ekpaideytikoi
Για τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης), η προτεραιότητα αφορά αποκλειστικά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους και όχι την τοποθέτησή τους

Οσα ισχύουν σχετικά με τη διαδικασία τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά, κωδικοποίησε το ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου Κρήτης, με υπογραφή του  Διευθυντή της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης κ.Αντώνη Φουντουλάκη.

Ωστόσο, όσα αναφέρει όσον αφορά τη σειρά και τη διαδικασία τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών, ισχύουν γενικότερα με βάση:

α) τις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 7 & 9 του Π.Δ. 50/1996 όπως αυτό τροποποιήθηκε ή συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/1997.

β) τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν.1566/1985.

γ) τις με αριθμό πρωτ. 84582/Δ2/20-06-2013, 137644/Ε1/03-09-2015 και 12633/Ε2/25-01-2018 διευκρινιστικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας

Τι ισχύει για σειρά και διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά

1) τοποθέτηση εκπαιδευτικών, που έχουν χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να γίνει ρύθμιση της υπεραριθμίας τους, καθώς και εκπαιδευτικών που είναι λειτουργικά υπεράριθμοι (λόγω μείωσης του μαθητικού δυναμικού), οι οποίοι δεν συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) ώρες στην οργανική τους θέση, με Α΄ και Β΄ ανάθεση μαθημάτων της βασικής ή/και δεύτερης ειδικότητας, συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τις μονάδες μετάθεσής τους.

2) τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν τουλάχιστον δώδεκα (12) ώρες στην οργανική τους θέση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με Α΄, Β΄ ανάθεση μαθημάτων της βασικής ή/και δεύτερης ειδικότητας, συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τις μονάδες μετάθεσής τους.

3) τοποθέτηση εκπαιδευτικών, οι οποίοι παρέμειναν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου, καθόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε οργανικά κενά, κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων λόγω μετάθεσης -βελτίωσης– οριστικής τοποθέτησης Ιουνίου 2024, συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τις μονάδες μετάθεσής τους.

4) τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης εντός του οικείου ΠΥΣΔΕ καθώς και των εκπαιδευτικών που έχουν αποσπασθεί από άλλα ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου (συμπεριλαμβανομένων και των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών), οι οποίοι συνεξετάζονται, συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τα μόρια απόσπασής τους.

Επισημαίνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί της περ. 4, ανήκοντες σε ειδικές κατηγορίες μετάθεσης (του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 (Α΄45) όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 55 του Ν.4653/2020 (ΦΕΚ 12 Α΄), της παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν. 3194/2003, του άρθρου 17 του Ν. 3402/2005, του άρθρου 6 (παρ.1,2 & 3) του Ν.3454/2006 και του άρθρου 39 (παρ.2) του Ν.4403/2016), προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων.

Όσον αφορά στις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης), η προτεραιότητα αφορά αποκλειστικά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους και όχι την τοποθέτησή τους, καθόσον κατ΄ έννοια και σκοπό, οι οργανικά ανήκοντες και οι ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.

Ειδικότερα:

Α) όσον αφορά στην τοποθέτηση των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών της περίπτωσης 1, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14. Ν. 1566/85, ως εξής: α) υποχρεωτικά σε λειτουργικά κενά σχολικών μονάδων του ίδιου δήμου με τη μονάδα της οργανικής τους θέσης, β) εφόσον δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά σε σχολεία του ίδιου δήμου, τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά σχολικών μονάδων γειτονικού δήμου, γ) οι υπεράριθμοι που δεν θα καταστεί δυνατόν να τοποθετηθούν στα λειτουργικά κενά του ίδιου ή γειτονικού δήμου, δύνανται να διεκδικήσουν τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά σε σχολικές μονάδες της περιοχής μετάθεσης Ηρακλείου. Επισημαίνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στην περίπτωση αυτή, διατηρούν τις ώρες τους στη σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης και θα διατεθούν για τις ώρες που πλεονάζουν.

Β) όσον αφορά στη διαδικασία των διαθέσεων για συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών (περίπτωση 2), θα ακολουθηθεί η παρακάτω σειρά προτεραιότητας, όπως αυτή καθορίζεται από τις ισχύουσες Υπουργικές Αποφάσεις περί αναθέσεων μαθημάτων, ήτοι : α) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, β) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων, γ) σε σχολική μονάδα όμορης/ων ομάδων σχολείων στα γεωγραφικά όρια του ίδιου Δήμου και δ) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης εκπαίδευσης, σε κάθε περίπτωση με βάση τις μονάδες μετάθεσης.

Κατόπιν τούτων, παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, εφόσον διαπιστώνονται λειτουργικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη την Α΄ και Β΄ ανάθεση της βασικής ή/και δεύτερης ειδικότητας, να αποστείλουν, αποκλειστικά στο e-mail του ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου ([email protected]), μέχρι και την Τρίτη 16-07-2024 και ώρα 10:00 π.μ., συμπληρωμένο τον επισυναπτόμενο πίνακα (σε αρχείο excel), με τα στοιχεία των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της περ. 1, καθώς και εκείνων που πρέπει να διατεθούν για συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού τους ωραρίου (περ.2), και να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στις ως άνω περιπτώσεις. Όσοι από τους ως άνω εκπαιδευτικούς δεν είχαν υποβάλει αίτηση βελτίωσης κατά το σχολικό έτος 2023-2024, να αποστείλουν στο e-mail της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ηρακλείου ([email protected]), τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, προκειμένου να υπολογιστούν έγκαιρα οι μονάδες μετάθεσής τους.

Επισημαίνουμε ότι η τρίτη (Γ΄) ανάθεση μαθημάτων ενεργοποιείται με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, για τυχόν λειτουργικά κενά που δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί αναθέσεων μαθημάτων.

Οι ως άνω λειτουργικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, θα κληθούν με νεότερη ανακοίνωση του Συμβουλίου, να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση-δήλωση προτίμησης σχολείων. Οι σχολικές μονάδες στις οποίες υπάρχουν λειτουργικές ανάγκες, θα αποτυπωθούν στους πίνακες, που θα αναρτηθούν με την ως άνω ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της οικείας Διεύθυνσης.

Ακολούθως θα κληθούν οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, οι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης εντός του οικείου ΠΥΣΔΕ, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπαστεί από άλλα ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου, να υποβάλουν ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης σχολείων.

Ειδικότερα για τις κοινές ειδικότητες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης (ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86, ΠΕ91) τονίζουμε ότι, εφόσον καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων της Δ/θμιας Εκπαίδευσης και εξακολουθούν να υπάρχουν πλεονάσματα, οι πλεονάζοντες εκπ/κοί θα διατίθενται για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου στην Α/θμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 παρ. 5α του Ν. 4386/2016.

Επισημαίνουμε ότι, στην περίπτωση που υπάρξουν μετατάξεις και διορισμοί εκπαιδευτικών στη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Ηρακλείου και δοθούν σχετικές οδηγίες από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας για την τοποθέτησή τους, θα ακολουθήσουν νεότερες ανακοινώσεις από το Συμβούλιο επί του θέματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pornografia.png
Σοκ στη Λαμία: Στη φυλακή 31χρονος για παιδική πορνογραφία – Η καταγγελία οικογένειας
Τα ηλεκτρονικά ίχνη του δράστη εντοπίστηκαν και η αστυνομία προχώρησε σε κατ’ οίκον έρευνες
Σοκ στη Λαμία: Στη φυλακή 31χρονος για παιδική πορνογραφία – Η καταγγελία οικογένειας
Κάμερα
Εκπαιδευτικοί: «Όχι στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης στα σχολεία»
«Οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε και δεν έχουμε καμία διάθεση να γίνουμε εισαγγελείς και ανθρωποφύλακες»
Εκπαιδευτικοί: «Όχι στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης στα σχολεία»