Πρότυπα-Πειραματικά: Οι εκπαιδευτικοί του Πειραιά απέρριψαν τη μετατροπή πολλών σχολείων
Η ΕΛΜΕ Πειραιά χαιρετίζει τη στάση των εκπαιδευτικών και καλεί τη ΔΙΔΕ Πειραιά και το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά

Εφαγαν «πόρτα» οι σχεδιασμοί για μετατροπή πολλών σχολείων του Πειραιά σε πρότυπα ή πειραματικά, από τους εκπαιδευτικούς τους.

Σε όσα σχολεία τέθηκε το ερώτημα της μετατροπής τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό, αυτό απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία.

Η τοπική ΕΛΜΕ χαιρετίζει τη στάση των εκπαιδευτικών και καλεί τη ΔΙΔΕ Πειραιά και το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά (δεν έχει σχέση η λειτουργία τους με την έννοια του Πειραματισμού, λειτουργούν ουσιαστικά και αυτά σαν Πρότυπα, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει).

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ενημερώνει τον κλάδο, πως σε όσα σχολεία τέθηκε το ερώτημα της μετατροπής τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό, αυτό απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία!

Χαιρετίζουμε την στάση των συναδέλφων/συναδελφισσών, που υπερασπίστηκαν με συνέπεια τον παιδαγωγικό τους ρόλο και λειτούργημα απέναντι στους μαθητές του Πειραιά, απέρριψαν τα σχέδια κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης των σχολείων, τη δημιουργία σχολείων μόνο για μαθητές υψηλών επιδόσεων-”άριστους” (βλέπε και αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ με αριθμό πρωτοκόλλου 148/5-11-2023).

Τα σχολεία όπου τέθηκε το ερώτημα (σύμφωνα με όσα γνωρίζει η ΕΛΜΕ) και πραγματοποιήθηκε Σύλλογος Διδασκόντων, είναι:

9ο ΕΠΑΛ Πειραιά, 3ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας (για Πειραματικό), ΓΕΛ Αίγινας, 6ο Γυμνάσιο Πειραιά (για Πειραματικό), 7ο Γυμνάσιο Πειραιά (για Πειραματικό).

Απαιτούμε να γίνει σεβαστή η απόφαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων/συναδελφισσών των σχολείων αυτών.

Να μην τολμήσουν ΔΙΔΕ Πειραιά και ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά (δεν έχει σχέση η λειτουργία τους με την έννοια του Πειραματισμού, λειτουργούν ουσιαστικά και αυτά σαν Πρότυπα, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει).

Χαιρετίζουμε για μία ακόμα φορά τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες και παραμένουμε σε αγωνιστική ετοιμότητα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες, σε όποιο άλλο σχολείο τεθεί το ίδιο ζήτημα, να ενημερώσουν άμεσα την ΕΛΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μπαμπινιώτης
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
«Προσωπικά πιστεύω ότι με τέτοιες δήθεν «προχωρημένες» προσεγγίσεις εντυπωσιασμού (ελάχιστα δηλαδή δημόσια σχολεία να μιμηθούν όσα ισχύουν σε λίγα...
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
Φορολογικές ρυθμίσεις
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν την εισαγωγή ενός σταθερού χρονοδιαγράμματος για την υποβολή, περισσότερους αυτοματισμούς και μεγαλύτερες εκπτώσεις...
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις