Thumbnail
Δεν έχουν πραγματοποιηθεί ούτε οι μισές προσλήψεις σε σχέση με τις 427 προσλήψεις αναπληρωτών Γερμανικής του σχολικού έτους 2022-23

Ακάλυπτα παραμένουν τα μισά περίπου κενά καθηγητών Γερμανικής στα Δημοτικά Σχολεία, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, επισημαίνει η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

Σε ανακοίνωσή της η ένωση, τονίζει ότι φέτος αποχώρησαν από την Υπηρεσία (συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις, παραιτήσεις, απολύσεις) 46 εκπαιδευτικοί Γερμανικής και οι νεοδιόριστοι είναι μόλις 13 , ενώ στην α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών προσλήφθηκαν 202 εκπαιδευτικοί Γερμανικής, δηλαδή δεν έχουν πραγματοποιηθεί ούτε οι μισές προσλήψεις σε σχέση με τις 427 προσλήψεις αναπληρωτών Γερμανικής του σχολικού έτους 2022-23

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (ΠΕΚΑΓΕΠΕ) χαιρετίζει τους/τις εκατοντάδες εκπαιδευτικούς Γερμανικής Φιλολογίας που συμμετείχαν στις Ημερίδες Επιμόρφωσης της ΠΕΚΑΓΕΠΕ σε Αθήνα (03.09) και Θεσσαλονίκη (01.10) και εύχεται σε όλους/όλες μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Θα θέλαμε όμως να επισημάνουμε πως βασική προϋπόθεση για αυτό είναι η κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Για τον κλάδο Γερμανικής Φιλολογίας διαπιστώνουμε πως παραμένουν ακάλυπτα τα μισά περίπου κενά στα Δημοτικά Σχολεία, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, καθώς: α) Φέτος αποχώρησαν από την Υπηρεσία (συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις, παραιτήσεις, απολύσεις) 46 εκπαιδευτικοί Γερμανικής και οι νεοδιόριστοι είναι μόλις 13 και β) Στην α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών προσλήφθηκαν 202 εκπαιδευτικοί Γερμανικής, δηλαδή δεν έχουν πραγματοποιηθεί ούτε οι μισές προσλήψεις σε σχέση με τις 427 προσλήψεις αναπληρωτών Γερμανικής του σχολικού έτους 2022-23. Απαιτείται ως εκ τούτου στην επικείμενη β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών να λυθεί το θέμα.

Θέλουμε να δηλώσουμε πως - σε συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς των εκπαιδευτικών των άλλων ξένων γλωσσών - είμαστε στη διάθεση της νέας πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, ώστε να προχωρήσουμε στον επανασχεδιασμό της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, με στόχο την παροχή ποιοτικής ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στους μαθητές και στις μαθήτριές μας. Πρώτο θέμα στην σχετική ατζέντα θεωρούμε πως πρέπει να είναι η κατάργηση των εγκυκλίων σχηματισμού τμημάτων στο μάθημα της «Δεύτερης ξένης γλώσσας», καθώς η εμπειρία εφαρμογής τους έδειξε με εμφατικό τρόπο πως υπονομεύουν σοβαρά το δικαίωμα των μαθητών και των μαθητριών μας να διδαχθούν την ξένη γλώσσα που επιθυμούν.

 

Με εκτίμηση

Για το ΔΣ της ΠΕΚΑΓΕΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών