ΜΑΡΚΑΤΟΣ
Η κ. Κιντή με τέτοιους δείκτες δεν θα μπορούσε να είναι πρωτοβάθμια καθηγήτρια ούτε σε δημόσιο, ούτε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο της αλλοδαπής. Τι ασχολείται λοιπόν;

Το κάθε σχόλιο όταν είναι καλοπροαίρετο και ελεγμένο είναι φυσικά καλοδεχούμενο από το άτομό μου γιατί ο διάλογος, σχεδόν πάντα, βελτιώνει τα πράγματα και όλοι μαθαίνουμε από αυτόν. Όμως η κ. Κιντή αντί να απαντήσει στα όσα έγραψα σημείο προς σημείο (προφανώς γιατί αδυνατεί, αλλιώς γιατί;) προέβη σε συκοφαντική, αναίτια και χωρίς επιχειρήματα επίθεση στο πρόσωπό μου και μάλιστα για θέματα που αυξάνουν το κύρος των συλλογισμών μου!

vaso kinti

Ο λόγος της πρόθεσής της να υποστηρίξει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι θλιβερά προφανής, είναι όμως δικαίωμά της και δεν με αφορά . Με αφορά όμως η προσπάθειά της να με μειώσει, λες και αυτό θα προωθήσει την ( μη-) άποψή της για αυτά. Για αυτό και μόνο χρήζει απάντησης:

1. Εμφανώς με πλήρη άγνοια  των ξένων εκπαιδευτικών δεδομένων η κ. Κιντή δεν πήρε καν τον κόπο να ελέγξει ότι το Texas A&M University ( στο οποίο ήμουν επί τιμή επισκέπτης καθηγητής, όχι προσληφθείς)  Δ Ε Ν  Ε Ι Ν Α Ι  Ι ΔΙΩΤΙΚΟ πανεπιστήμιο αλλά ΔΗΜΟΣΙΟ! Αγνοεί προφανώς ότι στις ΗΠΑ υπάρχουν ΚΑΙ Δημόσια ΚΑΙ Κρατικά ΚΑΙ Ιδιωτικά Πανεπιστήμια !!!  Όχι ότι έχει κάποια σημασία  για το θέμα μας γιατί κανείς μαθαίνει από μέσα τι γίνεται, πχ ναι το Thames Polytechnic είναι σήμερα το University of Greenwich που έχει ήδη έρθει στην Ελλάδα μέσω κολλεγίου και η ποιότητά του είναι τέτοια που την ξέρω και την περιγράφω επιεικώς στο άρθρο μου. Άρα εγώ από μέσα έχοντας περάσει και εκτιμήσει είμαι πλέον αρμόδιος να κρίνω την ποιότητά τους από την κ. Κιντή που τα υποστηρίζει! Φυσικά η κ. Κιντή δεν αναφέρει τις άλλες σχολές του βιογραφικού μου, Imperial College και Selwyn College του University of Cambridge, όπου επίσης υπήρξα ερευνητής και εταίρος.

«Texas A&M University is a public institution. It was founded in 1876 and became the flagship institution of the Texas A&M University System in 1924»
Εύκολο να το βρείτε στο διαδίκτυο!

2.΄Όσον αφορά στο κάψιμο της βιβλιοθήκης του ΕΜΠ ο χειρισμός μου υπήρξε τέτοιος που τόσο ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου όσο και ο αείμνηστος Κων/νος Μητσοτάκης, οι Σύγκλητοι των ΑΕΙ και οι δικαστές του δικαστηρίου ενέκριναν όλες τις κινήσεις μου τότε.   Η Δικαιοσύνη και η Πολιτική έκαναν τη δουλειά τους και δικαιώθηκα ομόφωνα. Εν προκειμένω η μόνη που διαφωνεί με ή αμφισβητεί τη δικαστική απόφαση είναι η κ. ΚΙιντή η οποία  προφανώς  είναι άσχετη και ανενημέρωτη για τα εις αυτήν.  Και γιατί αναφέρει αυτό αντί, για παράδειγμα , ότι επί πρυτανείας μου το ΕΜΠ ήταν τρίτο στην Ευρώπη Ίδρυμα στα ανταγωνιστικά ερευνητικά προγράμματα ή ότι από έλλειμμα 50 εκ. δρχ. βρέθηκε με 9 δις δρχ. πλεόνασμα ή ότι ο Γκορμπατσώφ και ο  Ιάννης Ξενάκης ήρθαν στο ΕΜΠ και έγιναν επίτιμοι διδάκτορες, μα και τόσα άλλα. Η πρόθεση των σχολίων λοιπόν είναι προφανής.

3. Όσον αφορά στην πολιτική διαδρομή μου που κατηγορεί μήπως υπηρετεί η ίδια κάποιες πολιτικές γραμμές ή έχει πολιτικές φιλοδοξίες οι οποίες είναι ίσως και εμφανείς από τον τόνο που αρθρογραφεί, ο οποίος είναι κάθε άλλο παρά τόνος που θα ταίριαζε σε έναν Ακαδημαϊκό Δάσκαλο;. Θα αποφύγω να αναφερθώ σε δικές της παράλληλες διαδρομές, όπως μου αναφέρθηκαν , γιατί είναι θέμα επιπέδου. Φυσικά όλα αυτά είναι άσχετα με το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και κρίνετε εσείς οι αναγνώστες τι ρόλο είχαν να τα αναφέρει.

4.  Αυτό όμως που είναι σχετικό είναι ότι εμείς οι ακαδημαϊκοί πρέπει πρώτα από όλα να έχουμε δημιουργήσει σημαντικό έργο στις ειδικότητές μας, να έχουμε κάποια διεθνή αναγνώριση, να γνωρίζουμε εμπεριστατωμένα τι σημαίνει πανεπιστήμιο, αν είναι φιλοσοφικά συμβατές οι έννοιες Παιδεία, Κατάρτιση, Universitas, Δημόσιο, Ιδιωτικό, Κρατικό, για να γινόμαστε τιμητές άλλων, τιμητές θεσμών, νομοθετημάτων , και να προτείνουμε εκπαιδευτικές αλλαγές. Ευτυχώς σήμερα έχουμε διεθνώς παραδεκτά κριτήρια αξιολόγησης του έργου μας και δείκτες που, αν και ίσως όχι απόλυτοι, είναι ξεκάθαροι ως προς την τάξη μεγέθους τους. Έτσι λοιπόν δείκτες όπως ο  h-factor,  ο i10  και ο αριθμός των αναφορών στις εργασίες μας από άλλους ερευνητές ( citation index )  είναι δείκτες που χρησιμοποιούνται διεθνώς για την αξιολόγηση του έργου μας, για προαγωγές, για προσκλήσεις ,κτλ.. Ένας πρωτοβάθμιος καθηγητής έχει τουλάχιστον h=35, i10=70, citations=6-7000. Σήμερα  οι τελειόφοιτοι του PhD στο ΕΜΠ, που  είναι ακόμα παγκοσμίως άγνωστοι, έχουν ίσως h-factor=11, i10=11,citation index= 439, δείκτες με τους οποίους δύσκολα γίνεσαι ακόμα και επίκουρος καθηγητής. Δυστυχώς αυτοί είναι και οι δείκτες  του έργου της ‘ πρωτοβάθμιας καθηγήτριας’  κ. Κιντή ! (Πηγή Google Scholar Citations, στο Scopus ακόμα χαμηλότεροι) . Τα συμπεράσματα δικά σας. Η κ. Κιντή με τέτοιους δείκτες δεν θα μπορούσε να είναι πρωτοβάθμια καθηγήτρια ούτε σε δημόσιο, ούτε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο της αλλοδαπής. Τι ασχολείται λοιπόν;

Συμπέρασμα: Πότε επιτέλους θα μάθουμε όλοι να μένουμε ταγμένοι στη διδασκαλία των φοιτητών και στην έρευνα και όχι στο να συμπεριφερόμαστε λες και είμαστε σε ζούγκλα;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καφές μανιταριών
Υπουργείο Παιδείας: Απευθείας ανάθεση 10.620,00€ για ...βουτήματα, καφέδες, χυμούς, νερά για να κερνούν τους επισκέπτες
Στο πλαίσιο της κάλυψης των αναγκών Δημοσίων Σχέσεων (συναντήσεων – συσκέψεων)
Υπουργείο Παιδείας: Απευθείας ανάθεση 10.620,00€ για ...βουτήματα, καφέδες, χυμούς, νερά για να κερνούν τους επισκέπτες