Εκπαιδευτικοί: Διαδικτυακή σύσκεψη για τον αγώνα του κλάδου κατά της αξιολόγησης
Σήμερα στις 7.30 μμ από Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Καλούμε τους νεοδιόριστους (2020, 2021, 2022, 2023), τους αναπληρωτές και όλους τους συναδέλφους και σε Διαδικτυακή σύσκεψη τη Δευτέρα 6/11, στις 7.30 μ.μ.

Λινκ: https://us02web.zoom.us/j/84682386256

Στη σύσκεψη θα συζητήσουμε για τον αγώνα του κλάδου για να σταματήσουμε την αξιολόγηση, για την καθημερινότητα που ζούμε στα σχολεία μας, για τα προβλήματα του σχολείου και των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα των νεοδιόριστων, για την ανάγκη να διεκδικήσουμε πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, μόνιμους μαζικούς διορισμούς, δημόσιο σχολείο με βάση τις διεκδικήσεις του κλάδου που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών.

Το ΥΠΑΙΘΑ, παρά τις αντιστάσεις και την απόρριψη της αξιολόγησης από τον κλάδο, προωθεί τις διαδικασίες της εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης. Απέστειλε οδηγίες στις 23/10/2023 στους διευθυντές εκπαίδευσης και τους συμβούλους ότι η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει για όλους τους εκπαιδευτικούς με προτεραιότητα τους νεοδιόριστους. Ξεκαθαρίζει ότι η αξιολόγηση δεν θα γίνει μόνο στο πεδίο Α/Α1 από τους συμβούλους ειδικοτήτων, όπως παραπλανητικά, για να εφησυχάζουν τους νεοδιόριστους, περιέγραφαν πέρσι στην εγκύκλιο εφαρμογής που είχαν εκδώσει (24/2/2023). Η αξιολόγηση των νεοδιόριστων για να ολοκληρωθεί, απαιτείται η εφαρμογή της σε όλα τα πεδία. Η σχετική νομοθεσία προβλέπει ότι η αξιολόγηση συνεχίζεται και στα άλλα πεδία και γίνεται από τους συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης και τους διευθυντές σχολείων.

Το ΥΠΑΙΘΑ, οι διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ παράτυπα δεν μονιμοποιούν τους νεοδιόριστους, θα έπρεπε ήδη να το είχαν κάνει με τη συμπλήρωση της διετίας των συναδέλφων (δείτε γνωμοδότηση νομικού συμβούλου μετά από αίτημα ΕΛΜΕ). Για αυτό και υπάρχουν Υπηρεσιακά Συμβούλια που έχουν μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους που ανήκουν στην ευθύνη τους. Εκβιάζουν τους νεοδιόριστους με τη μονιμοποίησή τους, έτσι ώστε να εφαρμόσουν την αξιολόγηση και να αρχίσει η κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Οι νεοδιόριστοι, μετά την βαθμολόγηση τους από όλους τους αξιολογητές, θα καταταγούν στις τέσσερις κατηγορίες. Αυτή η διαδικασία είναι που θα κρίνει αν θα μονιμοποιηθούν ή όχι.

Την ίδια στιγμή ετοιμάζουν νέες εξετάσεις μετά το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και σε όλες τις τάξεις του Λυκείου που θα μετράνε για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, προωθούν σχέδια για σύνδεση της αξιολόγησης με την απόδοση των μαθητών, όπως περιγράφονται σε εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Ετοιμάζουν το νέο σύστημα προσλήψεων που θα συμπεριλαμβάνει και διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Προωθούν καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας που καθιερώνει το αέναο κυνήγι προσόντων, μορίων, σεμιναρίων που άνοιξε το προσοντολόγιο και θέλουν να ολοκληρώσει ο ΑΣΕΠ. Η ομαλή λειτουργία των σχολείων, όπως υποσχέθηκαν τα κυβερνητικά στελέχη, για μια ακόμη χρονιά δεν επιτεύχθηκε με τα χιλιάδες κενά σε όλη τη χώρα και εκατοντάδες στη Θεσσαλονίκη.

Χρέος μας να οργανώσουμε τους αγώνες μας, για την εργασιακή μας αξιοπρέπεια, για να μην προχωρήσει η αξιολόγηση κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.

Το ΥΠΑΙΘΑ προέβη σε νέα δικαστική προσφυγή εναντίον των εκπαιδευτικών (1/11) που αφορά την απόφαση της ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές/τριες, αποδεικνύοντας όχι μόνο ότι δεν έχει τελειωμό ο αυταρχισμός, αλλά ότι το υπουργείο αδυνατεί να πείσει για την αντιεκπαιδευτική πολιτική τους και ότι η αντίσταση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση έχει φρενάρει την ολοκλήρωση του σχεδίου τους.

Να οργανώσουμε την Τετάρτη 15/11, ημέρα εκδίκασης των προσφυγών των νεοδιόριστων συναδέλφων-ισσών για τη μονιμοποίηση τους, κινητοποίηση στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης και στο ΠΥΣΔΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων. Καλούμε ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να κηρύξουμε στις 15/1 πανελλαδική μέρα κινητοποιήσεων για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.

Σας αποστέλλουμε γνωμοδότηση νομικού συμβούλου που τεκμηριώνει ότι η μονιμοποίηση επέρχεται αυτοδικαίως με την λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, με απόφαση του οικείου ΠΥΣΔΕ που εκδίδεται εντός 2 μηνών από την λήξη της ανωτέρω δοκιμαστικής περιόδου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες