνουμε ξένες γλώσσες προκειμένου να τύχουμε κάποιου παραπάνω μορίου και να υπομένουμε την απαξίωσή τους. Και το κερασάκι είναι πως ο κ.Πιερακάκης θέλει να επαναφέρει το γραπτό διαγωνισμό των εκπαιδευτικών προκειμένου να συντηρήσει φυσικά τον κλάδο των φροντιστηρίων για μια ακόμη φορά, λες και ο γραπτός διαγωνισμός αποδεικνύει αποκλειστικά την ικανότητα των εκπαιδευτικών να διδάξουν σε μια τάξη. Η ύλη των φιλολόγων είναι αχανής και άπειρη. Στο δε μάθημα της Ιστορίας ένας φιλόλογος κλασικών σπουδών ο οποίος δεν έχει εντρυφήσει σε αυτό το μάθημα στη σχολή του, καλείται να μάθει μια αχανή ύλη, μεγάλο μέρος της οποίας δεν διδάσκεται καν στο σχολείο.

Λυπάμαι πολύ που σπούδασα ελληνική φιλολογία και έφτασα στα 43 μου να αντιμετωπίζομαι από το υπουργείο με υποτίμηση και εσφαλμένη αξιολόγηση. Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι τραγική και μόνο κάποιος που ζει στο εξωτερικό μπορεί να το διαπιστώσει περίτρανα.

Σας ευχαριστώ που μου δώσατε το βήμα να καταθέσω τα παραπάνω.

Με εκτίμηση

Φιλόλογος αναπληρώτρια μας γράφει:

Ανικανότητα ή ωχαδερφισμός του ΑΣΕΠ;

Το ΑΣΕΠ, ο αλάθητος και άγρυπνος φρουρός της στελέχωσης του δημόσιου τομέα της χώρας μας για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ανίκανο να επιτελέσει ορθά το έργο του...Δεν αποτελεί φυσικά έκπληξη το γεγονός ότι για μια ακόμα φορά χιλιάδες εκπαιδευτικοί απελπισμένοι, αφού βλέπουν τους κόπους τους να κάνουν <<φτερά>>, λόγω της δυσκαμψίας ενός παρωχημένου φορέα που στην εποχή πια της ψηφιοποίσησης δεν έχει κανένα λόγω ύπαρξης, διαμαρτύρονται ζητώντας την αυτονόητη επίλυση των προβλημάτων που έχουν ανακύψει. Αλήθεια, ο ΟΠΣΥΔ γιατί υπάρχει; Πώς είναι δυνατόν να μη λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα τα οποία είναι καταχωρημένα εκεί; Ή μάλλον λαμβάνονται, αλλά όπως συμφέρουν κάποιους,,,Γιατί οι προσλήψεις να μη γίνονται απευθείας από το ΟΠΣΥΔ; Α, ναι... για να δικαιολογείται η ύπαρξη του ΑΣΕΠ... Τι ανόητη σκέψη...Μάλιστα, επειδή ζούμε μια ιλαροτραγωδία σ' αυτή τη χώρα η προϋπηρεσία στρογγυλοποιείται προς τα κάτω και σε πλήρη έλλειψη οποιασδήποτε λογικής το ΑΣΕΠ ελέγχει να δει μήπως έχει δηλώσει κάποιος μεγαλύτερη προϋπηρεσία και, φυσικά εκεί παρεμβαίνει και τη διορθώνει, αλλά αν κάποιος έχει κάνει λάθος κι έχει δηλώσει λιγότερη δεν γίνεται καμιά διόρθωση!!! Στο ΚΑΙΑΔΑ...!!! Εσύ φταις...Η δήλωση που έκανες ενέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης...Είσαι τελειωμένος! Ας πρόσεχες...Ο υπάλληλος του ΑΣΕΠ δε θα ξεβολευτεί να σου διορθώσει εσένα το λάθος. ΈΛΕΟΣ!!!! Δεν είναι δυνατόν να εμπαίζονται έτσι χιλιάδες εκπαιδευτικοί....Λίγος σεβασμός δε βλάπτει...Αυτό όμως που πραγματικά προκαλεί αλγεινή εντύπωση είναι η σιωπή και η αδιαφορία του υπουργείου. Πώς γίνεται να μην υπάρχει υπουργική παρέμβαση; Κύριε υπουργέ είναι ανεπίτρεπτο να στερούνται το δικαίωμα στην εργασία συνάδελφοι λόγω ενός παραβόλου ή ενός λάθους.Ελπίζουμε να πρυτανεύσει η λογική και να δοθεί η δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να προβούν σε διορθώσεις.

Με εκτίμηση

Φιλόλογος αναπληρώτρια

Ο Α.Χ., αναπληρωτής ΠΕ02  μας γράφει:

Μαζί με τους άλλους συναδέλφους που υπέστησαν τα όμοια, μέσω αυτού του μηνύματος διαμαρτύρομαι έντονα σχετικά με την ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων 2ΓΕ, καθώς διαπίστωσα ότι έλειπαν μόρια προϋπηρεσίας που κατάφερα να συγκεντρώσω τα τελευταία έτη με πολύ μόχθο και οικογενειακές θυσίες. Δεν μου προσμετρήθηκαν 40 μόρια τα οποία είναι καταχωρισμένα στον ΟΠΣΥΔ, με αποτέλεσμα να βρεθώ 500 θέσεις πίσω. Θεωρώ ότι αυτό που συνέβη δεν οφείλεται τόσο σε σφάλμα κατανόησης εκ μέρους μου ή άλλων συναδέλφων, όσο στην ασαφή και παραπλανητική παρενθετική πρόταση που συνόδευε το πλαίσιο 1 της αίτησης. Παρακαλώ πολύ για λόγους ίσης και δίκαιης μεταχείρισης να παρέμβει άμεσα ο Υπουργός, ώστε να αποκατασταθεί αυτή αδικία.

Σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την επιστολή μου.

Με εκτίμηση,

Α.Χ.

Αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ 02 

Η Κ.Π, Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ02 μας γράφει:

Η χθεσινή ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων 2ΓΕ συνοδεύτηκε από την απόγνωση πολλών από εμάς οι οποίοι είδαμε να λείπουν μόρια τα οποία συγκεντρώσαμε με πολύ κόπο και οικονομικές θυσίες. Αρκετοί έχουμε πρόβλημα με τα μόρια της προϋπηρεσίας λόγω της ασάφειας του τρόπου δήλωσής της .Ανεξάρτητα από το εάν αυτό έγινε εκ παραδρομής του εκπαιδευτικού ή πρόκειται για λάθος του ΑΣΕΠ, από τη στιγμή που η προϋπηρεσία φαίνεται στον ΟΠΣΥΔ δεν είναι δυνατόν το ΑΣΕΠ να μας εμπαίζει διορθώνοντας προς τα κάτω τους επιπλέον μήνες προϋπηρεσίας αλλά να αρνείται να διορθώσει προς τα πάνω τους λιγότερους. Αυτό αντιβαίνει στους κανόνες της χρηστής διοίκησης και του κράτους δικαίου. Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του υπουργού ώστε να διορθωθούν άμεσα όλα τα λάθη και να υλοποιηθεί η πρόταση συναδέλφου που δημοσιεύσατε πριν λίγες μέρες για ψηφιοποίηση του προσοντολογίου ώστε να υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης των προσόντων που αποκτώνται από τον εκπαιδευτικό.
Σας παρακαλω να δημοσιεύσετε την επιστολή μου
Με εκτίμηση Κ.Π
Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ02

Ο Δ.Κ. υποψήφιος εκπαιδευτικός μας γράφει

Καλησπερα σας. Κατεθεσα πρωτη φορα με το καινουριο συστημα τα χαρτια μου στην προκήρυξη των εκπαιδευτικων,με δυο πτυχια ΠΕ01 και ΠΕ11. Τα πτυχια μου εχουν περαστει κανονικα στον ΟΠΣΥΔ, στην αιτηση ομως του ΑΣΕΠ υπηρχε ασαφεια στον τροπο δηλωσης του δεύτερου πτυχιου με αποτέλεσμα να φαινομαι μονο στη μία ειδικότητα και να εχω βρεθει εκτος του ενος πινακα. Ειναι απαραδεκτο ενω τα προσοντα μας υπαρχουν στο σύστημα, λογω ελλειψης επαρκών οδηγιων του ΑΣΕΠ, να περιμενουμε να ξανανοιξουν οι πινακες για να μας συμπεριλαβουν.

O A.K. μας γράφει:

Συγνώμη για την ενόχληση αλλά έχω πρόβλημα με την προϋπηρεσία που έβγαλε ο ΑΣΕΠ, όπως και πολλοί άλλοι. Πολλοί δήλωσαν στο κουτάκι: "1. Αρ. μηνών προυπ (χωρίς δυσπρόσ. από 2020-2021 και εφεξής & χωρίς 3μηνα) την προϋπηρεσία από 2020-2021 και μετά. Με αυτόν τον τρόπο δήλωσα 16 μήνες αντί για 50. Έτσι φέτος έπεσα 1000 θέσεις στο πε04.01 και δεν θα εργαστώ ως αναπληρωτής! Και με γυναίκα άνεργη και ένα παιδί τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα!

Η Ν.Ψ. ΠΕ11 μας γράφει: 

Είμαι καθηγήτρια Φυσικής αγωγής και δουλεύω τα τελευταία χρόνια ως αναπληρώτρια. Σύμφωνα με την κατάταξη μου   στον τελευταίο πίνακα του ΑΣΕΠ χάνω αυτή την προοπτική την τόσο ζωτική για μένα και την οικογένεια μου......λόγω του πρώτου κουτιού και της μη ξεκάθαρης διατύπωσης, του τι προϋπηρεσία έπρεπε να βάλουμε!!!  Έτσι κατέβηκα στον πίνακα αρκετά κάτω χάνοντας 50 μόρια.

Η Α. Π. ΠΕ60 μας γράφει:

Δεν μου έχουν βάλει καθόλου την συνολική  μου προϋπηρεσία η οποία εμφανίζεται κανονικά στον  ΟΠΣΥΔ . Έχω κάνει ένσταση και έστειλα σε pdf αρχείο την προϋπηρεσία μου όπως φαίνεται στον ΟΠΣΥΔ. Αυτό όμως δεν είναι δικό μου λάθος κάποιος δεν μου πέρασε την προϋπηρεσία 26.3 μήνες. Έτσι πήγα περίπου από την 800 θέση στην 3.239. 

Γνωρίζετε μήπως αν θα λυθούν για φέτος αυτά τα προβλήματα ή δεν θα μας δώσουν σημασία. 

Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο;

Ο Ε.Τ. μας γράφει:

Αγαπητό alfavita.gr,

σας παρακαλώ ,τι κάνει ένας εκπαιδευτικός ,όταν δεν βρίσκεται ούτε στον πίνακα κατάταξης ούτε στους απορριπτέους ; Δεν υπάρχει δικαιολογία , καθώς βρίσκομαι από  το 2017 με το ίδιο προσοντολόγιο ως ΠΕ2.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Ε.Τ.

O Β. Σ. - Ι., αναπληρωτής ΠΕ04, μας γράφει:

Γεια σας. Θα επιθυμούσα να περιγράψω και εγώ την περίπτωσή μου σχετικά με τους προσωρινούς πίνακες 2ΓΕ/2023, το οποίο θα μπορούσε να δημοσιευτεί προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου αλλά και των αρμόδιων φορέων ώστε να δοθεί μελλοντικά λύση στα επαγγελματικά δικαιώματα των απόφοιτων των νέων Πανεπιστημίων.

Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ04.01 (την περασμένη χρονιά ήμουν στην Α’ Αθήνας) και συνοπτικά, ήθελα εκτός του κλάδου ΠΕ04.01 Φυσικών να διεκδικήσω με τον νέο δεύτερο βασικό τίτλο σπουδών Μηχανικών Βιοϊατρικής που κατέχω πλέον από 01/03/2023 θέση και στον κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών. Το δικαίωμα ένταξης στον κλάδο ΠΕ84 το έχουν οι απόφοιτοι του Τμήματος Μηχανικών Βιοϊατρικής Τεχνολογίας ΤΕ και οι απόφοιτοι Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων ΤΕ, δηλαδή οι προηγούμενες ονομασίες του τωρινού Τμήματος Μηχανικών Βιοϊατρικής ΠΑΔΑ, πριν την πανεπιστημιοποίηση που πραγματοποιήθηκε το 2018, όσο ακόμα ήταν ΤΕΙ. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι το τωρινό αναβαθμισμένο πανεπιστημιακό πλέον αλλά και πενταετές με integrated master Δίπλωμα που αποτελεί μετεξέλιξη και αναβάθμιση των προηγούμενων πτυχίων ΤΕΙ θα γινόταν επίσης αποδεκτό για τον κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών.

Όμως, δυστυχώς όχι. Δεν υπήρχε περιγραφή του νέου πανεπιστημιακού ονόματος στο ΦΕΚ και ως συνέπεια, δεν έγινα αποδεκτός στον κλάδο ΠΕ84. Τα προηγούμενα τετραετή Πτυχία ΤΕΙ υπερισχύουν στα επαγγελματικά δικαιώματα των τωρινών πανεπιστημιακών Διπλωμάτων Μηχανικών Βιοϊατρικής με integrated master.

Επισημαίνεται ότι δεν είναι μόνο το ΦΕΚ της 2ΓΕ/2023 που συμβαίνει αυτό, αλλά επιπλέον, το ίδιο πρόβλημα υπήρχε στην προκήρυξη για εκπαιδευτικούς σε Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), αλλά και στην προκήρυξη Λοιπού Επικουρικού Προσωπικού του Υπουργείου Υγείας για τριετείς συμβάσεις, για την οποία οι αιτήσεις ολοκληρώθηκαν περίπου τρεις μήνες πριν. Παίρνουμε δηλαδή Διπλώματα πενταετών σπουδών χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα προς το παρόν, ενώ η πανεπιστημιοποίηση έγινε το 2018, πέντε χρόνια πριν.

Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω ότι το Δίπλωμα αυτό μου έδωσε ωστόσο παραπάνω μόρια ως δεύτερο βασικό Πτυχίο και ως δεύτερο μεταπτυχιακό, για τον κλάδο ΠΕ04.01. Δηλαδή, σαν Πτυχίο/Δίπλωμα «γενικής χρήσεως» λειτούργησε, αλλά όχι στον κλάδο του όπως θα έπρεπε.

Είναι αξιοσημείωτο όταν συμβαίνει να υπάρχουν σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο απόφοιτοι ΠΠΣ της Ανώτερης Εκπαίδευσης και απόφοιτοι ΠΠΣ της Ανώτατης Εκπαίδευσης, να έχουν λιγότερα (ή καθόλου) επαγγελματικά δικαιώματα οι απόφοιτοι των ΠΠΣ της Ανώτατης.

Επίσης, σημειώνω ότι είμαι ενδεχομένως ο πρώτος χρονικά κάτοχος του πανεπιστημιακού Διπλώματος Μηχανικών Βιοϊατρικής με integrated master (MSci), καθώς είχα γίνει δεκτός στο Τμήμα με Κατατακτήριες Εξετάσεις σε προχωρημένο εξάμηνο σπουδών το ίδιο ακαδημαϊκό έτος με εκείνο στο οποίο το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών άλλαξε σε πενταετές με integrated master (MSci). Επειδή έγινα δεκτός με Κατατακτήριες και είχα ήδη συναφή τίτλο ΠΠΣ (Φυσικής ΕΚΠΑ), τοποθετήθηκα στο πέμπτο (5ο) τυπικό εξάμηνο κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020. Στη συνέχεια, (με αρκετές δυσκολίες αφού είμαι εργαζόμενος και πατέρας ενός νηπίου) πέτυχα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου χρησιμοποιώντας το ελάχιστο δυνατό χρονικά διάστημα και να είμαι Διπλωματούχος από 01/03/2023 (δηλαδή έναν μήνα πριν τη λήξη αιτήσεων εκπαιδευτικών για τη 2ΓΕ/2023). Αντίθετα, όσοι γράφτηκαν μέσω Πανελληνίων στο Α' Εξάμηνο το ίδιο ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, αριθμητικά προκύπτει ότι θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους κατά ελάχιστο σε έναν χρόνο από τώρα, τον Ιούλιο 2024 (αφού το ΠΠΣ διαρκεί δέκα εξάμηνα).

Μάλιστα, σε προσωπικό επίπεδο μου συμβαίνει και κάτι ακόμα ειρωνικό: Στον ίδιο κλάδο εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών ΠΕ84 είχα δικαίωμα και ως Διπλωματούχος Ηλεκτρονικός-Ραδιοηλεκτρολόγος (ΔΠΜΣ του ΕΚΠΑ) που επίσης είμαι, αλλά αυτό το επαγγελματικό δικαίωμα καταργήθηκε το 2018, ενδεχομένως για συντεχνιακούς λόγους.

Θα ήταν σημαντικό για εμένα να μου αναγνωριστεί ο κλάδος ΠΕ84, καθώς διαθέτω και διδακτορικό, οπότε με το υπάρχον σύστημα τα μόρια που θα είχα για αυτόν θα ήταν πολύ υψηλά και θα ήμουν τέταρτος στους νέους πίνακες, συνεπώς, θα είχα σίγουρο μόνιμο διορισμό κατά τη διετία ισχύος των νέων πινάκων. Η σημασία του διορισμού μου ενισχύεται, από το γεγονός ότι είμαι και πατέρας ενός νηπίου. Η πιθανότητα διορισμού μου στον κλάδο ΠΕ04.01 Φυσικών κατά την ίδια διετία, είναι σαφώς μικρότερη, αφού οι υποψηφιότητες του κλάδου αυτού είναι πολύ περισσότερες και η σειρά μου είναι σημαντικά παρακάτω. Επίσης, όπως φαίνεται το σύστημα διορισμών μετά θα αλλάξει, οπότε δεν έχω ιδέα σε ποια θέση θα βρεθώ.

Από ότι όλα δείχνουν, αν και ευτυχώς μπορώ να συνεχίσω ως αναπληρωτής στον κλάδο ΠΕ04.01, δυστυχώς ο κλάδος ΠΕ84 δεν μου αποδόθηκε στους νέους πίνακες. Η πολιτεία σε συνεργασία με τα ιδρύματα, οφείλουν να διορθώσουν το συντομότερο το πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των νέων Πανεπιστημίων.

Β.Σ. - Ι.

Ηλεκτρονικός Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος – Μηχανικός Βιοϊατρικής

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φατν
Ο καπιταλισμός... της συμπόνοιας και η φιλανθρωπία που...δαγκώνει!
Παρέλαση «στιγμιότυπων» πόνου, έγχρωμα και θεαματικά, επιδιώκουν να προβάλλουν, στο «γόνιμο» έδαφος των Χριστουγέννων, τον Άγιο Βασίλη της υποκρισίας...
Ο καπιταλισμός... της συμπόνοιας και η φιλανθρωπία που...δαγκώνει!