Σχολείο - μάθημα
Τι γνωστοποιήθηκε για τα λειτουργικά κενά

Ενημέρωση απέστειλαν οι αιρετοί στο ΠΥΣΔΕ της Δ’ Διεύθυνσης Αθήνας, Βίκυ Μιχαλοπούλου και Φανή Πύρζα, σχετικά με τα λειτουργικά κενά.

Τονίζεται πως, «Αιφνιδιαστικά και ενώ έχει γίνει η οριστικοποίηση των τμημάτων για τα Γυμνάσια και Λύκεια, έρχεται έγγραφο από την περιφέρεια καλώντας τους διευθυντές/ντριες των σχολείων: “να προβείτε στην καταχώριση λειτουργικών κενών για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Δ/θμιας με τα σημερινά, πραγματικά αριθμητικά δεδομένα”».

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες οδηγίες ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια εκατοντάδων τμημάτων στα σχολεία της Αττικής και να προκαλέσουν αλυσιδωτές αντιδράσεις στους διορισμούς αναπληρωτών.

Η ενημέρωση

«Γράψαμε στο προηγούμενο ενημερωτικό ότι οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά, (δηλαδή κενά που δημιουργήθηκαν  από αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε φορείς ή σε άλλα ΠΥΣΔΕ, από εκπαιδευτικούς επί θητεία σε Πρότυπα, ή θητείες στελεχών κ.α.)  θα γίνουν μετά τον Δεκαπενταύγουστο, 

Αιφνιδιαστικά και ενώ έχει γίνει η οριστικοποίηση των τμημάτων για τα Γυμνάσια και Λύκεια, έρχεται έγγραφο από την περιφέρεια καλώντας τους διευθυντές/ντριες των σχολείων: “να προβείτε στην καταχώριση λειτουργικών κενών για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Δ/θμιας με τα σημερινά, πραγματικά αριθμητικά δεδομένα”.

Άλλο έγγραφο από τη διεύθυνση  Δ΄ Αθήνας εξηγεί στους προς Διευθυντές/τριες τι σημαίνει η φράση ‘πραγματικά αριθμητικά δεδομένα’.  Τους ζητείται δηλαδή, να συμπληρώσουν τα κενά και πλεονάσματα χωρίς να λάβουν υπόψη:

  • τους μαθητές που έχουν παραπεμφθεί
  • τις αναμενόμενες εγγραφές του Σεπτεμβρίου για τα ΓΕΛ, όσων μαθητών δεν πρόλαβαν να εγγραφούν
  • την ανάγκη ανάπτυξης τμημάτων για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
  • τις μετεγγραφές του Σεπτεμβρίου που είναι προγραμματισμένες (γιατί αν κλείσουν τα τμήματα, θα απαντήσουν οι διευθυντές εκπαίδευσης, ότι μετεγγραφές γίνονται σε υπάρχοντα τμήματα)

Αυτές οι οδηγίες ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια εκατοντάδων τμημάτων στα σχολεία της Αττικής! Αυτό θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στους διορισμούς αναπληρωτών, καθώς τα κενά θα υπολογιστούν με αυτά τα δεδομένα. Έτσι, θα προκληθεί κατάφωρη αδικία: στην Α' φάση, οι συνάδελφοι θα διοριστούν σε θέσεις χαμηλότερης προτίμησής τους, πιθανόν εκτός αστικών κέντρων, ενώ στη Β' φάση, αναπληρωτές με χαμηλότερη σειρά στον πίνακα θα καταλήξουν σε μεγάλα αστικά κέντρα.

Επιπλέον, θα δούμε συναδέλφους να χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι στα σχολεία που χάνουν τμήματα και να προηγούνται στις τοποθετήσεις. Όμως, τον Σεπτέμβριο, η υπεραριθμία αυτή ενδέχεται να μην υφίσταται πλέον. Ο ανακριβής προσδιορισμός των λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων θα έχει ως αποτέλεσμα τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε μη πραγματικά κενά, με συνέπεια την εκ των υστέρων υποβολή ενστάσεων και διεξαγωγή της διαδικασίας τοποθετήσεων, γεγονός που μόνο αναστάτωση μπορεί να προκαλέσουν στη λειτουργία των σχολείων.

Υπάρχει επίσης ο κίνδυνος να δούμε μαθητές να μεταφέρονται σε άλλα σχολεία για να αποφευχθεί η ανάπτυξη τμημάτων, ή να εφαρμοστεί η διάταξη που επιτρέπει αύξηση κατά 10% του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πρέπει να υπογραμμιστεί εδώ η αναίτια γραφειοκρατική δουλειά που επιβάλλεται αυτή τη στιγμή στους διευθυντές/ντριες και υποδιευθυντές/ντριες που καλούνται κατά την διάρκεια των διακοπών τους να αλλάξουν τα τμήματα των σχολείων τους, αφαιρώντας εν γνώση τους μαθητές/τριες, να βγάλουν μόνοι τους κενά /πλεονάσματα, εν αγνοία του συλλόγου διδασκόντων.

Η ΟΛΜΕ, οι αιρετοί του Κλάδου και οι ΕΛΜΕ πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποτρέψουν αυτές τις ενέργειες.

α. ζητάμε από τον διευθυντή της Δ΄ ΔΔΕ Αθήνας να ανακαλέσει το Έγγραφο που έστειλε στα σχολεία

β. ενημερώνουμε τους διευθυντές σχολείων ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να πράξουν πέρα και αντίθετα απ΄ ότι ορίζει η νομοθεσία.

Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες να απευθύνονται στις αιρετούς και στην ΕΛΜΕ για  να δηλώσουν προβλήματα που προκύπτουν στο δικό τους σχολείο από τις παραπάνω μεθοδεύσεις. Συσπειρωμένοι στην ΕΛΜΕ και στην ΟΛΜΕ να διαμαρτυρηθούμε  για το θερινό αυτό αλαλούμ.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες