Σε κοινή δήλωσή τους για τη συνειδητή επιλογή υπονόμευσης του θεσμού παράλληλης στήριξης από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησαν ο βουλευτής και τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Στέφανος Παραστατίδης και ο γραμματέας του τομέα Παιδείας, Νίκος Τσούλιας.
«Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σε εκτέλεση της κυβερνητικής πολιτικής ΝΔ, συνειδητά επιλέγει να υποβαθμίσει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης, υπονομεύοντας την εκπαίδευση χιλιάδων μαθητών και οδηγώντας σε απόγνωση χιλιάδες γονείς» επισημαίνουν.
«Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει αποφασίσει να προβεί σε τεράστιες περικοπές σε πόρους και προσωπικό παράλληλης στήριξης.
Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιχειρεί άγαρμπα να επενδύσει τις πολιτικές περικοπών της στην ειδική αγωγή με επιστημονικό προκάλυμμα εκπαιδευτικές θεωρίες συμπερίληψης. Αυτό δείχνει η υπ’ αριθμ. πρωτ. 93506 /Δ3/25 /08 /2023 εγκύκλιος του Υπουργείου, αυτό δείχνουν οι δηλώσεις της Υφυπουργού κυρίας Μιχαηλίδου.
Δεν απομένει καμία αμφιβολία ότι για υπηρετήσει την πολιτική περικοπών του το Υπουργείο Παιδείας δεν διστάζει να υπονομεύσει το ΚΕΔΑΣΥ, το μοναδικό αρμόδιο όργανο για να κρίνει, εξετάζοντας εξατομικευμένα και διεπιστημονικά, πόσοι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης χρειάζονται και σε πόσα παιδιά, παραβιάζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο κάθε έννοια επιστημονικής δεοντολογίας και ακυρώνοντας στην πράξη τη λειτουργία του.
Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι είναι συνειδητή επιλογή του Υπουργείου, μέσω της περικοπής του προσωπικού παράλληλης στήριξης, να ωθήσει τους γονείς να επιβαρύνουν τον ήδη βεβαρυμμένο οικογενειακό τους προϋπολογισμό με επιπλέον έξοδα για την πρόσληψη ιδιωτών ειδικών βοηθών.
Δεν απομένει πλέον καμία αμφιβολία ότι η πολιτική αυτή απόφαση του Υπουργείου οδηγεί τους ήδη προσληφθέντες εκπαιδευτικούς στην εξάντληση και στην υπονόμευση του πολύτιμου παιδαγωγικού τους ρόλου, καθώς τους υποχρεώνει να μετακινούνται όχι μόνο σε διαφορετικές τάξεις εντός του ίδιου σχολείου αλλά και σε δύο ή τρία διαφορετικά σχολεία» αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, τονίζουν ότι «η Κυβέρνηση δια του Υπουργού Παιδείας ας σταματήσει επιτέλους τον εμπαιγμό και ας πει την αλήθεια στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς:
- Ότι έχει άλλες προτεραιότητες στις οποίες επιθυμεί να κατευθύνει πόρους και ενέργεια.
- Ότι προέχουν οι ψηφιακές πλατφόρμες και οι διαδραστικοί πίνακες σε σχέση με το ανθρώπινο κεφάλαιο».
«Τα παιδιά με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα.Δεν είναι ούτε μακέτες ούτε βαρύγδουπες διακηρύξεις ούτε αριθμοί σε προϋπολογισμούς. Δεν τους αξίζει η κοροϊδία και η υποτίμηση της νοημοσύνης τους.Χρειάζονται στήριξη.Απαιτούν σεβασμό της αξιοπρέπειάς τους» συμπληρώνουν.
«Άμεσα αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία για τον κοινοβουλευτικό έλεγχο των επιλογών του Υπουργείου Παιδείας και τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης πρότασης για το θεσμό της παράλληλης στήριξης στη χώρα μας» καταλήγουν.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη