sholiki_taxi
«Είναι αδιανόητο εκπαιδευτικοί να αναπαράγουν αναχρονιστικά και ρατσιστικά στερεότυπα, τη στιγμή μάλιστα που καλούνται με αντίστοιχες δράσεις, όπως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία, να εξαλείψουν τέτοιου είδους στάσεις και συμπεριφορές»

Το αδιανόητο περιστατικό στο οποίο στέλεχος εκπαίδευσης ζήτησε από εκπαιδευτικό ΑμεΑ να κατεβάσει το μανίκι του για να μην φαίνεται η αναπηρία του καταδικάζει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηλείας Δήμων Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας.

Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν το περιστατικό της ρατσιστικής αντιμετώπισης του εκπαιδευτικού από τον/την Διευθυντή/Διευθύντρια του σχολείου στο οποίο προσκλήθηκε.

Έπειτα, τονίζουν ότι συγχαίρουν τον εκπαιδευτικό που, θέτοντας το εκπαιδευτικό του καθήκον υπεράνω όλων, παρέμεινε στον χώρο, κάνοντας αυτό για το οποίο είχε κληθεί. Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου για τα Άτομα με Αναπηρία, για τα εμπόδια, τις δυσκολίες, τις ιδιαιτερότητες που καλούνται να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους.

Επίσης, τον συγχαίρουν που δεν αποσιώπησε την προσβλητική-ρατσιστική συμπεριφορά που δέχτηκε, αλλά γνωστοποίησε το συγκεκριμένο περιστατικό, υπερασπιζόμενος όχι μόνο  τον εαυτό του αλλά, κυρίως, όλα τα Άτομα με Αναπηρία, με σκοπό να απομονωθούν τέτοιου είδους επαίσχυντες συμπεριφορές, από όπου κι αν προέρχονται.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηλείας Δήμων Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας

Ρατσιστική  στάση στελέχους εκπαίδευσης απέναντι σε εκπαιδευτικό ΑμεΑ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μετά την επίσημη γνωστοποίηση περιστατικού ρατσιστικής συμπεριφοράς στελέχους εκπαίδευσης απέναντι σε συνάδελφο εκπαιδευτικό ΑμεΑ, που επισκέφτηκε σχολείο αρμοδιότητάς μας, κατόπιν πρόσκλησης του/της Διευθυντή/Διευθύντριας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ και σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών και την κατ’ ιδίαν υπόδειξη (!!!) του/της Διευθυντή/ντριας «να κατεβάσει το μανίκι του, ώστε να καλυφθεί η αναπηρία του!!!!!!!», δεν μπορούμε να μείνουμε σιωπηλοί, γιατί η ΣΙΩΠΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ.

Είναι αδιανόητο εκπαιδευτικοί να αναπαράγουν αναχρονιστικά και ρατσιστικά στερεότυπα, τη στιγμή μάλιστα που καλούνται με αντίστοιχες δράσεις,  όπως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία, να  εξαλείψουν τέτοιου είδους στάσεις και συμπεριφορές!!!

Για όλους όσοι υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο, τα άτομα με αναπηρία χαίρουν αποδοχής, εκτίμησης και σεβασμού. Σε καθημερινή βάση εκπαιδεύουμε και υποστηρίζουμε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και  αναπηρία, ενώ παράλληλα, προσπαθούμε να εμφυσήσουμε σε όλους τους  μαθητές μας αρχές και αξίες που διακονούν το αξίωμα του ανθρώπου, που συνέχουν την κοινωνία και δεν τη διαχωρίζουν. Είμαστε αυτοί που διδάσκουμε τους μαθητές μας την ισότητα, την ανεκτικότητα, το σεβασμό του άλλου, ανεξαρτήτου χρώματος, θρησκείας, εθνικότητας, αναπηρίας.

Κατόπιν τούτων, ως Δ.Σ. ΟΜΟΦΩΝΑ:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ το περιστατικό της ρατσιστικής αντιμετώπισης του συναδέλφου εκπαιδευτικού από τον/την Διευθυντή/Διευθύντρια του σχολείου στο οποίο προσκλήθηκε

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ κάθε περιστατικό ρατσιστικής αντιμετώπισης από όπου κι αν προέρχεται

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΕΙΚΙΑ περιστατικά που θίγουν την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα οποιουδήποτε ανθρώπου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τη Διοίκηση να διερευνήσει σε βάθος το συγκεκριμένο περιστατικό και να μην αντιπαρέλθει τις ευθύνες που υπάρχουν

ΔΙΑΜΗΝΥΟΥΜΕ προς πάσα κατεύθυνση πως εκπαιδευτικοί που επιδεικνύουν παρόμοιες συμπεριφορές αποτελούν για τον κλάδο ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ

ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ τον συνάδελφό μας που, θέτοντας το εκπαιδευτικό του καθήκον υπεράνω όλων, παρέμεινε στον χώρο, κάνοντας αυτό για το οποίο είχε κληθεί. Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου για τα Άτομα με Αναπηρία, για τα εμπόδια, τις δυσκολίες, τις ιδιαιτερότητες που καλούνται να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους.

ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ τον συνάδελφό μας που ΔΕΝ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ την προσβλητική-ρατσιστική συμπεριφορά που δέχτηκε, αλλά γνωστοποίησε το συγκεκριμένο περιστατικό, υπερασπιζόμενος όχι μόνο  τον εαυτό του αλλά, κυρίως, όλα τα Άτομα με Αναπηρία, με σκοπό να απομονωθούν τέτοιου είδους επαίσχυντες συμπεριφορές, από όπου κι αν προέρχονται.

Γιατί εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε τα μάτια χαμηλά.

Δεν βλέπουμε χρώμα, φυλή, θρησκεία, μάτια, χέρια, πόδια.

Έχουμε το βλέμμα μας ψηλά και βλέπουμε αστέρια…

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος

Η Γενική Γραμματέας

 

 

Μελπομένη Παπουτσή

Δήμητρα Καραμεσίνη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;