την Τρίτη 5/9/2023 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο: «Το Σχολείο ως Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης», για τους διευθυντές, υποδιευθυντές κι εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων ευθύνης της Συμβούλου Εκπαίδευσης κας Βασιλικής Παπαδοπούλου. Την εισήγηση έκανε ο Δρ. Γ. Πασιάς, ομότιμος καθηγητής του ΕΚΠΑ.
Ο εν λόγω καθηγητής ισχυρίστηκε ότι κύρια αιτία υποβάθμισης της Δημόσιας εκπαίδευσης είναι η απουσία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών(!!!)…και όχι η πλήρης διαχρονικά απαξίωσή της από την Πολιτεία. Άκρως προκλητικά τόνισε ότι δε γίνεται να περιμένουν οι εκπαιδευτικοί να αλλάξουν τα «κακώς κείμενα» (βλέπε τάξεις σε κοντέινερ, πολυπληθή τμήματα, χωρίς παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης, εργασιακή ομηρία και μισθοί πείνας), για να περάσει η Αξιολόγηση, τονίζοντας μάλιστα ότι αυτή είναι η κατάσταση και αν δεν συμφωνούν ας μην επέλεγαν να διδάξουν !!!...
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Άκρως προσβλητικός προς τους εκπαιδευτικούς ο εισηγητής – κομιστής της αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής στην επιμορφωτική συνάντηση της Τρίτης 5/9
Συνάδελφοι,
την Τρίτη 5/9/2023 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο: «Το Σχολείο ως Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης», για τους διευθυντές, υποδιευθυντές κι εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων ευθύνης της Συμβούλου Εκπαίδευσης κας Βασιλικής Παπαδοπούλου. Την εισήγηση έκανε ο Δρ. Γ. Πασιάς, ομότιμος καθηγητής του ΕΚΠΑ.
Χαιρετίζουμε την αξιοπρεπή στάση των συναδέλφων που αποχώρησαν από την αίθουσα κατά τη διάρκεια της εισήγησης, καθώς ο κ. Πασιάς εκφράστηκε προσβλητικά αναφερόμενος στους συναδέλφους, στην ποιότητα του διδακτικού τους έργου και έκλινε σε όλες τις πτώσεις την “Αξιολόγηση”. Ο εν λόγω καθηγητής είχε το θράσος να ισχυριστεί ότι κύρια αιτία υποβάθμισης της Δημόσιας εκπαίδευσης είναι η απουσία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών(!!!)…και όχι η πλήρης διαχρονικά απαξίωσή της από την Πολιτεία. Άκρως προκλητικά τόνισε ότι δε γίνεται να περιμένουμε οι εκπαιδευτικοί να αλλάξουν τα «κακώς κείμενα» (βλέπε τάξεις σε κοντέινερ, πολυπληθή τμήματα, χωρίς παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης, εργασιακή ομηρία και μισθοί πείνας), για να περάσει η Αξιολόγηση, τονίζοντας μάλιστα ότι αυτή είναι η κατάσταση και αν δεν συμφωνούμε ας μην επιλέγαμε να διδάξουμε !!!...
Συνοψίζοντας, ως κομιστής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής όλων των κυβερνήσεων, παρουσίασε το Σχολείο ως Οργανισμό και κοινότητα μάθησης άρρηκτα δεμένο με την Αξιολόγηση και το συνεχώς εμπλουτιζόμενο portfolio του εκπαιδευτικού.
Μεγάλη είναι η ευθύνη που φέρει η Σύμβουλος Εκπαίδευσης. Αντί να προγραμματίσει επιμορφωτική συνάντηση που αφορά στην ουσία της παιδαγωγικής πράξης, χρησιμοποίησε τον θεσμικό της ρόλο για την προώθηση της Αξιολόγησης, επιλέγοντας σχετικό με το θέμα εισηγητή. Το γεγονός έρχεται να προστεθεί στη προσπάθειά της, την χρονιά που πέρασε, να χειραγωγήσει εκπαιδευτικό, ώστε να δεχτεί να αξιολογηθεί, παρά το γεγονός ότι η τελευταία αρχικά είχε υπογράψει τη σχετική δήλωση για Απεργία – Αποχή.
Γνωστοποιούμε σε όλους τους τόνους, ότι το συντριπτικό ποσοστό στον Σύλλογό μας της Απεργίας – Αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης καθιστά ξεκάθαρο ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν αυταπάτες και ότι η Αξιολόγηση δε θα περάσει.
Επιμορφωτές….σε πολλά εισαγωγικά… όπως ο εισηγητής της επιμορφωτικής συνάντησης της Τρίτης 5/9, είναι ανεπιθύμητοι στον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αν. Αττικής « ο Σωκράτης».
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ H ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΟΥΤΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση