protypa
Κατά τη διαδικασία προσλήψεων εκπαιδευτικών στην κατηγορία της γενικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, οι προσλήψεις στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες

Τροποποιήσεις  στο άρθρο 19 του ν. 4692/2020 (Α΄111), περί διδακτικού προσωπικού στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, προβλέπει το νέο νομοσχέδιο Πιερρακάκη που κατατέθηκε νωρίτερα σήμερα σε δημόσια διαβούλευση.

Αναλυτικά:

Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία - Τροποποίηση παρ. 21 άρθρου 19 ν. 4692/2020

Στην παρ. 21 του άρθρου 19 του ν. 4692/2020 (Α΄111), περί διδακτικού προσωπικού, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) διαγράφεται το δεύτερο εδάφιο, β) στο τέλος της παραγράφου προστίθενται πέντε νέα εδάφια και η παρ. 21 διαμορφώνεται ως εξής:

«21. Αν δεν είναι δυνατή η κάλυψη των λειτουργικών κενών με τις διαδικασίες των παρ. 18 έως 20, τα κενά αυτά καλύπτονται με διάθεση μόνιμων εκπαιδευτικών που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Στη διάρκεια της διάθεσης οι εκπαιδευτικοί υποβάλλονται σε αξιολόγηση του διδακτικού και παιδαγωγικού τους έργου, καθώς και της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειάς τους, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 20. Εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει παράσχει υπηρεσία με τη μορφή διάθεσης σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. με θετική αξιολόγηση, δεν εκπληρώνει μονοετή εισαγωγική θητεία, αν τοποθετηθεί μεταγενέστερα με θητεία σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Αν δεν είναι δυνατή η κάλυψη των λειτουργικών κενών σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο,τα κενά καλύπτονται από αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με το άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α' 13) και το άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄102).

Κατά τη διαδικασία προσλήψεων εκπαιδευτικών στην κατηγορία της γενικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, οι προσλήψεις στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες. Με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., μετά από εισήγηση των οικείων ΕΠ.Ε.Σ., προσδιορίζονται οι λειτουργικές ανάγκες των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. ανά κλάδο, ειδικότητα, βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, οι οποίες καταχωρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού εγκρίνεται ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. ανά κλάδο, ειδικότητα και βαθμίδα εκπαίδευσης, με βάση τις ως άνω προσδιορισθείσες λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι γενικέςδιατάξεις περί πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου, σύμφωνα με το άρθρο 63 του ν. 4589/2019, το άρθρο 86 του ν. 4547/2018 και το άρθρο 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133).».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania
Υπουργείο Παιδείας: Νέοι πίνακες εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ - Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Υπουργείο Παιδείας: Νέοι πίνακες εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ - Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις
αυτοκίνητο
Εύβοια: Στον εισαγγελέα οι γονείς του 23χρονου ΑμεΑ που κατέληξε από θερμοπληξία
Ο 23χρονος εντοπίστηκε από τους γονείς του, ξεχασμένος στο όχημά τους, χωρίς να έχει τις αισθήσεις του
Εύβοια: Στον εισαγγελέα οι γονείς του 23χρονου ΑμεΑ που κατέληξε από θερμοπληξία