Κάνουν πως δεν είδαν, κάνουν πως δεν άκουσαν τι έγινε στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Άρνηση της πραγματικότητας και αλαζονεία που νομίζουν ότι τους επιτρέπει να προχωρήσουν τον νόμο που ουσιαστικά παρακάμπτει το άρθρο 16.
Εξαιρετικά λίγο καρότο για να χρυσώσουν το χάπι είναι η επικείμενη δυνατότητα διορισμών στα ΚΕΔΑΣΥ.
Κατά τα άλλα η πολύπαθη ίδρυση των οργανικών θέσεων που θα καλύψουν μέρος των πραγματικών αναγκών παραμένουν στην σφαίρα της φαντασίας μιας και δεν αποτυπώνονται στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο και οι εικασίες για διορισμούς (που θα προκύψουν από έκτακτο κονδύλι Απρίλη-Μάη, ζήσε Μάη μου…) είναι σε χαμηλά 3.000-4.000 θέσεων. Και όλα αυτά ενώ οι πραγματικές ανάγκες της φετινής χρονιάς καλύπτονται από 50.000+ αναπληρωτές, χωρίς ομολογουμένως να έχουν καλυφθεί ούτε καν όλα τα οργανικά κενά (Ε.Δ.Υ, Ζ.Ε.Π., ειδικότητες κλπ).
Ταυτόχρονα τα χρόνια προβλήματα των υποδομών επιδεινώνονται και προστίθενται νέες απορρυθμίσεις στο πλαίσιο της αέναης αξιολόγησης και συλλογής προσόντων (προετοιμασία γραπτής δοκιμασίας). Η πραγματική μείωση των μισθολογικών απολαβών συνδυαζόμενη με την εκτίναξη των τιμών συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα.
Φοιτητές και αγρότες σε δρόμους, μπλόκα και καταλήψεις δείχνουν τον δρόμο και η πρώτη νευρική υποχώρηση της κυβέρνησης έρχεται με την αποδοχή του ρυθμιστικού μηχανισμού των πανελληνίων για εισαγωγή στα μη κρατικά (ιδιωτικά) πανεπιστημιακά ιδρύματα. Εν ολίγοις η κοινωνία και ο μικρόκοσμος της που αποτελεί το σχολείο βράζει ενώ η Μαρία Αντουανέτα αναρωτιέται γιατί δεν τρώνε το καρότο και προτείνει και λίγο παντεσπάνι.
Μήπως ήρθε η ώρα και είναι και η πιο κατάλληλη στιγμή όλη η εκπαιδευτική κοινότητα (και όχι μόνο) να ξυπνήσει από τον λήθαργο και να συνταχθεί δυναμικά με όσους σέρνουν τον χορό των κινητοποιήσεων; Μήπως τώρα πρέπει να συμμετέχουμε μαζικά σε στάσεις, απεργίες και διαδηλώσεις; Μήπως πάντα και ειδικά τώρα όσοι δεν το έχουμε κάνει ακόμα, πρέπει να βάλουμε πλάτη στους φοιτητές που ζητούν δημόσια και δωρεάν παιδεία και στους αγρότες, θέτοντας ταυτόχρονα στο τραπέζι τα δίκαια αιτήματα μας;
Η απάντηση είναι ότι δεν υπήρξε πιο κατάλληλη στιγμή από αυτή σε όλη την πενταετή διακυβέρνηση της ΝΔ.
-Απόσυρση όλων των αναφορών στην ίδρυση μη κερδοσκοπικών (ιδιωτικών) πανεπιστήμιων!!
-Άμεση ίδρυση όλων των οργανικών θέσεων που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες!!
-Κάλυψη με μόνιμους διορισμούς όλων των θέσεων που αποτελούν πραγματικές ανάγκες!!
-Απόσυρση όλων των απορρυθμίσεων της αέναης, άσκοπης και δυσλειτουργικής αξιολογικής διαδικασίας και ούτε σκέψη για γραπτή δοκιμασία.
-Αυξήσεις μισθών στο ύψος του συνολικού πληθωρισμού των τελευταίων ετών.
-Δημιουργία ειδικού μηχανισμού στο Υπουργείο Παιδείας που θα ασχολείται με τα ζητήματα των υποδομών των σχολικών μονάδων και άμεση επίλυση με σαφές χρονοδιάγραμμα.
-15 μαθητές ανά τμήμα
-Κάλυψη κάθε σχολικής μονάδας με διεπιστημονικό υποστηρικτικό προσωπικό. Κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι και σχολικοί νοσηλευτές σε κάθε σχολική μονάδα. -Κάλυψη της πρωτοβάθμιας και προσχολικής με λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ΕΒΠ και δημιουργία των κατάλληλων υποδομών για την συμπερίληψη ΑμεΑ μαθητών.
Συνδικαλιστικοί και επιστημονικοί σύλλογοι, ομοσπονδίες, συνομοσπονδίες να προτείνουν από τώρα ένα πλαίσιο συνεχών κινητοποιήσεων όχι έως τον Ιούνη (ευρωεκλογές) αλλά έως την νίκη!!
Μιχαήλ Βολκίδης ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών
τ. Οργανωτικός Γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής
τ. Γενικός Γραμματέας Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη