Με ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων ζητάει συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας.
Τονίζεται ότι «από τον Ιούλιο που αναλάβατε το Υπουργείο, σας έχουμε αποστείλει τουλάχιστον 3 επιστολές με το αίτημά μας για να συναντηθούμε και τις έχετε αγνοήσει σχεδόν επιδεικτικά. Αναρωτιόμαστε πως γίνεται ένας υπουργός να αγνοεί έναν ολόκληρο κλάδο και ένα μάθημα πολύ σημαντικό για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών. Μάθημα προπύργιο για την καλλιτεχνική παιδεία που ευαγγελίζεστε».
Ζητούνται ακόμα απαντήσεις στα αιτήματα που διεκδικεί ο κλάδος.
Η ανακοίνωση
«Από τον Ιούλιο που αναλάβατε το Υπουργείο, σας έχουμε αποστείλει τουλάχιστον 3 επιστολές με το αίτημά μας για να συναντηθούμε και τις έχετε αγνοήσει σχεδόν επιδεικτικά. Αναρωτιόμαστε πως γίνεται ένας υπουργός να αγνοεί έναν ολόκληρο κλάδο και ένα μάθημα πολύ σημαντικό για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών. Μάθημα προπύργιο για την καλλιτεχνική παιδεία που ευαγγελίζεστε.
Τι σημαίνει λοιπόν αυτή η άρνηση; Μήπως σημαίνει, πως δεν ενδιαφέρεστε αν ένας ολόκληρος κλάδος κατακερματίζεται σε 3, 4 και 5 σχολεία, κάθε χρόνο διαφορετικά -κάποιες χρονιές μπορεί και σε κανένα, ανάλογα με τη διάθεση του υπουργείου; Δεν ενδιαφέρεστε για το αν παραμένουμε αδιόριστοι/ες ακόμα με 20 χρόνια προϋπηρεσίας στις πλάτες μας, για το αν υπάρχουν σχολεία, όπου το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, είτε δεν διδάσκεται καθόλου, είτε διδάσκεται υποτυπωδώς από μη εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, με βάση την αντιπαιδαγωγική και παράνομη, βάση αποφάσεων ΣΤΕ, πρακτική των Β αναθέσεων; Μήπως σημαίνει, πως δε σας νοιάζει τα παιδιά να απολαμβάνουν το μάθημα της θεατρικής αγωγής, όπου εκτός από αγαπημένο, είναι και ιδιαίτερα σημαντικό ως προς την υγιή ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη – πόσο μάλλον σε εποχές σαν αυτή που διανύουμε, όπου η βία και η συναισθηματική απομόνωση ολοένα και θεριεύουν; Και διδάσκεται ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 4 ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ενώ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ! Μήπως τελικά σημαίνει, πως η ενίσχυση της καλλιτεχνικής παιδείας την οποία ευαγγελιζόσασταν ήταν απλά κούφια λόγια για το φιλοθεάμον κοινό;
Επανερχόμαστε λοιπόν, Κε Υπουργέ, Κες Υφυπουργοί, και επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας, ζητώντας απαντήσεις στα αιτήματά μας που με κάθε τρόπο διεκδικεί ο κλάδος μας και τα πανεπιστημιακά μας τμήματα εδώ και χρόνια!
- Ίδρυση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής σύμφωνα με τις ανάγκες σχολείων - μαθητών /τριών ,
- επαναφορά του μαθήματος θεατρικής αγωγής στην Ε’και ΣΤ’ τάξη του δημοτικού
- θεατρική αγωγή σε όλες τις τάξεις και βαθμίδες
Ο χρόνος για την κατάσταση της εκπαίδευσης εξαντλείται. Το σημείο είναι οριακό. Σας καλούμε να κάνετε το αυτονόητο, ικανοποιώντας τις ουσιαστικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Αναχρονιστικές και αυταρχικές πρακτικές, όπως η αξιολόγηση, στην οποία έχετε δώσει όλο σας το βάρος, αλλά και αντιπαιδαγωγικά μέτρα για την εξάλειψη της βίας στα σχολεία, όπως οι πλατφόρμες και οι αποβολές, είναι από τη φύση τους αναποτελεσματικά, κι αυτό το ξέρουν ακόμα και πρωτοετείς φοιτητές/τριες παιδαγωγικών επιστημών. Χρειάζονται άμεσες και ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις με παιδαγωγική βάση και όραμα!
Αναμένουμε τις απαντήσεις σας.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη