Thumbnail
Ενημέρωση ΣΕΠΕ Δ’ Αθήνας από την παρέμβαση Συλλόγων στη Δ' Διεύθυνση - Καταγγελία για Διευθυντή Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Δ' Αθήνας

Την Τρίτη, 16/7/2024, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. της Δ΄ Αθήνας, στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και συνάντηση μελών των Δ.Σ. με τον Διευθυντή κ. Κουμέντο, για τη νέα εγκύκλιο του Γ.Γ. Κατσαρού, το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Νικολόπουλου και την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών, σχετικά με τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης.  

Στη συνάντηση τονίστηκε στον Διευθυντή Εκπαίδευσης Δ.Π.Ε. Δ΄ Αθήνας ότι οι Σύλλογοι της Δ΄ Αθήνας και το συνδικαλιστικό κίνημα δε θα ανεχτεί να επιβληθεί καμία ποινή στις/στους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην καθόλα νόμιμα κηρυγμένη Απεργία-Αποχή, από τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης, τόσο των Συλλόγων, όσο και της απόφασης της Ολομέλειας Προέδρων της 1ης Απριλίου 2024 που επιβεβαιώθηκαν στην 93η Γ.Σ. της ΔΟΕ.  

Αναλυτικά

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για τη Δ’ Διεύθυνση, που για άλλη μια φορά, και με ιδιαίτερο ζήλο, “πρωτοπορεί” και πρωτοτυπεί:  

Καλεί τους συναδέλφους/-ισσες να δηλώσουν ότι έχουν λάβει γνώση της εγκυκλίου του Περιφερειακού Διευθυντή σε, ιδιότυπης μορφής και εκτός ψηφιακού πλαισίου υπηρεσιών του ΠΣΔ, διαδικτυακή φόρμα, στην οποία, εκτός των άλλων, απαιτείται η συμπλήρωση προσωπικών δεδομένων και υπογραφής, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών, καθώς η πλατφόρμα στερείται πιστοποίησης και νομιμότητας, δεν φέρει λογότυπο της υπηρεσίας, δεν διευκρινίζεται ποιοι έχουν πρόσβαση στα δεδομένα, με ποιο τρόπο θα χρησιμοποιηθούν και για 
πόσο χρονικό διάστημα θα παραμείνουν αποθηκευμένα. 

Επιπλέον, ο εξαναγκασμός σε δήλωση γνώσης εγκυκλίου (που δεν αλλάζει κάτι ως προς τις προηγούμενες εγκυκλίους) αποτελεί εκβιασμό για αλλαγή στάσης και παραβίαση συνταγματικού δικαιώματος: 

∙Η συγκεκριμένη πράξη είναι διοικητικώς παράτυπη και στερείται οποιασδήποτε 
διοικητικής τεκμηρίωσης 

∙Καταστρατηγείται η απόφαση της/του εκπαιδευτικού, την οποία έχει γνωστοποιήσει 
ήδη στην υπηρεσία  

∙Η πράξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του ψυχολογικού καταναγκασμού για αλλαγή 
ειλημμένης απόφασης, η οποία έχει ήδη γνωστοποιηθεί στην διοίκηση. 

Επίσης, τέθηκε το ζήτημα των συγχωνεύσεων-συμπτύξεων τμημάτων και της μη δημιουργίας νέων, χρησιμοποιώντας τον “κόφτη” των 25 μαθητών και μετακινώντας τους πλεονάζοντες σε άλλα σχολεία.  

Αναφερθήκαμε επίσης στα προβλήματα στην Ειδική Αγωγή, στις παράλληλες στηρίξεις και τα τμήματα ένταξης. Είναι χαρακτηριστική η τοποθέτηση του κ. Κουμέντου, ότι αντί να απαιτούμε να προσληφθεί το απαιτούμενο προσωπικό στα ΚΕΔΑΣΥ ώστε να προχωρούν και να ολοκληρώνονται γρήγορα οι διαδικασίες διάγνωσης, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης πρότεινε να περικοπούν οι καλοκαιρινές άδειες των εκπαιδευτικών…..  
 
Τίποτα διαφορετικό επίσης δεν είχε να πει για τις υπηρεσιακές μεταβολές που κάθε χρόνο ταλανίζουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς, με ευθύνη του Υπουργείου. Για άλλη μια χρονιά οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να δηλώσουν σχολεία χωρίς να γνωρίζουν όλα τα κενά και θα έχουμε επανάληψη των ίδιων αδιαφανών διαδικασιών...Σε σχετική ερώτηση απάντησε πως δεν έχει νόημα να αναρτώνται όλα τα πραγματικά κενά, ξεχωριστά δηλαδή από αυτά που επιλέγει τελικά η Διεύθυνση να καλυφθούν με βάση τις εκάστοτε πιστώσεις....Έτσι βέβαια αποκρύπτονται τα πραγματικά κενά, όπως και τα κριτήρια επιλογής των “τυχερών κενών”, λέμε εμείς.... 

Με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας αντιμετωπίζουν σημαντικότατα προβλήματα και οι αναπληρωτές συνάδελφοι/-ισσες στις τοποθετήσεις τους και τη διαβίωσή τους. 

Απαιτήσαμε να διορθωθεί σε όλους/όλες τους/τις συναδέλφους/-ισσες αναπληρωτές-τριες η μέρα τοποθέτησής τους στα σχολεία, γιατί την ημέρα εκείνη (7/9) είχε πέσει το σύστημα, με αποτέλεσμα να τους αφαιρείται μιας μέρας προϋπηρεσία και ημερομίσθιο. 

Επίσης ζητήσαμε να παρθούν μέτρα για την έγκαιρη, δίκαιη και με διαφανείς διαδικασίες τοποθέτηση των εκπαιδευτικών Γαλλικών και Γερμανικών.  
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αδυνατώντας να δώσει επαρκείς και πειστικές απαντήσεις στα θέματα που τέθηκαν από τους παρευρισκόμενους και υπερασπιζόμενος πλήρως όλο το αντιεκπαιδευτικό νομικό πλαίσιο της αξιολόγησης κλπ. δε δίστασε να καταφύγει σε ανιστόρητα σχόλια κάνοντας λόγο για την  Ο.Π.Λ.Α. και τη χρήση κονσερβοκουτιών… 

Προφανώς ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Δ’ Αθήνας προτάσσει τις πολιτικές του πεποιθήσεις παραβλέποντας τον θεσμικό του ρόλο. Δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι με την ιδιότητά του δέχτηκε στο γραφείο του εκλεγμένους εκπροσώπους των συναδέλφων που εργάζονται στην περιοχή ευθύνης του, προκειμένου να συζητήσουν για τα διαρκώς αυξανόμενα προβλήματα των σχολικών μονάδων.  

Δε βρήκε τίποτα να σχολιάσει για το πώς θα μπορούσε να συμβάλει από τη θέση του στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε οι εκπαιδευτικοί, οι μαθήτριες και οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους. 

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει θέση και να καταδικάσει τις αυθαιρεσίες της Δ΄ Διεύθυνσης!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα