Πόσο θα ήθελα να είχαν γίνει ήδη ορισμένα πράγματα στην Παιδεία μας
Πόσο θα ήθελα μία άλλη Παιδεία…

Πόσο θα ήθελα να μην υπήρχε κανένας αναπληρωτής στα σχολεία, όλες οι θέσεις να είχαν καλυφθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς. Αναπληρωτές να υπήρχαν μόνο για αυτό που η λέξη εννοεί, για την αναπλήρωση εκπαιδευτικών που απουσιάζουν από την εργασία τους, χωρίς να μετακινούνται κάθε χρόνο από περιοχή σε περιοχή.

Πόσο θα ήθελα όταν τα σχολεία ανοίγουν στις αρχές Σεπτεμβρίου όλοι οι εκπαιδευτικοί,. καθώς και οι ειδικότητες. να βρίσκονται στη θέση τους, σε κάθε σχολείο να μην υπήρχαν κενά, να μην υπήρχαν άνθρωποι εκπαιδευτικοί που θα μεταφέρονταν από το ένα μέρος στο άλλο και να ξοδεύουν περιουσίες ολόκληρες, έτσι ώστε να μπορέσουν να κάνουν το εκπαιδευτικό τους έργο.

Πόσο θα ήθελα τα σχολεία μας να είχαν ανθρώπινο πρόσωπο, να υπήρχαν τεράστια προαύλια και χώροι παιχνιδιού για όλα τα παιδιά, πράγμα που είναι η μεγαλύτερη ανάγκη τους. Παιχνίδια που θα υποστήριζαν την παιδικότητα, αυλές, που θα έδιναν στα παιδιά τη χαρά του παιχνιδιού και δεν θα ήταν επικίνδυνες για τους μικρούς μαθητές.

Πόσο θα ήθελα τα σχολικά βιβλία να ήταν φιλικά προς τα παιδιά, να ήταν σύγχρονα να μιλάνε για τα προβλήματα της σημερινής εποχής, να μην αναφέρονταν σε θέματα με τα οποία τα παιδιά δεν έχουν καμία επαφή.

Πόσο θα ήθελα τα σχολείο μας να είχε ηλεκτρονικούς υπολογιστές για κάθε μαθητή και τα μαθήματα να γίνονταν με σύγχρονο τρόπο, αφού πλέον βρισκόμαστε στην ηλεκτρονική εποχή.

Πόσο θα ήθελα τα σχολείο μας να είχαν ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, τους οποίους η σύγχρονη εποχή έχει κάνει απαραίτητους με την εργασία τους μέσα στα σχολικά περιβάλλοντα, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τα σύγχρονα προβλήματα βίας, τα οποία υπάρχουν μέσα στο σχολείο

Πόσο θα ήθελα να μην είχαμε κουρασμένους εκπαιδευτικούς που κάθε μέρα θα συμπληρώνουν έντυπα για να κάνουν αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου ή ότι άλλο, αλλά να έρχονταν χαρούμενοι στη δουλειά τους, όπου θα προσφέρουν όχι μόνο τις γνώσεις αλλά και την αγάπη τους στους μικρούς μαθητές. Την αγάπη που τους ώθησε να επιλέξουν το επάγγελμα αυτό σε σύγκριση με τα διάφορα επαγγέλματα.

Πόσο θα ήθελα εκπαιδευτικούς που να μη φοβούνται να πουν τη γνώμη τους, αλλά να αντιστέκονται σε τυχόν αυθαιρεσίες ή παρατυπίες της οποιαδήποτε διοίκησης.

Πόσο θα ήθελα να μην υπάρχουν αποσπάσεις και μεταθέσεις, αλλά μόνο επιλογές των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να μπορούν να διδάξουν στο πλησιέστερο σχολείο και να επιλέξουν αυτοί το σχολείο στο οποίο θα ήθελα να προσφέρουν.

Πόσο θα ήθελα τα ΚΕΔΑΣΥ να μην έχουν αναμονές για διάγνωση των προβλημάτων των μαθητών, αλλά στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα του ενός μήνα να γίνονται τα ραντεβού και να βγαίνει διάγνωση, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να γνωρίζουν τι ακριβώς έχουν οι μαθητές μας και να μπορούμε να δώσουμε λύση μέσα στο περιβάλλον στο οποίο ζουν οι μικροί μαθητές.

Πόσο θα ήθελα τον υποστηρικτικό ρόλο του σχολείου.

Τα παιδιά να μπορούν να μείνουν όχι σε ένα ολοήμερο πάρκινγκ-παιδιών, αλλά σε ένα ολοήμερο που τα παιδιά θα είχαν δικούς τους χώρους για φαγητό, χώρο για παιχνίδι, ξεκούραση και τη δυνατότητα να μπορούν να κουβεντιάσουν τα προβλήματά τους με ανθρώπους τους οποίους εμπιστεύονται και που θα μπορούσαν πραγματικά να δώσουν λύσεις

Πόσο θα ήθελα να ξέρω ότι μεγαλώνουμε ευτυχισμένα παιδιά, ολοκληρωμένες προσωπικότητες, και όχι παιδιά φοβισμένα. Παιδιά που έχουν υποστεί βία γι’ αυτό και αντιπαθούν το σχολείο. Αφού το θεωρούν πολλές φορές σαν κάτι, το οποίο δεν τους χρησιμεύει σε τίποτα.

Πόσο θα ήθελα μία άλλη παιδεία.

Ενώ εγώ θα ήθελα όλα αυτά, ανοίγοντας την τηλεόραση είδα ένα νέο πόλεμο στην Παλαιστίνη, με νέα παιδιά. Να σκοτώνονται εκατέρωθεν. Είδα ένα άνθρωπο που είχε εκλεγεί Δήμαρχος στον Βόλο να βρίζει και να έχει ομοφοβικές απόψεις και είχα το συναίσθημα του τρόμου όταν είδα πολλούς ανθρώπους από κάτω να τον χειροκροτούν και να διασκεδάζουν.

Ίσως αν είχαμε όλα τα παραπάνω, δηλαδή σωστή, ελεύθερη παιδεία με καλλιέργεια κάθε προσωπικότητας, να μην είχαμε φτάσει σε τέτοια σημεία.

ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ, ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΧΘΕΣ.

* ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ, π. Δ/ΝΤΗΣ 18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

ΚΕΔΑΣΥ Β ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΡΟΥΣΙ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Ποιοτική δημόσια εκπαίδευση με λίγες αλλαγές- Το θέλει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ή όχι;

Φίλοι και φίλες, υπάρχει δυνατότητα να σωθεί η δημόσια εκπαίδευση. Στο χέρι της Πολιτείας είναι.

Με απλά και...

Ποιοτική δημόσια εκπαίδευση με λίγες αλλαγές- Το θέλει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ή όχι;
μπάσκετ
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα στην Πρωτοβάθμια– Πέντε χρόνια αδράνειας και ασυνέπειας από το ΥΠΑΙΘΑ
Ο στρουθοκαμηλισμός του ΥΠΑΙΘΑ και οι ανεφάρμοστες εξαγγελίες – Η Φυσική Αγωγή σε ρόλο θεατή
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα στην Πρωτοβάθμια– Πέντε χρόνια αδράνειας και ασυνέπειας από το ΥΠΑΙΘΑ
πλοίο
Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στο πλοίο "Superstar" – Επέστρεψε στον Βόλο με μηχανική βλάβη
Μηχανική βλάβη στο πλοίο Superstar με 418 επιβάτες κατά το δρομολόγιο Βόλος - Σκιάθος - Σκόπελος. Επέστρεψε στο λιμάνι με μειωμένη ταχύτητα.
Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στο πλοίο "Superstar" – Επέστρεψε στον Βόλο με μηχανική βλάβη