«Να μη βρεθούμε το Σεπτέμβριο μπροστά στην υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου»
«Με εντελώς ανάλγητο, αυθαίρετο και αντιπαιδαγωγικό τρόπο το Υπουργείο επιχειρεί να αποκόψει τους μετακινούμενους μαθητές από τους φίλους τους και το οικείο σχολικό περιβάλλον»

H ΕΛΜΕ Ιωαννίνων με σχετική της ανακοίνωση αναφέρεται στην αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στα σχολεία.

«Με τη δημιουργία τμημάτων-τέρατα το Υπουργείο επιχειρεί,  μέσω των περικοπών σε απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό,  να μειώσει τη μισθολογική επιβάρυνση του προϋπολογισμού από τους μισθούς των διορισμένων μόνιμων εκπαιδευτικών μέσω της μείωσης των απαιτούμενων αναπληρωτών», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Με θλίψη γινόμαστε για ακόμα μια φορά μάρτυρες της προσπάθειας του υπουργείου να αυξήσει των αριθμό των μαθητών στα τμήματα.

Η ίδια πολιτική ηγεσία που διακηρύσσει σε όλους τους τόνους ότι νοιάζεται για τους μαθητές και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, η ίδια επιβάλλει σε διευθυντές σχολείων με τον πλέον αυταρχικό τρόπο να στοιβάξουν τους μαθητές τους σε τμήματα των 28 ατόμων ή ακόμα και να τους διώξουν από το σχολείο τους σε άλλα σχολεία.

Με εντελώς ανάλγητο, αυθαίρετο και αντιπαιδαγωγικό τρόπο το Υπουργείο επιχειρεί να αποκόψει τους μετακινούμενους μαθητές από τους φίλους τους και το οικείο σχολικό περιβάλλον, χωρίς να νοιάζεται για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτό στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στην ψυχολογία των μαθητών.

Το όποιο θετικό όφελος από τους 10.000 διορισμούς ακυρώνεται στην πράξη. Με τη δημιουργία τμημάτων-τέρατα το Υπουργείο επιχειρεί,  μέσω των περικοπών σε απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό,  να μειώσει τη μισθολογική επιβάρυνση του προϋπολογισμού από τους μισθούς των διορισμένων μόνιμων εκπαιδευτικών μέσω της μείωσης των απαιτούμενων αναπληρωτών.

Τελικά και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου συνεχίζει την πολιτική της υποβάθμισης της δημόσιας παιδείας υπονομεύοντας απροκάλυπτα το εκπαιδευτικό έργο σε βάρος των μαθητών, των γονιών και των εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων βλέποντας τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από τον Σεπτέμβρη στους μαθητές και στη λειτουργία των σχολείων και ανταποκρινόμενο στις φωνές απόγνωσης των διευθυντών των σχολικών μονάδων που αντιλαμβάνονται τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν, ζήτησε και συναντήθηκε αρχικά με τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Ιωαννίνων και στη συνέχεια με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου.

Στις συναντήσεις αυτές έθεσε επί τάπητος τα ζητήματα και την ανησυχία των συναδέλφων εκπαιδευτικών, των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, καθώς και των γονέων-κηδεμόνων, τονίζοντας ότι η γιγάντωση των τμημάτων θα συμβάλλει στην όξυνση των όποιων προβλημάτων υπάρχουν μέσα στην τάξη και στην αύξηση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού μεταξύ των μαθητών.

Οι συναδέλφισσες Διευθύντριες της Διεύθυνσης Ηπείρου και Ιωαννίνων αποδέχτηκαν την ορθότητα των επιχειρημάτων και το εύλογο των ανησυχιών, αλλά δήλωσαν ότι παρά τις προσπάθειές τους η πολιτική ηγεσία του υπουργείου είναι ανένδοτη στην εφαρμογή αυτού του καταστροφικού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μέτρο.

Για να μη βρεθούμε το Σεπτέμβριο μπροστά στην περαιτέρω υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και στην απορρύθμιση της ήδη επιβαρυμένης ψυχολογίας των μαθητών και της διάλυσης των κοινωνικών τους σχέσεων μέσω της βίαιης και αυθαίρετης μεταφοράς τους σε άλλα σχολεία, καλούμε τους Δημάρχους του νομού μας και ιδίως τον Δήμαρχο Ιωαννιτών, τους γονείς, τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και τα εργατικά σωματεία να συστρατευτούν μαζί μας και να αντιδράσουν ώστε να αποτρέψουμε το νέο έγκλημα εις βάρος των μαθητών μας και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το Δ.Σ. Της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων δεσμεύεται ότι θα πάρει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 31/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μάθημα θρησκευτικών θρησκευτικά
Θεολόγοι κατά «Ηθικής»: Αντιδρούν στην εισαγωγή της ως εναλλακτικού μαθήματος για όσους απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά
Οι θεολόγοι εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους  για τον τρόπο της διαχείρισης αυτού του τόσο ευαίσθητου θέματος, με προώθηση λύσεων χωρίς διάλογο, χωρίς...
Θεολόγοι κατά «Ηθικής»: Αντιδρούν στην εισαγωγή της ως εναλλακτικού μαθήματος για όσους απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά
ελαιόλαδο
Ελαιόλαδο: Πως μπορούμε να καταλάβουμε εάν είναι νοθευμένο
Αύξηση των περιστατικών εξαπάτησης από επιτήδειους έχουν διαπιστώσει και στην Ελλάδα οι επιστήμονες που ασχολούνται με την πιστοποίηση των ελαίων
Ελαιόλαδο: Πως μπορούμε να καταλάβουμε εάν είναι νοθευμένο