katalipsi
«Καμία τηλε-απουσία στους μαθητές που αγωνίζονται!» λένε οι εκπαιδευτικοί

«Απαράδεκτη» χαρακτηρίζουν οι εκπαιδευτικοί στα Δωδεκάνησα την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, η οποία προβλέπει ότι σε περίπτωση καταλήψεων των σχολείων, η διδακτική διαδικασία θα γίνεται με τηλεκπαίδευση, θα καταγράφονται οι απουσίες των μαθητών που δεν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση, ενώ η διαδικασία αναπλήρωσης των διδακτικών ωρών θα γίνεται με περικοπή εκπαιδευτικών επισκέψεων, περιπάτων και πολυήμερων εκδρομών, με επιπλέον ώρες σε γιορτές κτλ.

«Το Υπουργείο Παιδείας απάντησε προκλητικά στις αγωνίες και τις διεκδικήσεις των μαθητών με μια απαράδεκτη εγκύκλιο θέλοντας να τρομοκρατήσει και να κάμψει τις μαζικές κινητοποιήσεις ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου.

«Δεν δεχόμαστε να κάνουμε τηλεκπαίδευση και  να  βάζουμε απουσίες σε σχολεία που έχουν πάρει απόφαση για κατάληψη. Κάνουμε απεργία-αποχή, σύμφωνα με την απόφαση της ΟΛΜΕ» τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Μάλιστα, αναφέρουν ότι σε ένα σχολείο το οποίο τελεί υπό κατάληψη, το 1ο ΓΕΛ  Κω, οι μαθητές αγωνίζονται γιατί το σχολείο τους δεν έχει θέρμανση και ζητούν να λυθεί αυτό το πρόβλημα.

Η ανακοίνωση της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Με  αφορμή την κατάληψη που αποφάσισαν οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Κω για να έχει το σχολείο τους θέρμανση

Αλλά και με δεδομένες τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις σε  όλη  την  Ελλάδα φοιτητών - μαθητών - γονιών - εργαζομένων ενάντια στην  ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων και  την  εντολή  που  δίνεται  από  το  Υπουργείο  Παιδείας   για  τηλεκπαίδευση   και απουσίες τις  μέρες  των  καταλήψεων,

Απαιτούμε: Καμία τηλε-απουσία στους μαθητές που αγωνίζονται!

Είμαστε παρόντες στους μεγάλους αγώνες μαζί με τους μαθητές, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους για Σύγχρονη Δημόσια Δωρεάν Ανώτατη Εκπαίδευση

Την ώρα που εκατοντάδες σχολεία, χιλιάδες μαθητές πήραν αποφάσεις για καταλήψεις και συμμετοχή στα συλλαλητήρια ενάντια στη ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, το Υπουργείο Παιδείας απάντησε προκλητικά στις αγωνίες και τις διεκδικήσεις των μαθητών με μια απαράδεκτη εγκύκλιο θέλοντας να τρομοκρατήσει και να κάμψει τις μαζικές κινητοποιήσεις ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Έστειλε στα σχολεία μια εγκύκλιο με την οποία ορίζεται ότι σε περίπτωση καταλήψεων των σχολικών μονάδων, η διδακτική διαδικασία θα γίνεται εξ αποστάσεως με τηλεκπαίδευση, θα καταγράφονται οι απουσίες των μαθητών που δε συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση ενώ η διαδικασία αναπλήρωσης των διδακτικών ωρών θα γίνεται με περικοπή εκπαιδευτικών επισκέψεων, περιπάτων και πολυήμερων εκδρομών, με επιπλέον ώρες σε γιορτές κτλ.

Στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών ενάντια στην εμπορευματοποίηση της μόρφωσης και την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, το Υπουργείο απαντά με καταστολή.

Στα μεγάλα αγωνιώδη ερωτήματα για το δικαίωμα στη μόρφωση, για την εξεταστική αρένα στη οποία ρίχνονται οι μαθητές μας, το Υπουργείο απαντά με εκβιασμούς.

Στο αίτημα και την διεκδίκηση για σχολεία όπου τα  παιδιά δεν  θα  ξεπαγιάζουν το Υπουργείο απαντά με  απειλές.

Ο Αγώνας για Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση  και  για  σύγχρονες κτηριακές υποδομές είναι κοινός μαθητών, εκπαιδευτικών, φοιτητών, γονιών, εργαζομένων. Συμπορευόμαστε με τους μαθητές μας που αγωνίζονται. 

Ο αγώνας που ξετυλίγεται ενάντια στο νέο νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και συνολικά στις

αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις, είναι ένας δίκαιος αγώνας γιατί όλοι μαζί, φοιτητές – μαθητές – εκπαιδευτικοί – εργαζόμενοι παλεύουμε για το δικαίωμα στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.

Οι εκπαιδευτικοί  δεν  θα  γίνουν  όργανα καταστολής ενάντια στις κινητοποιήσεις των μαθητών μας. Δεν θα έρθουμε απέναντι στους μαθητές μας που αγωνίζονται. Θα σταθούμε ως Δάσκαλοι στο πλευρό τους.

Καμία σκέψη για ποινικοποίηση των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Δεν δεχόμαστε να κάνουμε τηλεκπαίδευση και  να  βάζουμε απουσίες σε σχολεία που έχουν πάρει απόφαση για κατάληψη. Κάνουμε απεργία-αποχή, σύμφωνα με την απόφαση της ΟΛΜΕ.

ΤΩΡΑ να λυθεί το  πρόβλημα της  θέρμανσης στο  1ο ΓΕΛ  Κω.

Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί και όχι παιδονόμοι, διδάσκουμε με το παράδειγμα μας, βρισκόμαστε δίπλα δίπλα με τους μαθητές στον αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα!

ΤΟ  Δ.Σ. ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες