Thumbnail
Η κινητοποίηση θα γίνει στις 13 Ιουνίου στο ΣτΕ, 9 π.μ., (Πανεπιστημίου 47- 49)

Μεγάλη συγκέντρωση έξω από το ΣτΕ το πρωί της ερχόμενης Πέμπτης 13 Ιουνίου οργανώνουν οι Νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς εκδικάζεται η αγωγή με την οποία ζητούν να αλλάξει η άνιση αντιμετώπισή τους στο ζήτημα του διδακτικού τους ωραρίου.

Οι Νηπιαγωγοί ζητούν εξίσωση του ωραρίου τους με αυτό των συναδέλφων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οπως τονίζουν σε ανακοινώσεις τους, μέχρι στιγμής, η ρύθμιση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Νηπιαγωγεία έγινε κατ’ ανάλογο τρόπο με αυτόν των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μειώνοντας το ωράριο μόνο στα 4θέσια και άνω Νηπιαγωγεία.

«Όμως ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία, 1θέσια και 2θέσια αποτελούν το 96% όλης της χώρας με αποτέλεσμα η μείωση του ωραρίου να αφορά ελάχιστο αριθμό εκπαιδευτικών!! Επιπλέον, οι προϊσταμένες/οι 4/θέσιων και άνω Νηπιαγωγείων δεν δικαιούνται παραπέρα μείωση ωραρίου, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγών που κατέχουν θέση προϊσταμένης/ου να εκτελούν διοικητικά καθήκοντα σε βάρος των παιδαγωγικών τους καθηκόντων».

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Γ.Σεφέρης

Ο Σύλλογος μας Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ το προηγούμενο διάστημα πρωτοστάτησε μαζί με άλλους συλλόγους, με ανακοινώσεις, συγκεντρώσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, στη Διεύθυνση για τη διεκδίκηση:

  • της εξίσωσης του ωραρίου των Νηπιαγωγών και όλων των εκπαιδευτικών με αυτό των συναδέλφων της δευτεροβάθμιας

  • της μείωσης του ωραρίου των Νηπιαγωγών με νομοθετική κατοχύρωση ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας και επιπλέον μείωση του διδακτικού ωραρίου των Προϊσταμένων.

Στις 13 Ιουνίου στο ΣτΕ υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας!!!

Μέχρι στιγμής, η ρύθμιση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Νηπιαγωγεία έγινε κατ’ ανάλογο τρόπο με αυτόν των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μειώνοντας το ωράριο μόνο στα 4θέσια και άνω Νηπιαγωγεία. Όμως ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία, 1θέσια και 2θέσια αποτελούν το 96% όλης της χώρας με αποτέλεσμα η μείωση του ωραρίου να αφορά ελάχιστο αριθμό εκπαιδευτικών!! Επιπλέον, οι προϊσταμένες/οι 4/θέσιων και άνω Νηπιαγωγείων δεν δικαιούνται παραπέρα μείωση ωραρίου, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγών που κατέχουν θέση προϊσταμένης/ου να εκτελούν διοικητικά καθήκοντα σε βάρος των παιδαγωγικών τους καθηκόντων.

Όλοι εμείς που έχουμε φορτωθεί τις ανεπάρκειες αλλά και τις πολιτικές επιλογές ενός συστήματος που βλέπει το παιδί και τις ανάγκες του σαν κόστος και την/τον Νηπιαγωγό σαν πολυεργαλείο.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε απευθυνόμαστε σε σένα που ξέρεις ότι το δημόσιο Νηπιαγωγείο στηρίζεται το 2024 στο φιλότιμο και την αυταπάρνηση των Νηπιαγωγών, ενώ υπάρχουν οι επιστημονικές, τεχνολογικές και οικονομικές δυνατότητες να υπάρχει Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση αντάξια των σύγχρονων αναγκών για όλα τα παιδιά και οι Νηπιαγωγοί να είναι εργαζόμενοι με αξιοπρέπεια και πλήρη δικαιώματα!

Με τον αγώνα μας αντιπαλεύουμε την αντιλαϊκή πολιτική, διεκδικούμε τα σύγχρονα δικαιώματά μας, διεκδικούμε μείωση του ωραρίου μας, μία επιπλέον νηπιαγωγός σε κάθε Νηπιαγωγείο, μείωση των μαθητών ανά τμήμα!

Την Πέμπτη 13/6 ημέρα εκδίκασης της προσφυγής δίνουμε αγωνιστικό ραντεβού με συγκέντρωση στις 9 π.μ. στο ΣτΕ

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Ρόζα Ιμβριώτη

 Το προηγούμενο διάστημα ο Σύλλογός μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» μαζί με άλλους Συλλόγους, πρωτοστάτησε με ανακοινώσεις, συγκεντρώσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, στη Διεύθυνση στη διεκδίκηση:

·της εξίσωσης του ωραρίου των Νηπιαγωγών με το ωράριο όλων των υπόλοιπων κλάδων στην εκπαίδευση,

·της μείωσης του ωραρίου των Νηπιαγωγών με νομοθετική κατοχύρωση ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας και επιπλέον μείωση του διδακτικού ωραρίου των Προϊσταμένων.

Στις 13 Ιουνίου στο ΣτΕ υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας!!!

Μέχρι στιγμής, η ρύθμιση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Νηπιαγωγεία έγινε κατ’ ανάλογο τρόπο με αυτόν των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μειώνοντας το ωράριο μόνο στα 4θέσια και άνω Νηπιαγωγεία. Όμως τα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία, 1θέσια, 2θέσια, 3θέσια αποτελούν το 96% όλης της χώρας με αποτέλεσμα η μείωση του ωραρίου να αφορά ελάχιστο αριθμό εκπαιδευτικών!! Επιπλέον, οι προϊσταμένες/οι 4/θέσιων και άνω Νηπιαγωγείων δε δικαιούνται παραπέρα μείωση ωραρίου, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των Νηπιαγωγών που κατέχουν θέση προϊσταμένης/ου να εκτελούν διοικητικά καθήκοντα σε βάρος των παιδαγωγικών τους καθηκόντων.

Όλοι εμείς που έχουμε φορτωθεί τις ανεπάρκειες αλλά και τις πολιτικές επιλογές ενός συστήματος που βλέπει το παιδί και τις ανάγκες του σαν κόστος και την/τον Νηπιαγωγό σαν πολυεργαλείο, με τον συνεχή αγώνα μας στέλνουμε μήνυμα στις πολιτικές όλων των κυβερνήσεων για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο δημόσιο Νηπιαγωγείο και απαιτούμε η κατάσταση αυτή να αλλάξει.

Απευθυνόμαστε σε σένα που ξέρεις ότι το δημόσιο Νηπιαγωγείο στηρίζεται το 2024 στο φιλότιμο και την αυταπάρνηση των Νηπιαγωγών, ενώ υπάρχουν οι επιστημονικές, τεχνολογικές και οικονομικές δυνατότητες να υπάρχει Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση αντάξια των σύγχρονων αναγκών για όλα τα παιδιά και  οι Νηπιαγωγοί να είναι εργαζόμενοι με αξιοπρέπεια και πλήρη δικαιώματα!

Με τον αγώνα μας αντιπαλεύουμε την αντιλαϊκή πολιτική, διεκδικούμε μείωση του ωραρίου μας, μείωση των μαθητών ανά τμήμα, σύγχρονες κτηριακές υποδομές – να φύγουν τα προκάτ, ΣΣΕ με αυξήσεις και σύγχρονα δικαιώματα.

Στις 13/6 ήμερα εκδίκασης της προσφυγής δίνουμε μαζικό, αγωνιστικό ραντεβού με συγκέντρωση στο ΣτΕ στις 9πμ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 3/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

periklis
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
Ποιος είπε και τι σημαίνει η φράση του Περικλή που “αγαπούν” οι μαθητές στο μάθημα των αρχαίων και έχουν παρεξηγήσει οι Νεοέλληνες...
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
TAXMATZIDIS
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ
Επιστολή του Δημήτρη Ταχματζίδη στο alfavita.gr: Όσο διάστημα ήμουν διευθυντής έρχονταν οι γονείς στο σχολείο και μου λέγανε ότι τα παιδιά τους...
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ