Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Ρόζα Ιμβριώτη» καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘ για την συγχώνευση τμημάτων σε Δημοτικά σχολεία με μαθητές που έχουν διαγνωστεί για Παράλληλη και ΤΕ.
«Αλήθεια ποιος/α συνάδελφος μπορεί να τα βγάλει πέρα σε ένα τέτοιο τμήμα έτσι, ώστε όλα τα παιδιά να στηριχτούν και η εκπαιδευτική, μορφωτική και διαπαιδαγωγική διαδικασία, να προχωρήσει; Όλοι καταλαβαίνουμε ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται και οι χαμένοι είναι πάντα τα παιδιά που βάλλεται βάναυσα το δικαίωμά τους στη μόρφωση», τονίζουν.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, Γονείς των Μαθητών μας
Φαίνεται πως ο κόφτης κατακαλόκαιρα καλά κρατεί! Το ΥΠΑΙΘ νομοθετεί και στέλνει εγκυκλίους (με τελευταία την Φ.7/80483/Δ1 15-7-2024 με θέμα «Συγκρότηση τμημάτων και Ενισχυτική Διδασκαλία. Όροι και προϋποθέσεις.») και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης συναγωνίζονται ποιος/α θα συγχωνεύσει πιο γρήγορα και πιο πολλά τμήματα! Στην κούρσα αυτή είναι φυσικά μέσα και η Διευθύντρια και συνολικά η ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας!
Στην περιοχή μας, έχουμε ήδη Α΄ Τάξεις πολυπληθείς που η ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας αρνείται ως τώρα να χωρίσει. Επίσης, ήδη για τα 2 δεύτερα ΤΕ στο 1ο Δημοτικό Καισαριανής και στο 3ο Δημοτικό Βύρωνα την επόμενη χρονιά ανακλήθηκε η λειτουργία τους, στην ουσία καταργήθηκαν αλλά για μας δεν έχει τελειώσει αυτό, έχουμε κάνει ήδη 2 παραστάσεις διαμαρτυρίας (στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής και στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας) και μία Συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΔ και θα κάνουμε κι άλλες, μαζί και με τους γονείς.
Τώρα προωθούν συγχώνευση τμημάτων και στο 4ο Δημοτικό Καισαριανής. Συγκεκριμένα η φετινή Γ΄ Τάξη είχε δύο τμήματα και ενημέρωσαν το σχολείο ότι στην Δ΄ τα κάνουν ένα τμήμα 24 μαθητών. Για τι τμήμα μιλάμε; Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους (γι’ αυτό άλλωστε ήταν και δύο τα τμήματα): 24 μαθητές, οι 3 με διάγνωση για Παράλληλη, οι 4 με διάγνωση για ΤΕ και άλλοι 2 που περιμένουν διάγνωση! Δηλαδή ένα τμήμα 24 παιδιών με 9 διαγνώσεις!
Αλήθεια ποιος/α συνάδελφος μπορεί να τα βγάλει πέρα σε ένα τέτοιο τμήμα έτσι, ώστε όλα τα παιδιά να στηριχτούν και η εκπαιδευτική, μορφωτική και διαπαιδαγωγική διαδικασία, να προχωρήσει; Όλοι καταλαβαίνουμε ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται και οι χαμένοι είναι πάντα τα παιδιά που βάλλεται βάναυσα το δικαίωμά τους στη μόρφωση! Επιπλέον έχουμε ως δεδομένα αφενός το υπερπλήρες ΤΕ του σχολείου και αφετέρου τους/τις λίγους/ες με βάση τις ανάγκες συναδέλφους παράλληλης που προσλαμβάνουν κάθε χρόνο με στόχο – το επαναλαμβάνει και η παραπάνω εγκύκλιος – να είναι ένας/μία σε κάθε τμήμα ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιδιών με διάγνωση! Και με τα δεδομένα αυτά η απόφαση αυτή τσακίζει κυριολεκτικά μαθητές και εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς! Απαιτούμε να ανακληθεί τώρα η συγκεκριμένη απόφαση σύμπτυξης των 2 τμημάτων σε ένα! Και εννοείται να μη γίνει και καμία άλλη!
Να σημειώσουμε ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου είχε αποφασίσει αλλά και οι δύο Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου και η Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης) είχαν δώσει ήδη θετικές εισηγήσεις για χωρισμό του τμήματος της Δ΄ τάξης σε δύο τμήματα. Όλα αυτά ψιλά γράμματα για το ΥΠΑΙΔ, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής και τη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας.
Απαιτούμε εδώ και τώρα να ανακληθεί η βάρβαρη αυτή απόφαση! Να συνεχίσουν με δύο τμήματα τα παιδιά στη Δ΄ τάξη του 4ου Δημοτικού Καισαριανής! Εκπαιδευτικοί και Γονείς, θα είμαστε μαζί στον αγώνα αυτό και θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους ώσπου να ικανοποιηθεί δίκαιο αίτημά μας!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ