νέα σχολική χρονιά 2023-24
Πέρα από τα πολλά κενά της γενικής αγωγής η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%....

Με τουλάχιστον 250 κενά ξεκινά η σχολική χρονιά μόνο στο σύλλογό ΠΕ. « Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ» (Ανατολική Αττική) ενώ  η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%. Δηλαδή σε κάθε δημοτικό λείπουν 3-10 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, ενώ στα περισσότερα νηπιαγωγεία λείπουν 1 -2 εκπαιδευτικοί...

Αυτό καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ και συμπληρώνει ότι προσλήψεις στα τμήματα ΖΕΠ δεν υπάρχουν, ενώ και οι ανάγκες σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σχολικούς νοσηλευτές δεν καλύπτονται ούτε στοιχειωδώς. Όλες οι υποστηρικτικές δομές για τα παιδιά μας τίθενται στο περιθώριο των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αν.Αττικής «Κ.Σωτηρίου»

Μετά και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτριών/ων παραμένουν μεγάλα τα κενά και οι ελλείψεις που υποβαθμίζουν τόσο τα μορφωτικά, όσο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν πρόκειται ασφαλώς για αστοχία ή παραλείψεις του συστήματος, αλλά για συνειδητή πολιτική επιλογή.

Πέρα από τα πολλά κενά της γενικής αγωγής η πραγματική σφαγή γίνεται στις παράλληλες στηρίξεις, όπου τα κενά αγγίζουν το 60%. Δηλαδή σε κάθε δημοτικό λείπουν 3-10 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, ενώ στα περισσότερα νηπιαγωγεία λείπουν 1 -2 εκπαιδευτικοί.

Το χειρότερο είναι ότι η Δ/νση Π.Ε. Αν. Αττικής επιδιώκει να μετακυλήσει τα προβλήματα και τις ευθύνες για άλλη μια φορά στους εκπαιδευτικούς, στους Σ.Δ. και τους Δ/ντες-ντριες των σχ. Μονάδων,  ζητώντας μοίρασμα ωρών. Δηλαδή καλείται μία/ένας εκπαιδευτικός ΠΣ να υποστηρίξει 2-3-4 μαθητές, είτε ταυτόχρονα ( ίδιο τμήμα) είτε να μοιράζει ώρες σε μαθητές διαφορετικών τμημάτων. Καμία απάντηση δε δίνεται στο ποιανού παιδιού την ευθύνη θα έχει πρώτα ο/η εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη (διαφορετικές ανάγκες), στα διαλείμματα , sτις εκπαιδευτικές επισκέψεις.

Φυσικά προσλήψεις στα τμήματα ΖΕΠ δεν υπάρχουν, ενώ και οι ανάγκες σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σχολικούς νοσηλευτές δεν καλύπτονται ούτε στοιχειωδώς. Όλες οι υποστηρικτικές δομές για τα παιδιά μας τίθενται στο περιθώριο των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης.

Τονίζουμε σε κάθε κατεύθυνση ότι αυτή η πολιτική Δεν θα τους περάσει!

Απαιτούμε κάλυψη ΤΩΡΑ όλων των κενών, και ειδικά στην Π.Σ. οι προσλήψεις / τοποθετήσεις να γίνουν 1-1.

Σε κάθε περίπτωση, ο σύλλογος διδασκόντων δεν δύναται να κάνει μοίρασμα ωρών υποστήριξης σε μαθητές με γνωμάτευση  24 και 25 ωρών! Η ευθύνη ανήκει στο ΥΠΑΙΘΑ, στη Διοίκηση και στη ΔΙΠΕ. Ως Σύλλογος Π.Ε. «Κ. Σωτηρίου» θα είμαστε εκεί διεκδικητικά και τις επόμενες ημέρες, σε από κοινού παρεμβάσεις, μαζί με αναπληρωτ(ρι)ες. μονίμες/ους εκπαιδευτικούς και γονείς για να το απαιτήσουμε δυναμικά.

Ο σύλλογος μας προσπάθησε να συγκεντρώσει το σύνολο των αναγκών που έχουν τα σχολεία μας. Τα στοιχεία θα ενημερώνονται με τα σχολεία που δεν έγινε δυνατό να επικοινωνήσουμε μέχρι τώρα.

Αναλυτικά στοιχεία κενών ως τώρα

165 κενά σε παράλληλες στηρίξεις σε όλα τα Δημοτικά

25 κενά σε παράλληλες στα νηπιαγωγεία μας

3 κενά σε ΔάσκαλουςΠΕ 70 για κάλυψη ολοήμερων ( 1ο Δ.Σ. Παιανίας (2 εκπαιδευτικοί) , 4ο Δ.Σ. Κερατέας)

11 κενά σε Αγγλικά ( 2ο Παιανίας, 1ο& 3ο & 4ο Δ.Σ. Καλυβίων, 2ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 4ο Δ.Σ. Κερατέας, 1ο& 2Ο& 3ο Δ.Σ. Λαυρίου Σαρωνίδα, 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, Δ.Σ. Κιτσίου )

5 κενά Γυμναστικής ( 1ο& 2ο& 3ο Καλυβίων , 2ο Δ.Σ. Λαυρίου, 1ο Δ.Σ. Αναβύσσου

6 κενά σε Θεατρική αγωγή ( 3ο Δ.Σ. Καλυβίων, Σαρωνίδας, 1 ο Δ.Σ. Αναβύσσου, 1ο& 2ο ΔΣ Λαυρίου , 4ο Δ.Σ. Κερατέας,)

5 κενά σε Εικαστικά( 2ο& 4ο ΔΣ Καλυβίων, 4ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 1ο Δ.Σ. Λαυρίου 3Ο Δ.Σ. Λαυρίου )

2 κενά Πληροφορικής ( Σαρωνίδα , 4ο Δ.Σ. Καλυβίων )

3 κενά σε Τμήματα ένταξης ( 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, 3ο& 4ο Δ.Σ. Καλυβίων)

3κενά νηπιαγωγών ΠΕ 60( 4ο Ν/Γ Πόρτο Ράφτη , 2ο Ν/Γ Κιτσίου ( εν δυνάμει), 4ο Ν/Γ Καλυβίων -τριχοτόμηση )

6 κενά σε Αγγλικά( 2ο& 3ο Ν/Γ Πόρτο Ράφτη , 2ο Ν/Γ , 3ο , 4ο Ν/Γ Κερατέας , Ν/Γ Κουβαράς)

2 κενά σε τμήματα ένταξης νηπιαγωγείων( 2ο ΝΓ Λαυρίου , 2ο ΝΓ Κερατέας)

Σημείωση: τα κενά για τις ειδικότητες των εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής, μουσικής, φυσικής αγωγής και αγγλικών δεν αφορούν σε όλες τις περιπτώσεις ολόκληρο κενό, αλλά ώρες

Από την πλευρά μας καλωσορίζουμε και τους/τις αναπληρωτ(ρι)ες συναδέλφους/ισσες που προσλήφθηκαν στην περιοχή μας. Τους/Τις καλούμε από κοινού να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, τη διαφάνεια των διαδικασιών! Να βρεθούμε μαζί στους αγώνες που συνεχίζονται και χρειάζονται να ενταθούν μέχρι την τελική ικανοποίηση των αιτημάτων μας για μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς προσοντολόγιο, μέχρι την κατάργηση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η λέξη «γλίσχρος»;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
«Κάτω κόσμος» - Μια προσοδοφόρα επιχείρηση του δωδεκαθειστικού ιερατείου
Τι συνέβαινε στα Νεκρομαντεία τής Αρχαιότητας; - Μιλάει ο αρχαιολόγος και προϊστάμενος τής ΛΓ΄ ΕΠΚΑ Πρέβεζας-Άρτας, κ. Γιώργος Ρήγινος
«Κάτω κόσμος» - Μια προσοδοφόρα επιχείρηση του δωδεκαθειστικού ιερατείου
megas-alexandros
Ποια υπερτροφή που έδινε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Βουκεφάλα
Mια δενδρώδης καλλιέργεια που ευδοκιμεί στη χώρα μας από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όχι μόνο δεν δείχνει να μην την «ενοχλούν» αυτές οι...
Ποια υπερτροφή που έδινε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Βουκεφάλα