Το νέο, διευρυμένο Ολοήμερο σχολείο που διαφήμιζε με θέρμη το Υπουργείο Παιδείας, ιδιαίτερα στην περίπτωση των Νηπιαγωγείων φαίνεται πώς τελικά υπολειτουργεί, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον ...1200 κενά νηπιαγωγών, τα περισσότερα φυσικά στην Ειδική Αγωγή...
Αυτό προκύπτει από επιστολή που κοινοποίησαν στο Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικοί της Πρωτοβουλίας Νηπιαγωγών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι τονίζουν ότι για την εύρυθμη λειτουργία των Νηπιαγωγείων πρέπει να δοθεί η πρέπουσα κατανομή ,τουλάχιστον 1.200+ προσλήψεων, καθώς μιλάμε για μια ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα για την ανάπτυξη των παιδιών.
Ενδεικτική είναι ακόμα η επιστολή που έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr από μια Νηπιαγωγό, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μονάδες:
Κατακρεουργείται ο θεσμός του ολοήμερου νηπιαγωγείου αλλά και του διευρυμένου
«Είμαι νηπιαγωγός και θέλω να εκφράσω την ανησυχία τη δικιά μου αλλά και όλων των συναδέλφων μου. Στην γενική υπάρχουν πάρα πολλά κενά, τα οποία ακούγεται ότι δεν θα καλυφθούν! Είναι επιτακτική ανάγκη να δοθεί και η απαραίτητη σημασία στη στελέχωση των νηπιαγωγείων, γιατί αν συνεχίζουν να υφίστανται αυτά τα κενά, κατακρεουργείται ο θεσμός του ολοήμερου νηπιαγωγείου αλλά και του διευρυμένου, με αποτέλεσμα οι γονείς να μην μπορούν να αφήσουν τα παιδιά τους πουθενά και πολλούς από μας, μας καταδικάζει στην ανεργία και στην καλύτερη περίπτωση να δουλέψουμε τρεις μήνες! Μιλάμε για τα σχολεία της χώρας μας. Η εφαρμογή του διευρυμένου ολοημέρου ήταν πρόταση στις προγραμματικές δηλώσεις του κυρίου Πιερρακάκη. Πώς λοιπόν θα κάνουν αυτές τις καινοτόμες αλλαγές, όταν δεν έχουμε τα αυτονόητα, δηλαδή νηπιαγωγούς και δασκάλους να στελεχώσουν τα τμήματα; Για ποια ψηφιακή και τεχνολογική εξέλιξη μιλάμε, όταν δεν μπορούμε να κρατήσουμε ούτε τα σχολεία ανοιχτά από τις ελλείψεις που υπάρχουν;»
Η επιστολή των Νηπιαγωγών
Μετά από πολύ μεγάλο αγώνα προκειμένου να μας δοθούν τα δίκαια ,θα θέλαμε ως ομάδα κινητοποίησης νηπιαγωγών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις παρακάτω ανησυχίες και πληροφορίες που προέκυψαν:
Α) Αρχικά είμαστε ο δεύτερος κλάδος μετά από αυτόν , των δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής που διαπιστώνονται τα περισσότερα κενά. Παρά ταύτα δεν δίνεται η απαραίτητη κατανομή στον κλάδο μας για την κάλυψη των απαραίτητων κενών. Αγωνιζόμαστε λοιπόν για την μεγαλύτερη δυνατή κάλυψη τόσο των κενών ειδικής αγωγής, όσο και γενικής, καθώς μιλάμε για την πιο ευαίσθητη παιδική ηλικία, όπου η πρώιμη παρέμβαση αλλά και η εύρυθμη λειτουργεία του σχολείου δεν πρέπει να παραγκωνίζεται για την ανάπτυξη και την ασφάλεια όλων των μαθητών μας.
Β) Μετά τις θετικές ανακοινώσεις του κυβερνητικού εκπρόσωπου, προκύπτει μια ασάφεια αλλά και μια φήμη περί μη κάλυψης κενών της γενικής εκπαίδευσης, γεγονός που θα είναι επιζήμιο για όλους τους μαθητές αλλά και για τις οικογένειες τους.
Ευελπιστούμε με την βοήθεια σας, να επιβεβαιωθεί από το υπουργείο παιδείας ότι θα μεριμνήσουν για την μέγιστη δυνατή κάλυψη των κενών ειδικής αλλά και γενικής εκπαίδευσης. Τόσο στο διευρυμένο πρόγραμμα που έμεινε ακάλυπτο αλλά και στο ολοήμερο που έχει ως αποτέλεσμα να μην λειτουργούν ολόκληρα τμήματα, και οι γονείς να βρίσκονται σε απόγνωση τα παιδιά τους, μην έχοντας που να τα αφήσουν τις ώρες εργασίας, την στιγμή που η οικονομική τους δυνατότητα , έχει συρρικνωθεί από την συνεχή ακρίβεια των ημερών μας . Από την άλλη αρκετοί συνάδερφοι κινδυνεύουν να βρεθούν στην ανεργία παρόλη την προσφορά τους τόσα χρόνια για την δημόσια εκπαίδευση.
Ζητούμε την άμεση δυνατή κάλυψη των κενών ειδικής και γενικής εκπαίδευσης με την κατανομή προσλήψεων που αξίζει στον κλάδο μας. Δεν δεχόμαστε καμιά έκπτωση τόσο στην ειδική όσο και στην γενική εκπαίδευση. Αναλυτικότερα σας παραθέτουμε ορισμένα μόνο κενά που παραμένουν ακάλυπτα χωρίς να ξέρουμε την πρόθεση του υπουργείου να τα καλύψει:
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ | ΚΕΝΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | ΚΕΝΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
1. Α’ ΑΘΗΝΑΣ | 88 | 181 |
2. Γ’ ΑΘΗΝΑΣ | 40 | 170 |
3. Β’ ΑΘΗΝΑΣ | 28 | (άγνωστος αριθμός) |
4. ΠΕΙΡΑΙΑ | 20 | 152 |
5. ΧΑΝΙΩΝ | 6 | 46 |
6. ΛΑΣΙΘΙΟΥ | (άγνωστος αριθμός) | 26 |
7. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | 38 | 30 |
8. ΕΥΒΟΙΑΣ | 8 | 26 |
9. ΔΡΑΜΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 11 |
10. ΣΕΡΡΩΝ | 11 | 23 |
11. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 8 | 6 |
12. Α' ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | (άγνωστος αριθμός) | 20 |
13. Β' ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | (άγνωστος αριθμός) | 22 |
14. Δ' ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | (άγνωστος αριθμός) | 17 |
15. ΕΒΡΟΥ ΚΑΙ ΡΟΔΟΠΗΣ | 12 | 20 |
16. Α' ΛΕΣΒΟΥ | 8 | 7 |
17. ΚΥΚΛΑΔΩΝ | (άγνωστος αριθμός) | 35 |
18. ΑΧΑΙΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 28 |
19. Α' ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 33 | 21 |
20. Β' ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | (άγνωστος αριθμός) | 13 |
21. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 20 |
22. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 4 |
23. ΗΛΕΙΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 4 |
24. ΛΑΡΙΣΑΣ | (άγνωστος αριθμός) | 24 |
25. ΤΡΙΚΑΛΩΝ | (άγνωστος αριθμός) | 5 |
26. Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 33 | 45 |
27. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ | 6 | (άγνωστος αριθμός) |
28. ΠΙΕΡΙΑ | 7 | (άγνωστος αριθμός) |
29. Δ ΑΘΗΝΑΣ | 30+ |
|
|
|
|
ΣΥΝΟΛΟ | 400+ | 980+ |
|
|
|
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι αριθμοί αυτοί προκύπτουν από τις δημοσιεύσεις της εκάστοτε Πρωτοβάθμιας στην Α’ φάση και τις προσλήψεις που έγιναν σε καθεμία. Επιπλέον, οι παραπάνω αριθμοί είναι ενδεικτικοί. Τα κενά και οι ανάγκες είναι πολλά περισσότερα.
Παρακαλούμε να δοθεί η πρέπουσα κατανομή , τουλάχιστον 1.200 + προσλήψεων, πιστώσεις για την εύρυθμη λειτουργεία των νηπιαγωγείων , καθώς μιλάμε για μια ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα για την ανάπτυξη των παιδιών.
Με εκτίμηση,
Πρωτοβουλία Νηπιαγωγών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ