εκπαιδευτικός
Και άλλοι Διευθυντές αρνούνται στους... αναπληρωτές το δικαίωμα που έχουν οι μόνιμοι και τους ενημερώνουν ότι δεν μπορούν, επειδή είναι αναπληρωτές, να κάνουν χρήση μίας ή δύο ωρών στάσης εργασίας!

Τελειωμό δεν έχουν τα «τεχνάσματα» ορισμένων Διευθυντών προκειμένου να δυσκολέψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση μέσα από τις στάσεις εργασίας που κήρυξαν ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ.

Οπως καταγέλλει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, κάποιοι διευθυντές και διευθύντριες, παράτυπα με ό,τι ισχύει σχετικά με τις στάσεις εργασίας, δήλωσαν τρίωρες στάσεις εργασίας, ενώ οι συνάδελφοι δήλωσαν λιγότερες ώρες (1 ή 2 ώρες) ενώ άλλοι αρνούνται στους αναπληρωτές το δικαίωμα που έχουν οι μόνιμοι και τους ενημερώνουν ότι δεν μπορούν, επειδή είναι αναπληρωτές, να κάνουν χρήση μίας ή δύο ωρών στάσης εργασίας!

Η ΕΛΜΕ παρέχει σχετικές διευκριν΄σιεις προς τους εκπαιδευτικούς και καλεί τους πρώτους Διευθυντές να επανορθώσουν δηλώνοντας στη Διεύθυνση τις ώρες που πράγματι δηλώθηκαν από τους συναδέλφους μόνιμους και αναπληρωτές, ενώ ενημερώνει τους δεύτερους ότι σε πρόσφατη συνάντηση με το Τμήμα Οικονομικών της Διεύθυνσης, στο οποίο απευθύνθηκε το ΔΣ της ΕΛΜΕ, σχετικά με το δικαίωμα των αναπληρωτών να κάνουν χρήση μονόωρων και δίωρων στάσεων εργασίας, μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούν να κάνουν την ίδια χρήση, όπως και οι μόνιμοι

Οι διευκρινίσεις της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Επειδή ορισμένοι διευθυντές και διευθύντριες καταγράφουν στους συναδέλφους στάσεις εργασίας, όπως οι ίδιοι τις αντιλαμβάνονται, αντί των στάσεων που έχει αποφασίσει η ΕΛΜΕ και κάνουν την ανάλογη χρήση οι συνάδελφοι, και άλλοι αρνούνται στους αναπληρωτές το δικαίωμα που έχουν οι μόνιμοι και τους ενημερώνουν ότι δεν μπορούν, επειδή είναι αναπληρωτές, να κάνουν χρήση μίας ή δύο ωρών στάσης εργασίας, θέλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

Οι μορφές αγώνα καθορίζονται από τα σωματεία μας και υλοποιούνται από όλους, όπως ακριβώς αναγράφονται στις αποφάσεις τους, τόσο από τους συναδέλφους που τις υλοποιούν, όσο και από τους διευθυντές/ντιες που τις δηλώνουν στη διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης.

Το Δ.Σ. τόσο για την αξιολόγηση, όσο και για τις πανεκπαιδευτικές συγκεντρώσεις το προηγούμενο διάστημα, προκήρυσσε τρίωρες στάσεις εργασίας με τη διευκρίνιση, οι συνάδελφοι να κάνουν χρήση μίας, δύο ή τριών ωρών στάσης εργασίας, ανάλογα με το πρόγραμμα του καθενός. Για την αξιολόγηση τρίωρες στάσεις προκηρύσσει και το ΔΣ της ΟΛΜΕ, η αξιοποίησή τους γίνεται από τις ΕΛΜΕ, με τις συγκεκριμένες διευκρινίσεις, όπως τις αναγράφουμε στις αποφάσεις του ΔΣ.

Οι διευκρινίσεις σχετικά με τις στάσεις εργασίας πολύ αναλυτικά περιγράφονται σε πρόσφατες ενημερώσεις (Διεύθυνσης) προς τα σχολεία της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπ/σης: «Εάν έχει εξαγγελθεί 3ωρη στάση από την ΑΔΕΔΥ ή την ΟΛΜΕ και ο εκπαιδευτικός έχει δύο ώρες στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου, τη συγκεκριμένη ημέρα, στο myscholl θα καταχωρηθούν 3 ώρες και όχι 2. Εάν όμως εξαγγείλει για τη συγκεκριμένη μέρα η τοπική ΕΛΜΕ 3ωρη στάση εργασίας με τη διευκρίνιση ότι θα συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κάνοντας χρήση του Ωρολογίου Προγράμματος του σχολείου που υπηρετούν τη συγκεκριμένη μέρα, τότε θα καταχωριστούν οι ώρες που έχουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου τη συγκεκριμένη ημέρα (1, 2 ή 3 ώρες) οι συμμετέχοντες στη στάση εργασίας».

Σε πρόσφατη συνάντηση με το Τμήμα Οικονομικών της Διεύθυνσης, στο οποίο απευθύνθηκε το ΔΣ της ΕΛΜΕ, σχετικά με το δικαίωμα των αναπληρωτών να κάνουν χρήση μονόωρων και δίωρων στάσεων εργασίας, μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούν να κάνουν την ίδια χρήση, όπως και οι μόνιμοι των μονόωρων ή δίωρων στάσεων εργασίας.

Παρακαλούμε όσοι διευθυντές και διευθύντριες παράτυπα με ό,τι ισχύει σχετικά με τις στάσεις εργασίας, δήλωσαν τρίωρες στάσεις εργασίας, ενώ οι συνάδελφοι δήλωσαν λιγότερες ώρες (1 ή 2 ώρες), να επανορθώσουν δηλώνοντας στη Διεύθυνση τις ώρες που δηλώθηκαν από τους συναδέλφους μόνιμους και αναπληρωτές. Το Οικονομικό Τμήμα της διεύθυνσης δεν έχει προχωρήσει στις ανάλογες περικοπές και οι διευθυντές και διευθύντριες οφείλουν να κάνουν τις συγκεκριμένες αλλαγές αποστέλλοντας τις στάσεις εργασίας, όπως η χρήση τους έγινε από τους συναδέλφους/σσες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 3/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

periklis
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
Ποιος είπε και τι σημαίνει η φράση του Περικλή που “αγαπούν” οι μαθητές στο μάθημα των αρχαίων και έχουν παρεξηγήσει οι Νεοέλληνες...
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
TAXMATZIDIS
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ
Επιστολή του Δημήτρη Ταχματζίδη στο alfavita.gr: Όσο διάστημα ήμουν διευθυντής έρχονταν οι γονείς στο σχολείο και μου λέγανε ότι τα παιδιά τους...
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ