Makri 1
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
Οι μαθητές της τελευταίας τάξης και οι απόφοιτοι των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ περιοχών που πλήττονται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους εξαιτίας φυσικών καταστροφών, εισάγονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ

Η υπουργική απόφαση που αφορά την μοριοδότηση των μαθητών που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και προέρχονται από περιοχές της Θεσσαλίας που επλήγησαν από τις πλημμύρες αναμένεται να εκδοθεί περί τα τέλη Αυγούστου, σύμφωνα με την ενημέρωση της υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττας Μακρή στον βουλευτή Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με την ερώτησή του είχε ζητήσει από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να πληροφορηθεί πότε θα εκδοθεί η σχετική υπουργική απόφαση, για την μοριοδότηση στους μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ από τις πλημμυροπαθείς περιοχές της Θεσσαλίας που συμμετείχαν στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ.

Μετά την Απόφαση υποβολή δικαιολογητικών

Σύμφωνα με την ενημέρωση της κ. Μακρή, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υπαγωγή των υποψηφίων κατατίθενται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν οι πληγείσες περιοχές εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Παιδείας.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση με το Άρθρο 13Β (παρ. 4 του άρθρου 42 του ν. 4521/2018) «οι μαθητές της τελευταίας τάξης και οι απόφοιτοι των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ περιοχών που πλήττονται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους εξαιτίας φυσικών καταστροφών, όπως ιδίως από καταστροφικούς σεισμούς και πλημμύρες, εισάγονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών».

Για να εφαρμοστεί η παραπάνω διάταξη, σύμφωνα με το Άρθρο 7 του ν. 4777/2021, «απαιτείται κάθε φορά η έκδοση απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία καθορίζονται το ειδικό ποσοστό, το οποίο αποδίδεται βάσει του αριθμού των πληγέντων σε σχέση με τους συμμετέχοντες στις πανελλαδικές εξετάσεις, ανά κατηγορία λυκείου (ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., ημερήσιο, εσπερινό) και το οποίο δεν υπερβαίνει, ανά κατηγορία, το δύο τοις εκατό (2%), η δυνατότητα υπαγωγής στο ειδικό ποσοστό, ειδικότερες προϋποθέσεις για την επιλογή, τα δικαιολογητικά, η διαδικασία επιλογής, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδδια
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας»: Μία άποψη για τα Ωνάσεια σχολεία
Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία ιδρύονται με βάση τις κατευθύνσεις της κυβερνητική πολιτικής εντείνοντας την εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας»: Μία άποψη για τα Ωνάσεια σχολεία
paideias
Υπουργείο Παιδείας: Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τις άδειες άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικούς
Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Υπουργείο Παιδείας: Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τις άδειες άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικούς
eTwinning
Εκπαιδευτικοί: Ξεκινούν από αύριο 63 webinars για το «eTwinning» - Τι είναι και ποιούς αφορά
Δείτε αναλυτικά όλα τα σεμινάρια - Μετά το τέλος εκάστης τηλεκπαίδευσης πρεσβευτών «eTwinning», χορηγούνται ηλεκτρονικά βεβαιώσεις συμμετοχής.
Εκπαιδευτικοί: Ξεκινούν από αύριο 63 webinars για το «eTwinning» - Τι είναι και ποιούς αφορά
PAIDEIAS
Σχολική βία και εκφοβισμός: Έως 24/1 επιβεβαίωση εγγραφής Διευθυντών για τη συμμετοχή των σχολείων
Ενέργεια επιβεβαίωσης εγγραφής έως 24 Ιανουαρίου για τους Διευθυντές σχολείων
Σχολική βία και εκφοβισμός: Έως 24/1 επιβεβαίωση εγγραφής Διευθυντών για τη συμμετοχή των σχολείων