Thumbnail
Τι καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ζακύνθου

Τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου καταγγέλλει η ΕΛΜΕ του νησιού, για την πρωτοβουλία του να προχωρήσει σε ενέργειες προς διευκόλυνση ίδρυσης Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο.

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση, «στα κρυφά, χωρίς να ενημερώσει τα σχολεία του νησιού, το σωματείο των εκπαιδευτικών, τους Συλλόγους Γονέων και τους μαθητές, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου προβαίνει σε ενέργειες για τη συγκρότηση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο, κάτι που αποτελεί ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ανατρέπει συθέμελα τον οικογενειακό προγραμματισμό εκατοντάδων μαθητών και των γονέων τους».

Παράλληλα, καλούνται ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Δημοτικό Συμβούλιο να ανακαλέσουν την απόφασή τους.

Η ανακοίνωση

«Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου Διονύσιο Πόθο για την πρωτοβουλία του να προχωρήσει σε ενέργειες προς διευκόλυνση ίδρυσης Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο.

Στα κρυφά, χωρίς να ενημερώσει τα σχολεία του νησιού, το σωματείο των εκπαιδευτικών, τους Συλλόγους Γονέων και τους μαθητές, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου προβαίνει σε ενέργειες για τη συγκρότηση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο, κάτι που αποτελεί ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ανατρέπει συθέμελα τον οικογενειακό προγραμματισμό εκατοντάδων μαθητών και των γονέων τους.

Πιο συγκεκριμένα η ίδρυση και λειτουργία Πειραματικού Σχολείου

  1. προϋποθέτει ότι τα πορίσματα των πειραματικών διδακτικών μεθόδων και της όλης λειτουργίας του γίνεται αντικείμενο μελέτης δια ζώσης από Παιδαγωγικό Τμήμα. Τέτοιο Τμήμα όχι μόνο δεν υπάρχει στη Ζάκυνθο, αλλά ακόμα και τα Τμήματα του Ιονίου Πανεπιστημίου που λειτουργούν στο νησί μας καρκινοβατούν με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ και της κυβέρνησης.
  2. δημιουργεί πρόβλημα στον οικογενειακό προγραμματισμό των μαθητών μας, καθώς όσοι μένουν κοντά στο Πειραματικό Σχολείο και δεν κληρωθούν, θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο, το οποίο μπορεί να βρίσκεται ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά
  3. διαταράσσει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, μια και στα Πειραματικά Σχολεία δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι που αιφνιδιαστικά θα βρεθούν να εργάζονται σε ένα τέτοιο σχολείο είναι πολύ πιθανό να χάσουν την οργανική τους και να υποχρεωθούν να βρεθούν σε άλλα σχολεία ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά.
  4. επιταχύνει τη διαφοροποίηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων του νησιού, μια και οι αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής μαθητών θα οδηγήσουν στη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, μια και στο Πειραματικό θα επιδιώξουν να φοιτήσουν μαθητές υψηλών επιδόσεων, ενώ στα άλλα σχολεία θα βρεθούν οι μαθητές με χαμηλότερες επιδόσεις. Τέτοιοι διαχωρισμοί εκτός από αντιεπιστημονικοί, τροφοδοτούν τις αντιθέσεις μεταξύ των μαθητών και αποτελούν πρώτης τάξεως αφορμή για την εμφάνιση ακόμη και περιστατικών bullying (σχολικού εκφοβισμού).
  5. Η χρηματοδότηση των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων γίνεται και από χορηγίες, δωρεές, επιχορηγήσεις από διάφορες πηγές. Δηλαδή χορηγοί, εταιρείες, επιχειρηματικοί όμιλοι δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο του σχολείου παρεμβαίνοντας στη μόρφωση των μαθητών μας.

Τονίζουμε ότι πάγια θέση της ΕΛΜΕΖ είναι η αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν και ποιοτική παιδεία για όλους τους μαθητές

Καλούμε

  1. το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ανακαλέσει την πρότασή του για ίδρυση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο
  2. το Δημοτικό Συμβούλιο να ανακαλέσει την απόφασή του και να μη στηρίζεται στις προσωπικές απόψεις ενός γονέα που παρέστη κατά τύχη στη συνεδρίαση.
  3. Το Δημοτικό Συμβούλιο να πραγματοποιήσει έκτακτη συνεδρίαση προκειμένου να γίνει αναλυτική συζήτηση για το θέμα των Πειραματικών, παρουσία των συλλόγων των εκπαιδευτικών, των Συλλόγων Γονέων, της Ένωσης Γονέων και των 15μελών.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Σημαντική διάκριση στο Γεωπονικό πανεπιστήμιο
Χρυσό μετάλλιο Καλύτερης Επιχειρηματικότητας σε Έλληνες φοιτητές - Ανάμεσά τους απόφοιτη του Γεωπονικού πανεπιστημίου
Σημαντική διάκριση της Ελένης Κρασσά, απόφοιτης του Τμήματος Βιοτεχνολογίας ΓΠΑ στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Συνθετικής Βιολογίας iGEM
Χρυσό μετάλλιο Καλύτερης Επιχειρηματικότητας σε Έλληνες φοιτητές - Ανάμεσά τους απόφοιτη του Γεωπονικού πανεπιστημίου