Πρότυπα-Πειραματικά: Οι εκπαιδευτικοί του Πειραιά απέρριψαν τη μετατροπή πολλών σχολείων
Η ΕΛΜΕ Πειραιά χαιρετίζει τη στάση των εκπαιδευτικών και καλεί τη ΔΙΔΕ Πειραιά και το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά

Εφαγαν «πόρτα» οι σχεδιασμοί για μετατροπή πολλών σχολείων του Πειραιά σε πρότυπα ή πειραματικά, από τους εκπαιδευτικούς τους.

Σε όσα σχολεία τέθηκε το ερώτημα της μετατροπής τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό, αυτό απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία.

Η τοπική ΕΛΜΕ χαιρετίζει τη στάση των εκπαιδευτικών και καλεί τη ΔΙΔΕ Πειραιά και το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά (δεν έχει σχέση η λειτουργία τους με την έννοια του Πειραματισμού, λειτουργούν ουσιαστικά και αυτά σαν Πρότυπα, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει).

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ενημερώνει τον κλάδο, πως σε όσα σχολεία τέθηκε το ερώτημα της μετατροπής τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό, αυτό απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία!

Χαιρετίζουμε την στάση των συναδέλφων/συναδελφισσών, που υπερασπίστηκαν με συνέπεια τον παιδαγωγικό τους ρόλο και λειτούργημα απέναντι στους μαθητές του Πειραιά, απέρριψαν τα σχέδια κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης των σχολείων, τη δημιουργία σχολείων μόνο για μαθητές υψηλών επιδόσεων-”άριστους” (βλέπε και αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ με αριθμό πρωτοκόλλου 148/5-11-2023).

Τα σχολεία όπου τέθηκε το ερώτημα (σύμφωνα με όσα γνωρίζει η ΕΛΜΕ) και πραγματοποιήθηκε Σύλλογος Διδασκόντων, είναι:

9ο ΕΠΑΛ Πειραιά, 3ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας (για Πειραματικό), ΓΕΛ Αίγινας, 6ο Γυμνάσιο Πειραιά (για Πειραματικό), 7ο Γυμνάσιο Πειραιά (για Πειραματικό).

Απαιτούμε να γίνει σεβαστή η απόφαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων/συναδελφισσών των σχολείων αυτών.

Να μην τολμήσουν ΔΙΔΕ Πειραιά και ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά (δεν έχει σχέση η λειτουργία τους με την έννοια του Πειραματισμού, λειτουργούν ουσιαστικά και αυτά σαν Πρότυπα, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει).

Χαιρετίζουμε για μία ακόμα φορά τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες και παραμένουμε σε αγωνιστική ετοιμότητα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες, σε όποιο άλλο σχολείο τεθεί το ίδιο ζήτημα, να ενημερώσουν άμεσα την ΕΛΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
Νέες Λέξεις Στο Λεξικό Οξφόρδης: Το Gigil και άλλες Αμετάφραστες Λέξεις από Διάφορες Γλώσσες
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές