ΘΡΑΝΙΑ
Αυτό που τάραξε τα νερά της διαδικασίας και αποτέλεσε ιδιαίτερα ελπιδοφόρα εξέλιξη, ήταν η αντίδραση των μαθητών της τάξης, που θα έμπαινε ο αξιολογητής.

Αμέτρητα τα επεισόδια γελοιότητας και ευτελισμού των εκπαιδευτικών στην επιχείρηση επιβολής της αξιολόγησης. Άλλο ένα στο Γυμνάσιο Μαραθοκάμπου Σάμου.

Σύμφωνα με την καταγγελία των Αγωνιστικών Κινήσεων "Τα παιδιά αρνήθηκαν να περάσουν στην αίθουσα σχεδόν στο σύνολο τους, υπερασπιζόμενα τις συλλογικές αποφάσεις των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και ανέδειξαν την υποκρισία της διαδικασίας, αφού ο σύμβουλος δεν δίστασε να προχωρήσει κανονικά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ακόμη και με δύο (!) παιδιά  μέσα στην τάξη."

Αναλυτικά η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων

ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΚΟΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ

Την Τετάρτη 3/4, στο Γυμνάσιο Μαραθοκάμπου πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένο ραντεβού συμβούλου για αξιολόγηση εκπαιδευτικού. Αυτό που τάραξε τα νερά της διαδικασίας και αποτέλεσε ιδιαίτερα ελπιδοφόρα εξέλιξη, ήταν η αντίδραση των μαθητών της τάξης, που θα έμπαινε ο αξιολογητής. Τα παιδιά αρνήθηκαν να περάσουν στην αίθουσα σχεδόν στο σύνολο τους, υπερασπιζόμενα τις συλλογικές αποφάσεις των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και ανέδειξαν την υποκρισία της διαδικασίας, αφού ο σύμβουλος δεν δίστασε να προχωρήσει κανονικά την αξιολόγηση του συναδέλφου ακόμη και με δύο (!) παιδιά  μέσα στην τάξη. Τέτοιες τακτικές βέβαια δεν μας ξαφνιάζουν γιατί δεν έχουμε αυταπάτες πως η έγνοια του Υπουργείου και των στελεχών του, είναι να γίνουν οι αξιολογικές διαδικασίες «σωστά» και αμερόληπτα. Η ανησυχία τους είναι μόνο να πιέσουν, να εκβιάσουν και να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς ώστε να εφαρμοστούν οι πτυχές του νόμου με κάθε τρόπο.

Η νεολαία έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια πολλές φορές στο στόχαστρο της κυβέρνησης και του Υπουργείου. Με νόμους όπως η ελάχιστη βάση εισαγωγής, η τράπεζα θεμάτων, ο νόμος για την τεχνική εκπαίδευση, τη μεταγυμνασιακή κατάρτιση και ο νόμος για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, της ετοιμάζουν ένα μέλλον χωρίς δικαιώματα στις σπουδές, χωρίς δικαιώματα αργότερα στην εργασία. Θέλουν ένα σχολείο πιο ταξικό, πιο εχθρικό και ανταγωνιστικό. Συζητάνε το «εθνικό απολυτήριο» με στόχο πολλοί μαθητές να μην σκέφτονται καν την επιλογή του ενιαίου λυκείου. Θέλουν την πλειοψηφία των μαθητών στην κατάρτιση και την ανειδίκευτη, απλήρωτη εργασία και για τους ελάχιστους που θα κατορθώνουν να φτάσουν στην τριτοβάθμια, σπουδές ακριβοπληρωμένες, σκληρά εντατικοποιημένες, με διαρκές άγχος και ανασφάλεια. Θέλουν με την αξιολόγηση να φτιάξουν εκπαιδευτικούς σκυφτούς και υποταγμένους που θα λειτουργούν σαν το μακρύ χέρι αυτών των σχεδιασμών μέσα στα σχολεία.

Η νεολαία όμως δεν σκύβει το κεφάλι. Αντιλαμβάνεται που το πάνε και αντιστέκεται με κάθε ευκαιρία που της δίνεται. Η θέση των εκπαιδευτικών πρέπει να είναι δίπλα στους μαθητές τους. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει να βρεθούν μαζί στον αγώνα για σπουδές, δουλειά και ζωή με δικαιώματα, με απεργιακές συγκεντρώσεις, καταλήψεις, διαδηλώσεις, μαζικές συγκεντρώσεις σε όσα σχολεία γίνεται αξιολόγηση.

Ø  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ,ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Ø  ΚΑΤΩ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ø  ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ

Ø  ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ - ΚΑΤΩ ΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ ΦΡΑΓΜΟΙ (ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΒΕ)

Ø  ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η διατροφή της ευτυχίας: Ποια τρόφιμα μας κάνουν πιο χαρούμενους και δεν παχαίνουν
Πώς γίνεται η χώρα μας που έχει περίσσευμα σε εσπεριδοειδή να εισάγει πορτοκάλια και λεμόνια από το εξωτερικό;
«Πώς γίνεται μια μεσογειακή χώρα που έχει όχι απλώς αυτάρκεια αλλά και περίσσευμα σε εσπεριδοειδή ώστε να τα εξάγει στις διεθνείς αγορές, να εισάγει...
Πώς γίνεται η χώρα μας που έχει περίσσευμα σε εσπεριδοειδή να εισάγει πορτοκάλια και λεμόνια από το εξωτερικό;