Ως «ανεπαρκές» κρίνει το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού το Συντονιστικό Νηπιαγωγών με ανακοίνωσή του.
Τονίζουν πως καθημερινά επιβάλλουν νέους ρόλους, όπως υπεύθυνος κτιρίου, σεισμού, bullying, COVID, ιστοσελίδας, σχολικού κανονισμού, σχολικής ζωής, ενδοσχολικής επιμόρφωσης, διατροφής, εκπαιδευτικού υλικού, φαρμακείου, οικονομικών, δήμου και πολλά άλλα που αναφέρετε, αντί να μειώνεται το βάρος εργασίας προς όφελος της ποιότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος και του απαιτούμενου χρόνου για κάθε παιδί.
«Αξιολογήθηκες από την/τον Νηπιαγωγό, και δη την/τον Προϊσταμένη/ο, που τώρα με απειλείς, παράνομα και πάλι, με αντικατάσταση επειδή συμμετέχω στην Απεργία-Αποχή, από το απίθανο γραφειοκρατικό τέρας της δικής σου αξιολόγησης», τονίζουν χαρακτηριστικά.
Aναλυτικά
Αξιολογείστε και κρίνεστε ανεπαρκείς:
Όταν καθημερινά αυξάνετε τη γραφειοκρατία.
Όταν καθημερινά επιβάλλετε νέους ρόλους (υπεύθυνος κτιρίου, σεισμού, bullying, COVID, ιστοσελίδας, σχολικού κανονισμού, σχολικής ζωής, ενδοσχολικής επιμόρφωσης, διατροφής, εκπαιδευτικού υλικού, φαρμακείου, οικονομικών, δήμου και πολλά άλλα που αναφέρετε), αντί να μειώνετε το βάρος εργασίας προς όφελος της ποιότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος και του απαιτούμενου χρόνου για κάθε παιδί.
Όταν, κατά την περίοδο της πανδημίας, αυξάνετε τον αριθμό των παιδιών ανά τμήμα από 22 σε 25 αντί να τον μειώνετε, ώστε να εξασφαλίσετε ένα πιο ποιοτικό πρόγραμμα και αρκετό χρόνο για όλα τα παιδιά.
Όταν κλείνετε το σχολείο επειδή αντιμετωπίζω ασθένεια και δεν έχετε προσλάβει επαρκές προσωπικό.
Όταν δεν έχετε ανακαινίσει ή ακόμη κατασκευάσει νέα σχολεία και συνεχίζετε να στοιβάζετε τα νήπια σε ακατάλληλα κτίρια και προκάτ.
Όταν παραμελείτε την ανάγκη επισκευής ή μετεγκατάστασης του κτιρίου, και αντιμετωπίζετε αυτό ως ευθύνη μόνο των δήμων.
Όταν μιλάτε για ανάπτυξη αλλά δεν έχετε δημόσιο πρόγραμμα ανέγερσης σχολείων.
Όταν με αφήνετε μόνη/ο σε ένα κτίριο με 25 νήπια 4-6 ετών και αρνείστε την ευθύνη όταν κάτι κακό συμβεί, όπως συνέβη στα Τέμπη.
Όταν έχω παιδιά που χρειάζονται εξειδικευμένη υποστήριξη και εσείς δεν προσλαμβάνετε το απαιτούμενο προσωπικό.
Όταν για τη δημιουργία ενός τμήματος ένταξης απαιτούνται τρεις γνωματεύσεις, αντί να λαμβάνετε υπόψη την ανάγκη του παιδιού και την αίτηση των γονιών με πιο εποικοδομητικό και ευέλικτο τρόπο.
Όταν δεν αμείβετε τις τουλάχιστον 40 υπερωρίες στο διοικητικό έργο.
Όταν επιβάλλετε τις ανάγκες του σχολείου σε γονείς και δήμους αντί να τις υποστηρίζετε.
Όταν απειλείτε, λοιδορείτε και επιβάλλετε τον φόβο των δικαστηρίων αντί να υποστηρίζετε και να επιμορφώνετε.
Όταν την ανάγκη για σταθερή επιμόρφωση για όλες και όλους, την μετατρέπεις σε τιμωρητική, ατομική υπόθεση!
Όταν προτιμάτε μετρήσιμες έννοιες αντί για την ανάπτυξη των προσωπικοτήτων.
Όταν δεν λαμβάνετε μέτρα για αντισεισμικό έλεγχο και η ασφάλεια των παιδιών δεν είναι προτεραιότητα.
Όταν δημιουργείτε εκφοβιστικό κλίμα αντί να προάγετε τη συνεργασία και τον ανοιχτό διάλογο.
Όταν οι εργασιακές συνθήκες γίνονται επιβαρυντικές και δεν παίρνουμε τον απαραίτητο χρόνο ανάπαυσης.
Όταν δηλώνετε στη Βουλή «Πάντως, τα καθήκοντά τους (οι νηπιαγωγοί)τα κάνουν άριστα και χωρίς να παραπονιούνται»
Όταν προσθέτετε ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα στο νηπιαγωγείο χωρίς να με συμβουλεύεστε αφού δε γνωρίζετε πως λειτουργεί το νηπιαγωγείο
Όταν την εμπειρία μου,την αρμοδιότητα μου και εντέλει την ειδικότητα μου στον τρόπο λειτουργίας τα κάνετε σκουπίδια με όλα αυτά και με τον τρόπο που τα εισάγετε.
Και τέλος, όταν ξέρουμε ότι αξιολόγηση σημαίνει εισαγωγή voucher και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.
Αξιολογήθηκες από την/τον Νηπιαγωγό, και δη την/τον Προϊσταμένη/ο, που τώρα με απειλείς, παράνομα και πάλι, με αντικατάσταση επειδή συμμετέχω στην Απεργία-Αποχή, από το απίθανο γραφειοκρατικό τέρας της δικής σου αξιολόγησης!
Επειδή συμμετέχω/ουμε και ασκώ το μοναδικό, εν τέλει, δικαίωμα των εργαζόμενων ανθρώπων.
Γιατί, η απεργία, είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας και θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ να το ασκούμε!!!
Και σε ό,τι αφορά δε, την απειλή αντικατάστασης, απαντάμε: ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΤΕ!!! Ανάμεσα στο να ζήσουμε σε ακόμη χειρότερες εργασιακές συνθήκες και να αντιμετωπίσουμε τις απειλές σου, προτιμάμε το δεύτερο.
Μέσα από τους Συλλόγους μας και την Ομοσπονδία, που χάρη στις μαζικότερες Γενικές Συνελεύσεις των τελευταίων 27 χρόνων, αναγκάστηκε να κηρύξει νέα Απεργία-Αποχή, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για το Νηπιαγωγείο των όλων, των ίσων και διαφορετικών!!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ:
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/4/2024 ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ ΣΤΙΣ 19:00 και στο zoom https://us06web.zoom.us/j/88405754821
ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΟΕ στο λινκ https://youtu.be/DLFAFnIK558
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη