ΟΛΜΕ για τηλεκπαίδευση στη Θεσσαλία: «Πλαστή εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού»
Το ΥΠΑΙΘ ζητάει τηλεκπαίδευση τη στιγμή που δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα σχολεία, δεν έχουν μοιραστεί βιβλία, δεν έχουν χωριστεί οι μαθητές/τριες σε τμήματα

«Πλαστή εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού» χαρακτηρίζει η ΟΛΜΕ την απόφαση για τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Θεσσαλίας που έλαβε το Υπουργέιο Παιδείας.

Η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών  τονίζει μάλιστα ότι στην πρόσφατη συνάντηση με τον Γεν. Γραμματέα το ΔΣ της ΟΛΜΕ ξεκαθάρισε ότι δε θα δεχτεί σε καμία περίπτωση να προσφύγει το ΥΠΑΙΘΑ σε τηλεκπαίδευση, όπως αναφερόταν σε διάφορα δημοσιεύματα. Ο κ. Κατσαρός δεσμεύτηκε ότι δεν θα γίνει τηλεκπαίδευση καθώς όπως ο ίδιος είπε «θα ήταν ανώφελο», σημειώνει η ΟΛΜΕ και συμπληρώνει:

Η ανικανότητα διαχείρισης όμως, κάνει το ΥΠΑΙΘΑ να αναδιπλωθεί και να θεωρεί την τηλεκπαίδευση σε τέτοιες συνθήκες «ωφέλιμη».

Η ΟΛΜΕ ζητά να αποσυρθεί τώρα η απαράδεκτη απόφαση για τηλεκπαίδευση!

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες προσπαθούν να συνέλθουν από τις καταστροφικές πλημμύρες, το ΥΠΑΙΘΑ δίνει την αδιανόητη οδηγία να ξεκινήσουν τηλεκπαίδευση από Δευτέρα, επιμένοντας να υλοποιεί την αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική πολιτική του.

Το ΥΠΑΙΘ ζητάει τηλεκπαίδευση τη στιγμή που δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα σχολεία, δεν έχουν μοιραστεί βιβλία, δεν έχουν χωριστεί οι μαθητές/τριες σε τμήματα. Όχι μόνο αδιαφορεί για τις συνθήκες διαβίωσης των μαθητών/τριών και των οικογενειών τους, αλλά επιδεικνύει και χαρακτηριστική άγνοια για το πώς λειτουργούν τα σχολεία! Η εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσσαλίας, μετά τις καταστροφές, έχει μείνει χωρίς εξοπλισμό, χωρίς ίντερνετ, χωρίς βιβλία ή ακόμα και χωρίς σπίτι, αλλά το ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί και προτάσσει την γνωστή επικοινωνιακή φούσκα της τηλεκπαίδευσης για να επιδείξει μία δήθεν επαναφορά της «κανονικότητας». Ακόμη κι αν κάποιοι/ες εκπαιδευτικοί κατάφερναν να συνδεθούν είναι δεδομένο ότι αποκλείονται χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες.

Στην πρόσφατη συνάντηση με τον Γεν. Γραμματέα το ΔΣ της ΟΛΜΕ ξεκαθάρισε ότι δε θα δεχτεί σε καμία περίπτωση να προσφύγει το ΥΠΑΙΘΑ σε τηλεκπαίδευση, όπως αναφερόταν σε διάφορα δημοσιεύματα. Ο κ. Κατσαρός δεσμεύτηκε ότι δεν θα γίνει τηλεκπαίδευση καθώς όπως ο ίδιος είπε «θα ήταν ανώφελο». Η ανικανότητα διαχείρισης όμως, κάνει το ΥΠΑΙΘΑ να αναδιπλωθεί και να θεωρεί την τηλεκπαίδευση σε τέτοιες συνθήκες «ωφέλιμη».

Τα σχολεία στη Θεσσαλία παραμένουν κλειστά, με αρκετά να είναι πλήρως κατεστραμμένα, οι κάτοικοι μετράνε τις πληγές τους, έργα αποκατάστασης των ζημιών και προετοιμασίας για τους επόμενους μήνες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση το μόνο μέτρο που εξαγγέλλει για τα σχολεία είναι η τηλεκπαίδευση προσπαθώντας να παρουσιάσει μια πλαστή εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού. Το πόσο προετοιμασμένος είναι ο κρατικός μηχανισμός το έχουμε ζήσει δεκάδες φορές με τραγικά αποτελέσματα. Η ζωή, η υγεία η μόρφωση των μαθητών/τριών μας θυσιάζονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους των λίγων.

Η τηλεκπαίδευση που εφαρμόστηκε σε όλο το διάστημα της πανδημίας, δημιούργησε μεγάλα μορφωτικά κενά σε μια ολόκληρη γενιά μαθητών/τριών. Αποδείχτηκε ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, αλλά αυτό δεν αποτιμήθηκε από την πολιτεία ποτέ, παρά την σχετική έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ. Το υπουργείο επαναφέρει σε τακτά διαστήματα την τηλεκπαίδευση για να καλύψει μεγάλες ανεπάρκειες της πολιτικής του.

Οι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς ξέρουν καλά τι πρέπει να κάνουν. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες στεκόμαστε με αλληλεγγύη δίπλα στα παιδιά μας. Προέχει η προστασία της ανθρώπινης ζωής και στη συνέχεια όλοι/ες μαζί θα διεκδικήσουμε την αποκατάσταση των ζημιών και την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας προς όφελος των μαθητών/τριών μας.

Υπενθυμίζουμε στους/στις συναδέλφους/ισσες ότι σύμφωνα με την απόφαση της ΓΣ των Προέδρων (16-10-21) η τηλεκπαίδευση πρέπει να διενεργείται αποκλειστικά από τον χώρο των σχολείων με εξοπλισμό που θα παράσχει η υπηρεσία.

Εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία για οποιοδήποτε λόγο και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση.

Οι ζωές των πλημμυροπαθών συναδέλφων και μαθητών/τριών μας δεν θα γίνουν αντικείμενα επικοινωνιακής διαχείρισης.

Δεν υπάρχει καμία «κανονικότητα»! Το κράτος είναι παρόν και αδιαφορεί! Το ΥΠΑΙΘΑ είναι απόν!

Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα η απαράδεκτη απόφαση για τηλεκπαίδευση!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Πιερρακάκης
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
«Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα στηρίξει κάθε βήμα ακαδημαϊκής αριστείας αυτού του μοναδικού κέντρου»
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
panelladikes-sxoleia-taksi
Δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη: Μέσα στο Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση
Χωρίς ρεύμα Δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης - Άφησαν τους μαθητές μες το κρύο χωρίς θέρμανση
Δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη: Μέσα στο Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση