ιεπ
Αίτημα για άμεση παραίτηση του Κ. Λολίτσα από τη θέση του στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Ζήτημα άμεσης παραίτησης του συναδέλφου Κ. Λολίτσα από τη θέση του στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, διότι ο νέος ρόλος του (ορίστηκε αντιπρόεδρος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) είναι ασυμβίβαστος με τον αγώνα που δίνει το συνδικάτο (με ομόφωνη μάλιστα απόφαση στο πρόσφατο συνέδριο της ΔΟΕ) ενάντια στις πολιτικές της αξιολόγησης και της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, θέτει η εκπρόσωπος των Παρεμβάσεων στο ΔΣ του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ κ.Ελένη Παπαποστόλου.

Στη σχετική της δήλωση, η Ελ.Παπαποστόλου τονίζει ότι «η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με την επιλογή του νέου προέδρου του ΙΕΠ επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει την ψηφιοποίηση ως φάρμακο δια πάσαν νόσον, ενώ η επιλογή ως μέλος του ΙΕΠ του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, ο οποίος έχει εξαπολύσει μπαράζ διώξεων εναντίον των συναδέλφων αποδεικνύει ότι ο αυταρχισμός θα εξακολουθήσει να είναι ένα από τα εργαλεία πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ»

Η Δήλωση-Τοποθέτηση της εκπροσώπου των Παρεμβάσεων στο ΔΣ του ΙΠΕΜ ΔΟΕ, Παπαποστόλου Ελένης

ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ Η ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ, ο νυν πρόεδρος του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, μέλος της ΔΑΚΕ, συνάδελφος Κ. Λολίτσας, διορίστηκε αντιπρόεδρος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Η «μεταπήδηση» αυτή, αν και συνήθης στις παρατάξεις που πρόσκεινται σε κόμματα εξουσίας, όπως η ΔΑΚΕ, κάθε άλλο παρά τιμά τον συνδικαλισμό και ιδιαίτερα την ομοσπονδία μας και τον ηρωικό αγώνα που έδωσαν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ιδιαίτερα την τελευταία διετία, ενάντια στις πολιτικές της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης: ατομική αξιολόγηση, αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, πανεθνικές εξετάσεις τύπου PISA, πολιτικές που δρομολογήθηκαν με ιδιαίτερο αυταρχισμό από την κυβέρνηση της ΝΔ και συνιστούν απαραίτητους κρίκους της νεοφιλελεύθερης μεταρρύθμισης στην εκπαίδευση.

Το ΙΕΠ όλο αυτό το διάστημα έπαιξε ενεργό ρόλο στην εφαρμογή αυτών των πολιτικών ενάντια στα συμφέροντα των εκπαιδευτικών και της δημόσιας εκπαίδευσης συνολικά. Οι επιμορφώσεις των νεοδιόριστων, μνημεία ακραίου συντηρητισμού, τσαπατσουλιάς και προχειρότητας, ήταν η κορυφή του παγόβουνου μιας αγοραίας αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα σεβασμό στην επιστημονική και επαγγελματική τους υπόσταση, τη στιγμή μάλιστα που οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι έχουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία αρκετά χρόνια εμπειρίας αλλά και στέρεη επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση. Από την άλλη, το Ινστιτούτο ένιψε τας χείρας του όταν συνάδελφος θεατρολόγος δέχτηκε σαφή εκφοβισμό αλλά και δικαστική δίωξη από νεοφασιστικούς κύκλους επειδή απλώς έκανε τη δουλειά της με ευσυνειδησία, με υλικό εγκεκριμένο από το ίδιο το ΙΕΠ, δείχνοντας για άλλη μια φορά πόσο εννοεί τις ίδιες τις αρχές της ανοχής στην διαφορετικότητα που πρεσβεύει στις διάφορες επιμορφωτικές δράσεις του.

Σήμερα, η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με την επιλογή του νέου προέδρου του ΙΕΠ επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει την ψηφιοποίηση ως φάρμακο δια πάσαν νόσον, ενώ η επιλογή ως μέλος του ΙΕΠ του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, ο οποίος έχει εξαπολύσει μπαράζ διώξεων εναντίον των συναδέλφων αποδεικνύει ότι ο αυταρχισμός θα εξακολουθήσει να είναι ένα από τα εργαλεία πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ.

Οι επιστημονικές ημερίδες και οι έρευνες με ερωτηματολόγια της ΔΟΕ στα πλαίσια του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δείχνουν τι ρόλο θα μπορούσε να παίξει ένα επιστημονικό ινστιτούτο στα πλαίσια του συνδικάτου, όπως το ΙΠΕΜ, στην υποστήριξη του αγώνα για μια δημόσια εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, αλλά δυστυχώς τα μέχρι στιγμής πεπραγμένα του κείνται μακράν αυτού, αν όχι σε αντίθεση με τα συμφέροντα του κλάδου, ενώ πολλάκις αντιμετωπίζεται σαν εφαλτήριο συνδικαλιστικών στελεχών για κυβερνητικές θέσεις εξουσίας και για απορρόφηση κονδυλίων ΕΣΠΑ.

Πέραν όλων των ανωτέρω, είναι εκ των ουκ άνευ απαιτητή η άμεση παραίτηση του συναδέλφου Κ. Λολίτσα από τη θέση του στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, διότι ο νέος ρόλος του είναι ασυμβίβαστος με τον αγώνα που δίνει το συνδικάτο (με ομόφωνη μάλιστα απόφαση στο πρόσφατο συνέδριο της ΔΟΕ) ενάντια στις πολιτικές της αξιολόγησης και της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης. Το ζήτημα αυτό έχουμε θέσει στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ και αναμένουμε τη στάση όλων των παρατάξεων.

Θα αγωνιστούμε ώστε το ΙΠΕΜ-ΔΟΕ να σταθεί επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων και να επιτελέσει τον ρόλο του ως επιστημονικό όργανο της ΔΟΕ στηρίζοντας τον καθημερινό αγώνα των εκπαιδευτικών μέσα και έξω από το σχολείο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των μαθητών, για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου από τις πολιτικές της ιδιωτικοποίησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η λέξη «γλίσχρος»;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
«Κάτω κόσμος» - Μια προσοδοφόρα επιχείρηση του δωδεκαθειστικού ιερατείου
Τι συνέβαινε στα Νεκρομαντεία τής Αρχαιότητας; - Μιλάει ο αρχαιολόγος και προϊστάμενος τής ΛΓ΄ ΕΠΚΑ Πρέβεζας-Άρτας, κ. Γιώργος Ρήγινος
«Κάτω κόσμος» - Μια προσοδοφόρα επιχείρηση του δωδεκαθειστικού ιερατείου
megas-alexandros
Ποια υπερτροφή που έδινε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Βουκεφάλα
Mια δενδρώδης καλλιέργεια που ευδοκιμεί στη χώρα μας από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όχι μόνο δεν δείχνει να μην την «ενοχλούν» αυτές οι...
Ποια υπερτροφή που έδινε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Βουκεφάλα