Εκπαιδευτικοί: «Καταγγελία για την τηλεκπαίδευση – Τα σχολεία είναι κλειστά για όλους»
«Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει εκπαιδευτικούς να πάνε σε κλειστό σχολείο, σε αίθουσες με ακραίες θερμοκρασίες, για να κάνουν webbex!!»

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αμαρουσίου με σχετική ανακοίνωση καταγγέλλει τις «αντιεκπαιδευτικές ενέργειες» ορισμένων Διευθυντών σχολικών μονάδων, με τις οποίες θέλουν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν τηλεκπαίδευση για τις ημέρες του καύσωνα.

«Τα σχολεία λοιπόν ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κανένας δεν πρέπει να πάρει την ευθύνη να ανοίξει σχολείο για οποιονδήποτε λόγο σε τέτοιες ακραίες συνθήκες καύσωνα», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.

Ο Σύλλογος συμπληρώνει ότι «είναι απαράδεκτο και δεν συνιστά νόμιμη υπηρεσιακή εντολή ή αλληλογραφία να αποστέλλεται εντολή προϊσταμένου σε υφιστάμενους του εκτός εργασιακού ωραρίου τους είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω viber προκειμένου να προβούν σε παροχή τηλεκπαίδευσης από τα σπίτια τους τις ημέρες που τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω καύσωνα».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου εκφράζοντας την έντονη αγανάκτηση των συναδέλφων – μελών του  ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ, για άλλη μια φορά της απαράδεκτες αυταρχικού χαρακτήρα αντιπαιδαγωγικές ενέργειες ορισμένων Διευθυντών Σχολικών μονάδων με τις οποίες καλούνται οι εκπαιδευτικοί να παρέχουν τηλεκπαίδευση για τις ελάχιστες ημέρες (Τετάρτη 12 – 6 – 2024 & Πέμπτη 13 – 6 – 2024) που τα σχολεία έκλεισαν, με απόφαση των Δήμων της κάθε περιοχής, λόγω καύσωνα.

 Η Πολιτική Προστασία και η Εθνική Μετεωρολογική υπηρεσία έχουν εκδώσει αλλεπάλληλες ανακοινώσεις και οδηγίες όπου αναφέρουν ξεκάθαρα ότι η χώρα πλήττεται από έκτακτο καιρικό φαινόμενο καύσωνα με ακραίες θερμοκρασίες. Κατά συνέπεια τα σχολεία, με αποφάσεις των Δήμων της περιοχής μας,  θα παραμείνουν κλειστά Τετάρτη 12/6 και Πέμπτη 13/6.

Τα σχολεία λοιπόν ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κανένας δεν πρέπει να πάρει την ευθύνη να ανοίξει σχολείο για οποιονδήποτε λόγο σε τέτοιες ακραίες συνθήκες καύσωνα.

Οι εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί μπορεί να μετατεθούν σε μέρα που οι συνθήκες δεν θα είναι τόσο αφόρητες π.χ. την Παρασκευή 14/6.

Όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι καθαρό πως κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει εκπαιδευτικούς να πάνε σε κλειστό σχολείο, σε αίθουσες με ακραίες θερμοκρασίες, για να κάνουν webbex!! Δεν μιλάμε για μάθημα, για ύλη που χάνεται στο τέλος της χρονιάς, αλλά για κανονικό καψόνι σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Σημειώνουμε ότι πάρα πολλοί συνάδελφοι/-ισσες αντιμετωπίζουν σοβαρά χρόνια προβλήματα υγείας: σάκχαρο, καρδιαγγειακά, αναπνευστικά κ.ά. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αν αυτοί οι άνθρωποι πάθουν κάτι; Για το λόγο αυτό ούτε το Υπουργείο Παιδείας, ούτε η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας  έχει απαιτήσει κάτι τέτοιο.

Για άλλη μια φορά δηλαδή γίνονται ορατά τα αποτελέσματα της υποχρηματοδότησης, οι ανεπάρκειες και οι λάθος επιλογές του Υπουργείου Παιδείας. Από τη μία έχουμε τα «μεγάλα λόγια» για τα σχολικά κτήρια με ενεργειακή αναβάθμιση, για το σύγχρονο ψηφιακό σχολείο με διαδραστικούς πίνακες και από την άλλη σχολεία που καταρρέουν, με ταβάνια και παράθυρα να πέφτουν, χωρίς πόρτες, χωρίς θέρμανση το χειμώνα, χωρίς μέσα για να αντιμετωπίσουμε τη ζέστη του καλοκαιριού και οι συνθήκες μέσα στα σχολεία να είναι ανυπόφορες.

Ζητάμε από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Παιδείας να δώσουν έκτακτη χρηματοδότηση για να μπορούν τα σχολεία να αντιμετωπίσουν τη ζέστη και να προχωρά απρόσκοπτα η μαθησιακή διαδικασία (αγορά κλιματιστικών, μονώσεις, κατάλληλα παράθυρα κ.λπ.).

Επιπρόσθετα είναι απαράδεκτο και δεν συνιστά νόμιμη υπηρεσιακή εντολή ή αλληλογραφία να αποστέλλεται εντολή προϊσταμένου σε υφιστάμενους του εκτός εργασιακού ωραρίου τους είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω viber προκειμένου να προβούν σε παροχή τηλεκπαίδευσης από τα σπίτια τους τις ημέρες που τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω καύσωνα. Επιπρόσθετα είναι παιδαγωγικά απαράδεκτο δύο ημέρες πριν το τέλος του σχολικού έτους και ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και των μαθητών έχουν τελειώσει την ύλη των μαθημάτων που έπρεπε να διδαχθούν και όλα τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία ασχολούνται με γιορτές λήξης και άλλου είδους εκδηλώσεις να καλούνται να μπουν εκπαιδευτικοί και μαθητές στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης που μόνο εκπαίδευση δεν είναι.

Ας γνωρίζει καλά η κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘΑ και ορισμένοι από τους εντολοδόχους του Διευθυντές σχολικών μονάδων που επιδιώκουν να είναι «βασιλικότεροι του Βασιλέως» προκειμένου να δείξουν καλή διαγωγή,  ότι με τέτοιου είδους καθρεφτάκια και χάντρες προς τους ιθαγενείς που μοιράζουν δεν μπορούν να κρύψουν από τους γονείς και την κοινωνία τις τεράστιες ευθύνες που έχουν για την κατάρρευση των σχολικών υποδομών λόγω πλήρους οικονομικής ανεπάρκειας, αλλά και την ανυπαρξία πολιτικών για ανέγερση σχολικών κτηρίων που θα πληρούν τις προϋποθέσεις υγιεινής και ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς και δεν θα αναγκάζονται να αναστέλλουν τη λειτουργία τους με το πρώτο χιόνι ή τον πρώτο καύσωνα, όπως γίνεται τώρα με τα σχολικά κτήρια του προηγούμενου αιώνα που διαθέτουμε ή τις αίθουσες ελαφράς προκατασκευής (container) που διαθέτουν ως υποτιθέμενες αίθουσες διδασκαλίας πολλά από τα Νηπιαγωγεία μας.

Για άλλη μια φορά υπενθυμίζουμε τις πάγιες θέσεις του σωματείου μας περί τηλεκπαίδευσης: Α) η τηλεκπαίδευση δεν είναι κανονική εκπαίδευση και δεν ενδείκνυται για τους μαθητές/τις μαθήτριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αφού περισσότερο κακό κάνει παρά καλό στα μικρής ηλικίας παιδιά, Β) η τηλεκπαίδευση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις με περιορισμένο χαρακτήρα και μόνο όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος συνέχισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας (περιπτώσεις μακροχρόνιας αναστολής των σχολείων λόγω πανδημίας ή άλλου είδους φυσικών καταστροφών κ.λπ.), Γ) η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να παρέχεται επουδενί λόγο από τα σπίτια και με τον προσωπικό εξοπλισμό των εκπαιδευτικών αλλά μόνο από τα σχολεία και με τον εξοπλισμό που παρέχει η υπηρεσία στους εκπαιδευτικούς.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ Δ. Σ. ΤΗΣ Δ. Ο. Ε. ΝΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ – ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Κ.ΛΠ.) ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες