συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη
Επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Παιδείας (ΠΟΣΥΠ) με σχετική της ανακοίνωση στέλνει επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στα ΠΥΣΔΙΠ.

«Παρακαλούμε για την ορθή νομικά, διοικητικά και δεοντολογικά εξέταση των αιτημάτων των υπαλλήλων αρμοδιότητας σας, διότι κατά το παρελθόν δώσαμε αγώνα ώστε να μεταφερθούν αρμοδιότητες στα ΠΥΣΔΙΠ, τόσο για την διευκόλυνση και την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των υπηρεσιακών αιτημάτων των συναδέλφων όσο και για την αναβάθμιση του ρόλου και του κύρους των Περιφερειακών Υ.Σ..  Ας τα διαφυλάξουμε», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά:

Κατόπιν παραπόνων και καταγγελιών μελών μας, για τις αποφάσεις και γνωμοδοτήσεις πολλών ΠΥΣΔΙΠ, επικοινωνούμε μαζί σας για να επισημάνουμε τα κάτωθι:

-              σύμφωνα με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, άρθρο 67, η μετάθεση επιτρέπεται μετά από αίτηση του υπαλλήλου ή αυτεπαγγέλτως από την υπηρεσία, μόνο όταν υπάρχει κενή θέση, και συνεπώς η πρόταση-γνώμη του οποιουδήποτε ΠΥΣΔΙΠ για μετάθεση υπαλλήλων εντός του νομού με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος από την μία υπηρεσία στην άλλη, αντιβαίνει στην γενική και ισχύουσα διάταξη του Υ.Κ., ανεξαρτήτως της μνημονιακής διάταξης του ν.4024/2011 άρθρο 35 παρ. 5, η οποία έγινε για ευνόητους και έκτακτους λόγους. Εξυπακούεται ότι η πρακτική αυτή μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις, αλλά δεν μπορεί να εφαρμόζεται γενικευμένα, αλλοιώνοντας την οργανικότητα των υπηρεσιών του νομού και οπωσδήποτε θα πρέπει να ερωτάται και να σταθμίζεται η άποψη της υπηρεσίας προέλευσης του υπαλλήλου όπως ακριβώς συμβαίνει στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβουλίου Διοικητικού Προσωπικού (ΚΥΣΔΙΠ) του ΥΠΑΙΘΑ. Κάθε τι διαφορετικό αποτελεί δείγμα αντιδεοντολογικής και καταχρηστικής διοικητικής πρακτικής,

-              στον αντίποδα των ανωτέρω, τα ίδια ΠΥΣΔΙΠ αρνούνται παρανόμως, την τοποθέτηση υπαλλήλων στις σχολικές μονάδες του νομού, σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ. 6 του ν.1566/85 στο οποίο ρητά αναφέρεται ότι οι τοποθετήσεις των υπαλλήλων εντός του νομού γίνονται ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΔΙΠ με την προϋπόθεση ότι λαμβάνεται μέριμνα για την σύμμετρη στελέχωση των Υπηρεσιών και των σχολικών μονάδων του. Δηλαδή αυτό που καταχρηστικά και αντιδεοντολογικά υλοποιούν, ευτυχώς ελάχιστα ΠΥΣΔΙΠ, για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, φτάνοντας στο σημείο να αλλοιώνουν την οργανικότητα των υπηρεσιών, το απορρίπτουν αναιτιολόγητα ή με σαθρές αιτιάσεις για τις σχολικές μονάδες του νομού, αν και εκεί συντρέχουν πολλές φορές εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις,

-              επίσης, έχουμε γίνει αποδέκτες παραπόνων για συλλήβδην απορρίψεις συνάφειας μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών, ιδίως συναδέλφων μας μεταταγμένων από την εκπαίδευση, καθώς και απορρίψεις αιτημάτων αναγνώρισης δημόσιας προϋπηρεσίας συναδέλφων, οι οποίες όμως, σχεδόν στο σύνολο τους, δικαιώνονται είτε στην ειδική επιτροπή του ΑΣΕΠ (συνάφεια τίτλων) μετά από ένσταση των ενδιαφερομένων, είτε στα διοικητικά δικαστήρια (δημόσιες προϋπηρεσίες) μετά από προσφυγή τους, αφού όμως οι συνάδελφοι μας έχουν υποστεί μια απίστευτη υπηρεσιακή, ψυχολογική και οικονομική ταλαιπωρία. Γνωρίζοντας το ασαφές πλαίσιο αναγνώρισης της συνάφειας των τίτλων σπουδών, υπενθυμίζουμε ότι στην μόνη περίπτωση που η αναγνώριση αυτή μπορεί να επηρεάσει άλλους συναδέλφους, δηλαδή στην επιλογή για θέση ευθύνης, η συνάφεια του οποιουδήποτε μεταπτυχιακού  ή διδακτορικού τίτλου εξετάζεται εκ νέου και αυτοτελώς από το οικείο συμβούλιο επιλογής σύμφωνα με το αντικείμενο της προκηρυσσόμενης θέσης ευθύνης. Καλούμε λοιπόν τους αιρετούς μας εκπροσώπους να στηρίζουν τα εύλογα, δίκαια και σύννομα αυτά αιτήματα των συναδέλφων, με μεγαλύτερη ζέση,

-              τέλος, με λύπη αναφερόμαστε είτε στα προσκόμματα που τίθενται πολλάκις στην χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε πληθώρα συναδέλφων μας και αφορούν σε αστείες αιτιάσεις όπως με το ωράριο εργασίας τους, είτε στις καθυστερήσεις εξέτασης των αιτημάτων συναδέλφων.

Για όλα τα ανωτέρω παρακαλούμε για την ορθή νομικά, διοικητικά και δεοντολογικά εξέταση των αιτημάτων των υπαλλήλων αρμοδιότητας σας, διότι κατά το παρελθόν δώσαμε αγώνα ώστε να μεταφερθούν αρμοδιότητες στα ΠΥΣΔΙΠ, τόσο για την διευκόλυνση και την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των υπηρεσιακών αιτημάτων των συναδέλφων όσο και για την αναβάθμιση του ρόλου και του κύρους των Περιφερειακών Υ.Σ..  Ας τα διαφυλάξουμε!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
Ως τιμωρία έβαζαν κόλλα στο στόμα της μικρής για να σιγουρευτούν ότι δεν θα φάει κάτι - Συνελήφθησαν, όπως και οι θείοι του παιδιού
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»