Μετά από τον «κόφτη» στην Παράλληλη Στήριξη, νέους «κόφτες» ώστε να προσληφθούν το δυνατόν λιγότεροι αναπληρωτές εμφανίζονται.
Σύμφωνα με ανάρτηση του εκπαιδευτικού Patreas «χθες Δευτέρα, σε συνέχεια της διοίκησης μέσω WhatsApp και Excel, εκλήθησαν οι μεν Διευθυντές Πρωτοβάθμιας να διαχωρίσουν τα κενά των ΠΕ60 και ΠΕ70 σε Πρωινά και Ολοήμερα, οι δε Διευθυντές Δευτεροβάθμιας τα κενά των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ»
Η ανάρτηση του εκπαιδευτικού
Το θέμα δεν είναι τόσο τα κενά (όχι ότι δεν είναι θέμα), όσο το ποσοστό κάλυψής τους, το οποίο ακόμα παίζεται σε κάποιες περιπτώσεις (γι' αυτό καθυστερώ).
Χθες Δευτέρα, σε συνέχεια της διοίκησης μέσω WhatsApp και Excel, εκλήθησαν οι μεν Διευθυντές Πρωτοβάθμιας να διαχωρίσουν τα κενά των ΠΕ60 και ΠΕ70 σε Πρωινά και Ολοήμερα, οι δε Διευθυντές Δευτεροβάθμιας τα κενά των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
Ας δούμε πρώτα λίγο τις Υποδράσεις/Πράξεις ανά Πρόσκληση του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027»:
ΕΚΠ01
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του
Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Επέκταση της Λειτουργίας του
ΕΚΠ02
Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026
Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026
Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού
Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Σ.Σ. Αυτό που ξέραμε ως Μ.Ν.Α.Ε.)
ΕΚΠ03
Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση
Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων
Υποστήριξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για μαθητές
ενώ υπάρχει και σε κάθε μία από τις 13 ΠΔΕ το "Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση" που θα δώσει προσλήψεις για 2 Υποέργα:
1) Παράλληλη Στήριξη, Στήριξη από Σχολικό Νοσηλευτή, Στήριξη από ΕΒΠ
2) ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ
Οι προσλήψεις στη Γενική Παιδεία της Δευτεροβάθμιας θα γίνουν με ό,τι υπάρξει από Τακτικό Προϋπολογισμό και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Με επόμενη ανάρτηση, ο εκπαιδευτικός διευκρίνισε:
Μάλλον κάπου έγινε παρανόηση με την τελευταία πρόταση στο προηγούμενο μήνυμά μου. Οι προσλήψεις στη Γενική Παιδεία της Δευτεροβάθμιας ανέκαθεν γίνονται από Τακτικό Προϋπολογισμό και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (με εξαίρεση καμιά 500αριά πέρυσι που μεταφέρθηκαν στο ΕΣΠΑ 5185169 για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Γυμνάσια).
Αν δείτε τα αντίστοιχα περυσινά κενά, από τα 6644 κενά καλύφθηκαν στην Α' Φάση προσλήφθηκαν περίπου 6000.
Τα 1500 καλύφθηκαν από Τακτικό Προϋπολογισμό (Σ.Σ. αργότερα ελευθερώθηκαν 500 πιστώσεις Τακτικού με την ανωτέρω μεταφορά), ενώ τα 4500 καλύφθηκαν από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Δεν βλέπω πιθανό να γίνουν λιγότερες προσλήψεις φέτος στην Α' Φάση της Γενικής Δευτεροβάθμιας (τα κενά είναι περίπου 7600 φέτος).
Φυσικά, οτιδήποτε λιγότερο από την πλήρη κάλυψη ποτέ δεν είναι ικανοποιητικό (το αναφέρω για να μη λένε ότι θέτω χαμηλά τον πήχυ, ώστε να είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι δοθεί).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη