epal-vrison
«Πριν σχεδόν ένα μήνα έπεσε ένας πίνακας και καταπλάκωσε μια καθηγήτρια μας »

Σε κατάληψη του σχολείου τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας προχώρησαν πριν λίγες μέρες  οι μαθητές του ΕΠΑΛ Βρυσών, όπως αναφέρουν σε σχετική ανοιχτή επιστολή που απευθύνουν στον δήμαρχο Αποκορώνου κ. Χ. Κουκιανάκη. Οι μαθητές κάνουν λόγο για ανεκπλήρωτα αιτήματα που αφορούν στη λειτουργία κι ασφάλεια του σχολικού κτηρίου.

Αναλυτικά, αναφέρουν:

«Αξιότιμε κ. Δήμαρχε Αποκορώνου,

Εμείς οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ Βρυσών μετά από απόφαση του 15μελούς συμβουλίου, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε κατάληψη του σχολείου ως ύστατη διαμαρτυρία από την Τετάρτη 10 Ιανουρίου 2024.
 

Από τις 24/10/2023 έχουμε καταθέσει τα αιτήματά μας στην Διεύθυνση του σχολείου, και έχουμε ενημερωθεί ότι τα έχετε λάβει. Τα αιτήματα μας, όχι παράλογα που προφανώς δεν ακούστηκαν και δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ από τους αρμόδιους (Δήμος). Γνωρίζουμε ότι είναι απόλυτη αρμοδιότητα του Δήμου όλα τα κτιριακά του σχολείου, μας ενημέρωσαν από την Δευτεροβάθμια για αυτό. Είχαμε δώσει διορία έως 8 Ιανουαρίου (για να εκμεταλλευτούν τις διακοπές των Χριστουγέννων που το σχολείο θα είναι κλειστό), έστω να ικανοποιηθούν ορισμένα αιτήματα και να μπορέσει να λειτουργήσει το σχολείο μας με την στοιχειώδη αξιοπρέπεια.

Ο Δήμος Αποκορώνου δυστυχώς δεν ενδιαφέρεται για το μοναδικό ΕΠΑ.Λ. της περιοχής του, όπως και για τους μαθητές του. Είναι προφανές σε μας καθώς ο Δήμαρχος αρνείται να μας μιλήσει και η γραμματέας του μας λέει ότι ο Δήμαρχος δεν ασχολείται με το ΕΠΑ.Λ. και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Αποστολάκης σε κάθε επικοινωνία μας κατηγορεί ότι φταίμε εμείς. Μάλιστα στην πρώτη μας συνάντηση μας κατηγόρησε ακόμα και για τον πίνακα που έπεσε στην καθηγήτριά μας. Ο επιθεωρητής που ήρθε από την επιθεώρηση εργασίας του απάντησε ότι είναι δική τους ευθύνη να είναι ΑΣΦΑΛΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Μάλιστα ο κ. Αποστολάκης έστειλε χαρτιά την επόμενη ημέρα στην Δευτεροβάθμια, στην αστυνομία και στον εισαγγελέα κατηγορώντας μας για φθορές και παραβατική συμπεριφορά, χωρίς να έχουμε κάνει τίποτα εμείς.

Την Τρίτη 09 Ιανουαρίου καλέσαμε τον κ. Αποστολάκη και τον ρωτήσαμε αν έχουν κανονίσει κάποιες εργασίες γιατί το σχολείο είναι όπως το αφήσαμε και η απάντηση του: «Δεν φτιάχνουμε τίποτα, γιατί τα χαλάτε».

Εμείς κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για να γίνει το σχολείο μας καλύτερο και γι’ αυτό άλλωστε προσπαθούμε μέσα από την διαμαρτυρία μας! Κάνουμε και εμείς τις προσπάθειές μας μέσα στο σχολείο, για παράδειγμα από την αρχή την χρονιάς βάψαμε δύο εργαστήρια μόνοι μας! Θέλουμε να κάνουμε πράγματα αλλά δεν έχουμε στήριξη! Γι’ αυτό αναγκαζόμαστε να καταθέσουμε γραπτώς αυτό το κείμενο στον Δήμαρχο και να το δημοσιεύσουμε. Κάναμε πολλές προσπάθειες για μια καλή συνεργασία και για να μας καταλάβουν αλλά δυστυχώς νιώθουμε ότι δεν ενδιαφέρονται για εμάς και το σχολείο.
 

Το σχολείο μας δεν έχει το κατάλληλο εξοπλισμό για τα εργαστήρια ώστε να λειτουργήσουν όπως πρέπει χωρίς κίνδυνο. Ουσιαστικά δεν έχουμε εργαστήρια και δεν γίνονται μαθήματα! Κίνδυνοι υπάρχουν αρκετοί, άλλωστε το ακούσαμε και από τον επιθεωρητή που ήρθε στο σχολείο μας και τα έλεγε πολύ αυστηρά στην Διευθύντρια και τον κ. Αποστολάκη. Πριν σχεδόν ένα μήνα έπεσε ένας πίνακας και καταπλάκωσε μια καθηγήτρια μας , αυτό συνέβη γιατί ο Δήμος θεώρησε ότι μπορεί ένας πίνακας να κρατηθεί από δυο γάντζους και ότι είναι ασφαλές. Τότε ήταν η καθηγήτρια μας, αύριο μπορεί να είμαστε εμείς, τα παιδιά σας, τα εγγόνια σας. Παρόλα αυτά ο Δήμος μας δεν ασχολήθηκε μέχρι που ήρθε ο επιθεωρητής και τα έφτιαξε μόνο αυτά και μόνο τότε.
Σκοπός μας είναι να μπαίνουμε στο σχολείο και να μην φοβόμαστε για το αν θα γλιστρήσουμε από τα νερά που μπαίνουν από τη ταράτσα, αν θα μας έρθει κάποιος πινάκας στο κεφάλι, να είναι ζεστά τις κρύες μέρες, να έχουμε χώρο να μην βρεχόμαστε στην βροχή έξω (τοποθέτηση στεγάστρου), να δουλεύουν έστω τα καζανάκια, να έχουμε εξοπλισμό στα εργαστήρια, αθλητικό εξοπλισμό, να λειτουργούν οι πρίζες, να έχουμε ίντερνετ για προτζέκτορες κτλ… Τα βασικά που έχουν όλα τα σχολεία!
Έχουμε ανάγκη την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας και του Δήμου για ένα καλύτερο σχολείο, με αξιοπρεπείς συνθήκες που θα βοηθήσει το μέλλον το δικό μας, αλλά και των επόμενων παιδιών που θα φοιτήσουν στο ΕΠΑ.Λ Βρυσών. Έχουμε ανάγκη να ασχοληθούν μαζί μας και να μας δέχονται τουλάχιστον να μιλήσουμε. Η μισή χρονιά έχει περάσει και τα μισά μαθήματα δεν γίνονται.
Τα αιτήματα αναλυτικά, σας έχουν σταλεί από αρχές Νοεμβρίου.
Οι μαθητές ΕΠΑ.Λ. Βρυσών».

Παράλληλα επιστολή προς τον δήμαρχο Αποκορώνου, Χαράλαμπο Κουκιανάκη, απέστειλε και η Λαϊκή Συσπείρωση Αποκορώνου.

Αναφέρει:

«Κ. Δήμαρχε

Με την πρόσφατη ανακοίνωση του 15μελους των μαθητών του ΕΠΑΛ Βρυσών στα ΜΜΕ αλλά και με συνάντηση μας με την κ. Διευθύντρια και παιδιά του 15μελους, μάθαμε τα σοβαρά προβλήματα του Σχολείου.

Τα εργαστήρια  της Μηχανολογίας είναι κλειστά γιατί δεν λειτουργούν οι τόρνοι !!! Ο μοναδικός που λειτουργεί είναι ανενεργός γιατί έχει χαλάσει ο αυτοματισμός ασφαλούς λειτουργείας.

Στον τομέα της νοσηλευτικής ακόμα περιμένουν οι μαθητές από τον δήμο το πρόπλασμα του ανθρώπινου σώματος για εκπαίδευση στην νοσηλευτική φροντίδα!!!

Τομείς δηλαδή που δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς εργαστήρια ,(νοσηλευτική, μηχανολογία κλπ.), τα μαθήματα διεξάγονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο !!!

Το Σχολείο στερείται ουσιαστικά εργαστηρίων ασφαλούς λειτουργίας.

Στερείται επίσης στεγάστρου, σε μια περιοχή με τις περισσότερες βροχοπτώσεις στο νομό.

Τα ηλεκτρολογικά συχνά παρουσιάζουν προβλήματα, αφού ο πίνακας βρίσκεται στο χώρο του Γυμνασίου. Το ενιαίο αρχικό συγκρότημα έχει διχοτομηθεί και είναι άγνωστο αν οι όποιες αλλαγές έχουν  εγκριθεί από την Πολεοδομία.

Οι συχνές καθυστερημένες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, αλλά και η μετέπειτα κινητικότητά τους ,που ακολουθεί το γενικό χάος και του νομού, δημιουργεί πρόσθετα  προβλήματα τόσο προγραμματισμού, όσον και παιδαγωγικού κλίματος.

Οι μεταφορές των μαθητών αντιμετωπίζονται με προχειρότητα. Μαθητές από  τ΄ Ασκύφου επιστρέφουν στα σπίτια τους δύο περίπου ώρες μετά το τέλος των μαθημάτων, ενώ και στην πρωινή  έγκαιρη προσέλευση των μεταφερομένων υπάρχουν προβλήματα.

Τυχόν προβλήματα που έχουν να κάνουν με την συμπεριφορά των μαθητών και την προσαρμογή τους στο σχολικό περιβάλλον,  πρέπει να αντιμετωπίζονται με συνέχεια, συνέπεια και επιστημονική αρτιότητα, από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό γύρω από τα προβλήματα εφηβείας.

Η υποστελέχωση των Δημόσιων Δομών Υγείας ( ψυχολογικής στήριξης κλπ.) ειδικά σε ηλικίες εφηβικές στο νομό  αντικατοπτρίζονται και στα προβλήματα του ΕΠΑΛ.

Οι πενιχρές επιχορηγήσεις του Υπουργείου Παιδείας, δε φτάνουν για τον αναγκαίο εξοπλισμό και την ασφαλή λειτουργία του Σχολείου. Χωρίς πόρους έχουν μεταβιβαστεί όλες οι υποθέσεις που αφορούν διδακτήριά κι εξοπλισμούς του ΕΠΑΛ στους δήμους.

κ. Δήμαρχε

Η Λαϊκή Συσπείρωση σας ζητάει τα προβλήματα αυτά να είναι θέμα ημερήσιας διάταξης στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο, και να προχωρήσετε άμεσα σε ευρεία σύσκεψη για τα προβλήματα εξοπλισμού και ασφαλούς λειτουργίας του ΕΠΑΛ Βρυσών, καλώντας εκπροσώπους από το  Δημοτικό Συμβούλιο, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, αλλά και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων.

ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑ’Ι΄ΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

ΜΕΛΙΣΣΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ

ΖΩΗΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πίνακας αξιολογικός ΚΕΣΥ Κ.Μακεδονίας
Η πραγματικότητα από την σημερινή τραγική οικονομική κατάσταση των σχολικών μονάδων
«Τα σχολεία όμως είναι δημόσια και είναι ευθύνη του κράτους να φροντίζει άμεσα την απρόσκοπτη λειτουργία τους»
Η πραγματικότητα από την σημερινή τραγική οικονομική κατάσταση των σχολικών μονάδων