μιχαηλιδου
«Το παιδί με την αναπηρία χρειάζεται κάποιον να το βοηθάει εκπαιδευτικά, δε χρειάζεται κάποιον να γίνει η σκιά του για να το πω απλά...»

Για την υφυπουργό Παιδείας κ.Δόμνα Μιχαηλίδου, δεν είναι σωστό για το ίδιο το παιδί, να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί που το έχει ανάγκη!

Αυτό ακριβώς είπε σε συνέντευξη που έδωσε προχτές στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ στον Αρη Πορτοσάλτε. Η κ.Μιχαηλίδου, επιχείρησε να στηρίξει τον φετινό «κόφτη» στην Παράλληλη, και αγνοώντας (;) ότι τα ίδια τα ΚΕΔΑΣΥ και συνεπώς η επιστήμη, ορίζουν ποια παιδιά έχουν ανάγκη υποστήριξης και για πόσο χρόνο, αποφάνθηκε ότι η πρακτική του ΥΠΑΙΘΑ να μοιράζει τους εκπαιδευτικούς αυτούς σε περισσότερα παιδιά και τάξεις, είναι σωστή. Γιατί;

«Κάποια από τα κενά που δεν έχουν καλυφθεί και δε βλέπουμε και μεγάλη ζήτηση είναι σε ειδικές ειδικότητες, κάποιες στα μουσικά και κάποιες καλλιτεχνικά σχολεία. Αυτό που βλέπουμε στην Ειδική Αγωγή είναι κάτι το διαφορετικό, κι εγώ το γνωρίζω κι από το προηγούμενο υπουργείο κι έχω προσπαθήσει να ανταπεξέλθω όχι ολικώς, είναι μια πάρα πολύ μεγάλη αύξηση αναγκών. Μέριμνά μας είναι το ίδιο το παιδί. Δεν αφήσαμε Τμήμα στην Ελλάδα όπου αν υπάρχει τουλάχιστον ένα παιδί με ανάγκη για παράλληλη στήριξη, τότε το Υπουργείο θα παρέχει έναν εκπαιδευτικό στο τμήμα αυτό. Αυτό που γινόταν πολλές φορές παλαιότερα, ήταν ότι υπήρχαν δύο ή τρία παιδιά στο τμήμα με ανάγκες για παράλληλη στήριξη και γινόταν έτσι η παροχή ώστε να υπήρχαν 2-3 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής μαζί με το δάσκαλο, σύνολο τέσσερις! Αυτό δεν είναι σωστό ούτε για την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά ούτε, γιατί σας λέω έχω ασχοληθεί πολύ με την Ειδική Αγωγή και με την αναπηρία, δεν είναι σωστό πέραν εξαιρέσεων , ούτε για το ίδιο το παιδί με την αναπηρία. Το παιδί με την αναπηρία χρειάζεται κάποιον να το βοηθάει εκπαιδευτικά, δε χρειάζεται κάποιον να γίνει η σκιά του για να το πω απλά...»

Μόνο που αυτό που είπε η υφυπουργός αποτελεί εξαίρεση, ενώ αντιθέτως, σήμερα έχουμε το φαινόμενο όχι 4 δασκάλων για ένα τμήμα, αλλά ενός εκπαιδευτικού παράλληλης για πολλά παιδιά, σε διαφορετικά τμήματα και ενίοτε, σε διαφορετικά σχολεία...

Γι αυτό εξάλλου γονείς και εκπαιδευτικοί έχουν ξεσηκωθεί και έκαναν χτες παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και σε διευθύνσεις εκπαίδευσης άλλων πόλεων, ενώ αρκετοί γονείς ετοιμάζονται να προσφύγουν στη Δικαοσύνη και εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης ζητούν να τους γνωστοποιηθεί εγγράφως ποιο παιδί καλούνται να στηρίξουν και για πόσο χρόνο.

Κόλλημα με τους Χημικούς!

Αλλά η κ.Μιχαηλίδου επανέλαβε και σε αυτή τη συνέντευξη ότι υπάρχουν κενά σε χημικούς, επειδή πάνε σε φαρμακοβιομηχανίες, παρότι οι ίδιοι οι χημικοί τις έχουν απαντήσει ότι υπάρχουν τουλάχιστον 2.500 που περιμένουν να εργαστούν στην εκπάιδευση...

«Κάποιες ελλείψεις έχουμε και σε χημικούς γιατί το επάγγελμα έχει ανοίξει και κάποιος χημικός θέλει να πάει και στη φαρμακοβιομηχανία πχ, και κοιτάμε πώς μπορούμε να ανοίξουμε και τις ειδικότητες αυτές...», είπε.

Για τη στέγαση εκπαιδευτικών

Τέλος η υφυπουργός αποκάλυψε ότι θα χρειαστούν ακόμα 2-3 χρόνια (τουλάχιστον) ώσπου να κατασκευαστούν τα πρώτα σπίτια σε νησιά για τη στέγαση δημόσιων υπαλλήλων, όπως οι εκπαιδευτικοί, που εργάζονται εκεί:

«Ξέρετε στην Υδρα που είναι ακόμα πιο δύσκολα από Μύκονο η Σαντορίνη γιατί έχει λιγότερα καταλύματα, η προσπάθεια έχει αρχίσει να γίνεται για όλους τους δημόσιους λειτουργούς κι όχι μόνο εκπαιδευτικούς, αλλά εργαζόμενους στην υγεία, αστυνομικούς, το λιμενικό, κλπ. Εχουμε ξεκινήσει σε συνεργασία με την ευρωπαϊκη τράπεζα επενδύσεων, να δούμε τι διαθέσιμα κτήρια υπάρχουν στα διάφορα μέρη ώστε να χτιστούν κατοικίας υπό σωστές συνθήκες. Μέσα στη χρονιά θα δώσουμε λύση νομοθετικά και χρηματοδοτικά, και υπολογίζουμε 2-3 χρόνια.»

Ακούστε όλη τη συνέντευξη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Έχω μάθει στη ζωή μου, όταν ένας κύκλος στην σπειροειδή κίνησή της ολοκληρώνεται, να κάνω απολογισμό
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Υπουργικό Συμβούλιο
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»
«Είναι ξεκάθαρο σε όλους, πλέον, ότι και τη νέα χρονιά οι προσπάθειες της Κυβέρνησης για την περαιτέρω υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, προς...
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»
Νίκος Δένδιας
Σπίτια για εκπαιδευτικούς σε νησιά και Θράκη από ακίνητα των Ενόπλων Δυνάμεων
Σπίτια για εκπαιδευτικούς, στρατιωτικούς και γιατρούς σε νησιά, Θράκη στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
Σπίτια για εκπαιδευτικούς σε νησιά και Θράκη από ακίνητα των Ενόπλων Δυνάμεων