δασκαλοι
Ελάχιστοι πλέον δάσκαλοι –περί τους 150– έχουν μείνει στην επετηρίδα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων τρέμουν την επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών στις αρχές Νοεμβρίου για να καλύψουν θέσεις σε δημόσια σχολεία.

Και αυτό διότι, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, καθώς οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται μετά την έναρξη του σχολικού έτους, τα ιδιωτικά σχολεία «χάνουν» πολλούς εκπαιδευτικούς που επιλέγουν δημόσιο. Μάλιστα, ελάχιστοι πλέον δάσκαλοι –περί τους 150– έχουν μείνει στην επετηρίδα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Το κύριο πλεονέκτημα της επιλογής τους είναι πως έτσι παίρνουν μόρια στη μάχη για μία θέση διορισμού, από το επόμενο σχολικό έτος φυσικά. Βέβαια, η μεγαλύτερη φυγή καταγράφεται σε ιδιωτικά σχολεία, στα οποία οι εκπαιδευτικοί έχουν παράπονα από τις εργασιακές συνθήκες. «Το ανορθολογικό νομοθετικό πλαίσιο –ο νόμος 4713/20200– που γεννά συνθήκες υπερεκμετάλλευσης των εκπαιδευτικών, οι πολύ κακές εργασιακές συνθήκες, κυρίως σε μικρά ιδιωτικά σχολεία και σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία, και η έλλειψη ηθικών και οικονομικών κινήτρων συγκροτούν μια δύσκολη εικόνα που χρήζει άμεσης παρέμβασης από την Πολιτεία και απαιτεί τη διενέργεια ενός ανοιχτού, ειλικρινούς διαλόγου ανάμεσα στους κοινωνικούς εταίρους του χώρου. Με βάση τα στατιστικά στοιχεία, η “αποχώρηση” των εκπαιδευτικών δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη. Σε ιδιωτικά σχολεία που σέβονται τους εκπαιδευτικούς, οι διαρροές είναι μικρές έως μηδαμινές. Σε άλλα, έχουμε μαζική έξοδο για τους λόγους που προαναφέρθηκαν», παρατήρησε στην «Καθημερινή» ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Γιώργος Χριστόπουλος.

Σχέδιο του υπ. Παιδείας για καταγραφή κενών με ψηφιοποιημένο τρόπο, ώστε όσοι πρόκειται να προσληφθούν να το γνωρίζουν νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου.

Κατόπιν τούτων, πάντως, τα ιδιωτικά σχολεία καλούνται να καλύψουν τις θέσεις που μένουν κενές από τους παραιτηθέντες. Ως προς τις ειδικότητες, οι μεγαλύτερες ελλείψεις υπάρχουν σε δασκάλους. Αντίθετα, λόγω της μεγάλης παραγωγής πτυχιούχων καθηγητικών σχολών (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κ.λπ.), το πρόβλημα σε αυτές τις ειδικότητες είναι μικρό.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο