κερκυρα
Όταν βρέχει η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται «μετ’ εμποδίων»

Δύσκολη ήταν η εβδομάδα που πέρασε για τις σχολικές υποδομές στην Κέρκυρα και το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εκφράζει για μια ακόμα φορά την ανησυχία και τον προβληματισμό που έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές στην Κέρκυρα για την κατάσταση των σχολείων. 

Αρκούσε μια έντονη βροχή την Τετάρτη, ώστε να μετατραπεί σε λίμνη, τόσο ο εξωτερικός χώρος του 2ου ΕΠΑΛ (το οποίο είναι μάλιστα και το πρότυπο ΕΠΑΛ του νησιού), όσο και το Δημοτικό Σχολείο του Ποταμού.  Και δεν είναι η πρώτη φορά. Στο χώρο του 2ου ΕΠΑΛ, όπου μάλιστα δίπλα είναι το καινούριο 4ο ΓΕΛ, κάθε φορά που βρέχει, ο δρόμος μπροστά από το σχολείο, καθώς και το μικρό δρομάκι, το οποίο οδηγεί στο 4ο ΓΕΛ, γεμίζουν με νερά, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατο για μαθητές και εκπαιδευτικούς να κινηθούν από και προς το σχολείο. Την Τετάρτη, οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ, έφτιαξαν αυτοσχέδιες «γέφυρες» για να φύγουν από το σχολείο, ενώ το φουαγιέ του καινούριου 4ου ΓΕΛ, γέμισε νερά, όπως συμβαίνει κάθε φορά που βρέχει. Τα ίδια συμβαίνουν και στο Δ.Σ. του Ποταμού, μόνο που εκεί η κατάσταση είναι πιο επικίνδυνη, αφού μιλάμε για μικρά παιδιά.

kerkyra

Δύσκολη ήταν και η κατάσταση στο Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών, όπου η ελλιπής συντήρηση οδήγησε σε πτώση σοβάδων, ενώ η συνεχιζόμενη απαξίωση του σχολείου από το Δήμο έχει οδηγήσει να γίνεται η εκπαιδευτική διαδικασία κάτω από απαράδεκτες συνθήκες, με κοντέινερ και κακοσυντηρημένα κτίρια να στεγάζουν τους μαθητές.

Ακόμα και στο κέντρο της πόλης τα προβλήματα δε λείπουν. Στο 2ο ΓΕΛ δε λειτουργούν τα καλοριφέρ μια και οι σωληνώσεις είναι διαλυμένες και είναι άγνωστο το πότε θα γίνει η αποκατάστασή τους, με αποτέλεσμα να γίνεται «μετ’ εμποδίων» η εκπαιδευτική διαδικασία και τα παιδιά να κάνουν μάθημα μέσα στο κρύο.

Αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά η επικίνδυνη κατάσταση των σχολικών κτιρίων στην Κέρκυρα -κτίρια τα οποία είναι από τα χειρότερα σε όλη τη χώρα-, η ανυπαρξία συστηματικής συντήρησης και έργων πρόληψης-αποκατάστασης. Αναδεικνύεται με τραγικό τρόπο η αδιαφορία της κυβέρνησης, να προστατεύσει την ανθρώπινη ζωή. Η αδιαφορία στη διασφάλιση ανθρώπινων και ασφαλών συνθηκών για εκπαιδευτικούς και μαθητές μέσα στα σχολεία. Τελικά, η αδιαφορία της, για ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια και τη ζωή του λαού. 

Το δικαίωμα για ασφαλή σχολεία, με σύγχρονο εξοπλισμό και υλικοτεχνική υποδομή, για μαθητές και εκπαιδευτικούς, είναι αδιαπραγμάτευτο!

Απαιτούμε την άμεση και οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στα σχολεία, την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν.

ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristotelio.jpg
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Το Κυβερνείο ζωντανεύει: Η Σχολή Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ καλεί τους πολίτες να οραματιστούν το μέλλον του
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Πύραυλος
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
Η Ρωσία επιτέθηκε στο Ντνίπρο με έναν διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο, έναν βαλλιστικό πύραυλο Kh-47M2 Kinzhal που εκτοξεύεται από αέρος και επτά...
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
pasyd
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση
Συνάντηση ΠΑΣΥΔ με τον Γ.Γ. Ανώτατης Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διδακτόρων δημόσιου τομέα
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση