Οδηγίες για τη νέα φάση αξιολόγησης σημειώνει η δραστήρια ΕΛΜΕ Χανίων σε ανακοίνωσή της. Στις οδηγίες της επισημαίνει ότι Η προφορική οδηγία που δόθηκε στους διευθυντές των Χανίων ότι έχουν το δικαίωμα να μπουν στις τάξεις χωρίς να έχουν προηγηθεί τα προπαρασκευαστικά στάδια είναι παράνομη. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι στη Δημόσια Διοίκηση οι οδηγίες είναι γραπτές και συνοδεύονται από την παράθεση του συνόλου της νομοθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και όχι τυχαία. Γι’ αυτό τον λόγο ως σωματείο επιφυλασσόμαστε για τις νομικές μας ενέργειες ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα.
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χανίων
Το Υπουργείο παρά το αδιέξοδο της πολιτικής του αλλά και την αποτυχία της στρατηγικής του εκφοβισμού, επιχειρεί την κλιμάκωση απέναντι στην συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που δεν δέχονται το γραφειοκρατικό τέρας της αξιολόγησης/επιθεώρησης πάνω από τα κεφάλια και τα σχολεία μας.
Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε τα εξής:
Είναι σαφές ότι η συμμετοχή κάποιου εκπαιδευτικού στην Απεργία – Αποχή τον προφυλάσσει από την έναρξη οποιουδήποτε σταδίου της Αξιολόγησης (Α1) ή (Α2). Η εκκίνηση της διαδικασίας περιλαμβάνει συμπλήρωση στοιχείων στην πλατφόρμα από τον εκπαιδευτικό, συνάντηση με τον αξιολογητή/επιθεωρητή, συνυπογραφή του κοινού πρακτικού πριν την παρατήρηση στην τάξη: Από την στιγμή που κάποιος εκπαιδευτικός συμμετέχει στην Απεργία – Αποχή είναι τυπικά καλυμμένος ώστε να μην προβεί στα βήματα που περιγράφηκαν στην προηγούμενη πρόταση.
Δεδομένου ότι η Απεργία – Αποχή είναι σε ισχύ και ότι ο νόμος είναι ίδιος, αυτό το βήμα δεν μπορεί να υπερκεραστεί. Η προφορική οδηγία που δόθηκε στους διευθυντές των Χανίων ότι έχουν το δικαίωμα να μπουν στις τάξεις χωρίς να έχουν προηγηθεί τα προπαρασκευαστικά στάδια είναι παράνομη. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι στη Δημόσια Διοίκηση οι οδηγίες είναι γραπτές και συνοδεύονται από την παράθεση του συνόλου της νομοθεσίας. Σε αυτή την περίπτωση κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και όχι τυχαία. Γι’ αυτό τον λόγο ως σωματείο επιφυλασσόμαστε για τις νομικές μας ενέργειες ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα.
Υπενθυμίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση, οι εκπαιδευτικοί έχουμε το «όπλο» των 2 τρίωρων στάσεων εργασίας 8 με 11 πμ και 11 με 2 πμ , μία από την ΟΛΜΕ και μία από την ΕΛΜΕ, ώστε στο σύνολο του ωραρίου μας, να είμαστε καλυμμένοι απέναντι στις διαδικασίες αξιολόγησης/ επιθεώρησης. Αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εξής:
Α) Για να μην συμβεί παρακολούθηση του μαθήματος μας από κάποιο σύγχρονο επιθεωρητή. Δηλώνουμε στάση εργασίας, αφήνουμε το σύνολο των καθηκόντων μας, εφημερίες κλπ και επιστρέφουμε στην δουλειά μας, όταν τελειώσει η στάση εργασίας.
Β) Όταν κάποιος Σύμβουλος αιφνιδιαστικά έρχεται στο σχολείο – πλέον σχεδόν πάντα στα κρυφά κι αυτό δεν είναι τυχαίο – για να αξιολογήσει κάποιον συνάδελφο. Σε αυτή την περίπτωση όπου γίνονται αντιληπτές οι παραπάνω κινήσεις, μαζευόμαστε οι εκπαιδευτικοί και αποφασίζουμε την συμμετοχή μας σε Στάση Εργασίας, συλλογικά για το τρίωρο που προβλέπεται 8 με 11 ή 11 με 2. Εάν η απόφαση είναι ομόφωνη, 2 άτομα, ο αξιολογούμενος μαζί με τον Σύμβουλο – που προφανώς δεν θα συμμετέχουν στη Στάση – θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για την ασφάλεια του συνόλου των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου. Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί, καθώς κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλεια δεκάδων ή εκατοντάδων παιδιών που έχουν κενό, τη στιγμή που πρέπει να βρίσκεται μέσα σε μια τάξη και να κάνει ή να παρακολουθεί μάθημα.
Τέλος, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την έναρξη διαδικασίας της Ατομικής Αξιολόγησης, υπενθυμίζουμε ότι καμία απειλή από την πλευρά του Υπουργείου δεν ευοδώθηκε. Όλοι οι νεοδιόριστοι πήραν μεταθέσεις, αποσπάσεις, έγιναν στελέχη της εκπαίδευσης, πήραν 2η ειδικότητα, κ.ο.κ.
Κανένα στέλεχος της εκπαίδευσης δεν διώχθηκε. Η πρόσφατη περίπτωση υποδιευθύντριας στην Κομοτηνή όπου μέσα σε 2 μέρες την έπαυσαν από στέλεχος και στην συνέχεια την ξαναέκαναν το αποδεικνύει περίτρανα.
Υπενθυμίζουμε την ενεργοποίηση του απεργιακού ταμείου της ΕΛΜΕ Χανίων για την κάλυψη των χρημάτων όσων συμμετέχουν στις εν λόγω στάσεις εργασίας.
Καλούμε τους νεοδιόριστους να συμμετέχουν στη διοργάνωση συζήτησης – ενημέρωσης για το Α2 στάδιο της αξιολόγησης μέσω τηλεδιάσκεψης (ώστε να δοθεί η δυνατότητα και σε συναδέλφους που διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές να συμμετάσχουν), τη Δευτέρα 19/2 στις 19.00.
Η σύνδεση γίνεται στον σύνδεσμο: https://minedu-secondary.webex.com/minedu-secondary/j.php… Meeting number: 2674 182 2627, Password: ZynppadP245. Επίσης, όσοι νεοδιόριστοι έχουν κλείσει διετία από το ΦΕΚ διορισμού τους, καλούνται να συμμετάσχουν στη συλλογική δικαστική προσφυγή της ΕΛΜΕ για να μονιμοποιηθούν.
Όσοι θέλουν να συμμετάσχουν, παρακαλούνται να στείλουν τα στοιχεία τους, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΕΛΜΕ Χανίων ([email protected]) το αργότερο μέχρι τις 25/2, ώστε με ευθύνη της ΕΛΜΕ Χανίων να γίνει ομαδική προσφυγή.
Τα στοιχεία να αναγράφονται με την παρακάτω σειρά, με πεζά γράμματα και τονισμό: Επώνυμο, Όνομα, Όνομα Πατέρα, Όνομα Μητέρας, ΑΔΤ, ΑΦΜ, Αριθμός Μητρώου, Ειδικότητα (κωδικός και αναλυτικά – πχ ΠΕ 03 (Μαθηματικός)), Διεύθυνση κατοικίας, Οργανική Θέση, Σχολείο που Υπηρετεί, ΦΕΚ Διορισμού, email.
Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων
Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Χ. Μπέλμπας Μ. Γιακουμάκης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη