ΔΙΕΚ
Η απάντηση του Σωματείου Εκπαιδευτών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης Του Δημοσίου στην Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών ΙΕΚ

Απάντηση στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Δημοσίων Ι.Ε.Κ., δίνει το  Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης Του Δημοσίου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. η ανακοίνωση ονομάτων στο διαδίκτυο από στο διαδίκτυο από τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. δεν αποτελεί νόμιμη ενέργεια. «Γιατί τότε δεν έβγαλαν ανακοίνωση να καταγγείλουν κάτι τέτοιο; Τη δημοσίευση έστω του Αριθμού Μητρώου τη θεωρούν νόμιμη ή παράνομη; Γιατί δεν δημοσιεύουν έστω τους Αριθμούς Μητρώου; Σε κάθε περίπτωση το αν είναι ή δεν είναι νόμιμη ενέργεια θα το πουν οι Αρμόδιοι. Φανταζόμαστε ότι όταν ο ΑΣΕΠ ανακοινώνει τους επιτυχόντες διαγωνισμών με ονόματα, δεν παρανομεί».

Παράλληλα, λένε: «Μας ενημερώνει η Ένωση των Διευθυντών Δ.Ι.Ε.Κ, ότι «προβλέπεται νόμιμη, θεσμοθετημένη, διαδικασία ενστάσεων, σε περίπτωση που ο Εκπαιδευτής θεωρεί ότι αδικείται.» Δεν μας ενημερώνει όμως πως θα ανακαλύψει ο κάθε Εκπαιδευτής ότι αδικήθηκε, εάν δεν ανακοινώνεται πουθενά με συγκρίσιμα στοιχεία ποιος προσλήφθηκε! Επίσης ήδη η Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μας έχει εγγράφως απαντήσει ότι υπάρχει νομοθετικό κενό στη διαδικασία ενστάσεων».

Αναλυτικά

Με έκπληξη είδαμε να δημοσιεύεται την 06/12/2023 στις ενημερωτικές Ιστοσελίδες που ασχολούνται με θέματα Παιδείας, απαράδεκτη Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. (ή του Πρόεδρου της, αφού μόνο από αυτόν υπογράφεται)! Λυπούμαστε, γιατί είμαστε σίγουροι, ότι ένα τέτοιο κείμενο δεν αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των Διευθυντών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. 

Ειδικότερα:

Στην πρώτη παράγραφο, μας λέει η Ένωση των Διευθυντών ΙΕΚ ότι «Η ανακοίνωση ονομάτων στο διαδίκτυο από τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. δεν αποτελεί νόμιμη ενέργεια». Δηλαδή θεωρούν ότι οι Οδηγίες που είχε στείλει η Διεύθυνση Επαγγελματικής Κατάρτισης με το αρ. πρωτ. Κ5/125563/05-10-2021 και ανέφερε ότι «Οι Διευθυντές των Δ.Ι.Ε.Κ. αναρτούν στον Πίνακα Ανακοινώσεων και στην Ιστοσελίδα του Δ.Ι.Ε.Κ. το Ωρολόγιο Πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει τους επιλεγέντες Εκπαιδευτές ανά ειδικότητα και ανά μάθημα με τον Αριθμό Μητρώου και το Ονοματεπώνυμο των Εκπαιδευτών» τους επέβαλλαν να πράξουν μη νόμιμες ενέργειες; Γιατί τότε δεν έβγαλαν ανακοίνωση να καταγγείλουν κάτι τέτοιο; Τη δημοσίευση έστω του Αριθμού Μητρώου τη θεωρούν νόμιμη ή παράνομη; Γιατί δεν δημοσιεύουν έστω τους Αριθμούς Μητρώου; Σε κάθε περίπτωση το αν είναι ή δεν είναι νόμιμη ενέργεια θα το πουν οι Αρμόδιοι. Φανταζόμαστε ότι όταν ο ΑΣΕΠ ανακοινώνει τους επιτυχόντες διαγωνισμών με ονόματα, δεν παρανομεί! 

Στη δεύτερη παράγραφο απορεί η Ένωση των Διευθυντών Δ.Ι.Ε.Κ, «πως κάποιος Εκπαιδευτής μπορεί να παρουσιάζεται στο Δ.Ι.Ε.Κ. να διδάξει αλλά δεν μπορεί να έρθει να δει το αναρτημένο πρόγραμμα στον Πίνακα ανακοινώσεων». Δηλαδή στο αναρτημένο πρόγραμμα στον Πίνακα ανακοινώσεων θα υπάρχουν τα Ονόματα των Εκπαιδευτών στους οποίους έγινε ανάθεση και θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να προσέλθουν στο Δ.Ι.Ε.Κ. για να τα δουν; Στο Διαδίκτυο είναι παράνομο να τα δημοσιεύουν αλλά στον Πίνακα Ανακοινώσεων δεν είναι;; Αδυνατούμε να ακολουθήσουμε αυτόν τον τρόπο σκέψης που θεωρούμε ότι στερείται λογικής. Στο Μητρώο Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ. είναι εγγεγραμμένοι πάνω από 30.000 Εκπαιδευτές και γίνονται αναθέσεις σε περίπου 6.000 Εκπαιδευτές. Δηλαδή μας λένε ότι περίπου 20.000 Υποψήφιοι Εκπαιδευτές θα πρέπει να περνούν από 1 έως 5 Δ.Ι.Ε.Κ. που μπορεί ο καθένας να κάνει αίτηση για να ελέγξουν ποιος προσλήφθηκε και να διερευνήσουν(εάν έχουν τα απαραίτητα στοιχεία) εάν αδικήθηκαν; Ο κ. Πιερρακάκης, Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ακούει τι λένε οι Διευθυντές την εποχή της Ψηφιακής Διακυβέρνησης;

Στην τρίτη παράγραφο μας ενημερώνει η Ένωση των Διευθυντών Δ.Ι.Ε.Κ, ότι «προβλέπεται νόμιμη, θεσμοθετημένη, διαδικασία ενστάσεων, σε περίπτωση που ο Εκπαιδευτής θεωρεί ότι αδικείται.» Δεν μας ενημερώνει όμως πως θα ανακαλύψει ο κάθε Εκπαιδευτής ότι αδικήθηκε, εάν δεν ανακοινώνεται πουθενά με συγκρίσιμα στοιχεία ποιος προσλήφθηκε! Επίσης ήδη η Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μας έχει εγγράφως απαντήσει ότι υπάρχει νομοθετικό κενό στη διαδικασία ενστάσεων.

Εν κατακλείδι σας γνωρίζουμε, ότι υπάρχει μόνο ένα Νόμιμο Συνδικαλιστικό Όργανο των Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ, που είναι το «Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης Του Δημοσίου (Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. & Λ.Φ.Δ.Β.Μ.Δ)».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dimoi_kai_perifereies_ston_kleistheni.jpg
Δήμοι: Πάνω από 130 προσλήψεις σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Καβάλα
Θέσεις εργασίας προκήρυξαν οι Δήμοι Περιστερίου, Θέρμης, Χαϊδαρίου, Καβάλας, Καλαμαριάς, Ζωγράφου, Λυκόβρυσης - Πεύκης και Μεγαρέων.
Δήμοι: Πάνω από 130 προσλήψεις σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Καβάλα
Κλοπή μηχανών από μαθητές
Πάτρα: Η στιγμή που δύο μαθητές 10 ετών κλέβουν μηχανή - Την έσυραν μέχρι το σπίτι τους
Σε αυτή την συνοικία της Πάτρας πραγματοποιούν ακόμη και διαρρήξεις καταστημάτων ή σπιτιών
Πάτρα: Η στιγμή που δύο μαθητές 10 ετών κλέβουν μηχανή - Την έσυραν μέχρι το σπίτι τους
daskala
Πρωτοφανές! Πειθαρχική δίωξη σε δασκάλα γιατί υπερασπίστηκε δημόσια μαθητή της που του στέρησαν τα μαθήματα
Εν έτει 2025 μια δασκάλα είναι αντιμέτωπη με μια κατάπτυστη δίωξη επειδή βγήκε μπροστά και υπερασπίστηκε τον μαθητή της που στερούνταν μαθημάτων για...
Πρωτοφανές! Πειθαρχική δίωξη σε δασκάλα γιατί υπερασπίστηκε δημόσια μαθητή της που του στέρησαν τα μαθήματα