γεωγραφια
Το Υπουργείο Παιδείας μετά από εισήγηση του ΙΕΠ προέβη σε ενοποιήσεις κλάδων οι οποίες στην περίπτωση του ενοποιημένου κλάδου ΠΕ80 δημιούργησε στρεβλώσεις για τις οποίες η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών διαμαρτύρεται

Η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΟΕΔΕ) απέστειλε στο Υπουργείο Παιδείας επιστολή με την οποία ζητά αλλαγές στη Β΄ Ανάθεση Γεωλογίας-Γεωγραφίας Γυμνασίου, καθώς με πρόσφατη απόφαση εξαιρούνται από την ανάθεση της Γεωλογίας-Γεωγραφίας εκπαιδευτικοί του πρώην κλάδου ΠΕ09 Οικονομολόγοι, καθώς και οι εκπαιδευτικοί των πρώην κλάδων 18.02 Διοίκησης Επιχειρήσεων, 18.03 Λογιστικής, 18.35 Τουριστικών Επιχειρήσεων και 18.40 Εμπορίας και Διαφήμισης

«Η απόφαση αλλαγής της Β΄ ανάθεσης της Γεωλογίας-Γεωγραφίας (ΦΕΚ 4734/14-08-2024) αντί να λύνει προβλήματα δημιουργεί επιπρόσθετα ζητήματα και ένα από αυτά είναι το πώς θα αποδεικνύεται για τους/τις νέους/νέες συναδέλφους/ισσες που δεν έχουν υπάρξει ποτέ πρώην ΠΕ09, ΠΕ18 ή ΠΕ15 αλλά ανήκουν στην ομαδοποιημένη ειδικότητα ΠΕ80, ότι δικαιούνται ή όχι την ανάθεση; Θα προσκομίζουν και το πτυχίο της σχολής στον διευθυντή/ντρια του σχολείου προκειμένου να γίνει ανάθεση του μαθήματος;», αναφέρει μεταξύ άλλων

Αναλυτικά η επιστολή

Αξιότιμες/οι,

σύμφωνα με το ΦΕΚ 4734/τ.Β΄/14-08-2024 τροποποιείται η υπ’ αρ. 85980/Δ2/03-07-2020 ΥΑ «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β΄ 2737) ως προς την Β΄ ανάθεση του μαθήματος Γεωλογία-Γεωγραφία του Γυμνασίου. Πλέον η Β΄ ανάθεση του εν λόγω μαθήματος θα γίνεται μόνο σε εκπαιδευτικούς του πρώην κλάδου ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας και όχι στην ενοποιημένη ειδικότητα ΠΕ80 Οικονομίας. Αυτό σημαίνει ότι με την απόφαση αυτή εξαιρούνται από την ανάθεση της Γεωλογίας-Γεωγραφίας εκπαιδευτικοί του πρώην κλάδου ΠΕ09 Οικονομολόγοι, καθώς και οι εκπαιδευτικοί των πρώην κλάδων 18.02 Διοίκησης Επιχειρήσεων, 18.03 Λογιστικής, 18.35 Τουριστικών Επιχειρήσεων και 18.40 Εμπορίας και Διαφήμισης.

Η εν λόγω ΥΑ απόφαση εκδίδεται μετά την αντίστοιχη υπ’ αρ. Α1730/2023 απόφαση του Τμήματος Γ΄ του Συμβουλίου της Επικρατείας η οποία κινήθηκε από την άσκηση του νόμιμου συμφέροντος του Συλλόγου Ελλήνων Γεωλόγων.

Στην απόφασή του με αριθμό Α1730/2023 το Συμβούλιο της Επικρατείας:

  • Στηρίζεται στις υπ’ αρ. 33/35.06.2020 και 31/18.06.2020 γνωμοδοτήσεις του ΙΕΠ. Στην πρώτη από αυτές προτείνεται να έχουν Β΄ ανάθεση οι ΠΕ80 (πρώην 15) και με τη δεύτερη υποστηρίζεται ότι οι ΠΕ15 έχουν την επάρκεια να διδάξουν το μάθημα της Γεωλογίας- Γεωγραφίας (§10 της υπ’ απ. Α1730/2023 απόφασης του ΣτΕ).

  • Αναφέρει ότι «από τη σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών των πανεπιστημιακών τμημάτων που αντιστοιχούν στον υπόλοιπο κλάδο ΠΕ 80 και του προγράμματος σπουδών του μαθήματος Γεωλογίας – Γεωγραφίας στο Γυμνάσιο οι απόφοιτοι δεν έχουν διδαχθεί ούτε ένα μάθημα σχετικό με το μάθημα Γεωλογία-Γεωγραφία ως εκ τούτου, προδήλως δεν έχουν τα ουσιαστικά προσόντα για να το διδάξουν» (§11 της υπ’ απ. Α1730/2023 απόφασης του ΣτΕ).

  • Αναφέρει ότι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με την υπ’ αρ. 155400/30.11.2021 έκθεση των απόψεών του προς το Δικαστήριο στηριζόμενο στις γνωμοδοτήσεις του ΙΕΠ υποστηρίζει ότι οι ακαδημαϊκές σπουδές των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 80 καλύπτουν επαρκώς το μάθημα «Γεωλογία – Γεωγραφία», χωρίς ειδικότερη επιχειρηματολογία (§14 της υπ’ απ. Α1730/2023 απόφασης του ΣτΕ).

  • Παραθέτει ότι « Στο σχετικό ερώτημα του εισηγητή δικαστή, το ΙΕΠ απάντησε ότι ως προς την επάρκεια των ουσιαστικών προσόντων των εκπαιδευτικών των ανωτέρω πρώην κλάδων εκπαιδευτικών (ΠΕ80 πλην των πρώην ΠΕ15) και τη συνάφεια των προγραμμάτων σπουδών των οικείων ΑΕΙ (και πρώην ΤΕΙ) σε σχέση με το επίμαχο μάθημα του Γυμνασίου δεν προκύπτει ισχυρή συνάφεια (§14 της υπ’ απ. Α1730/2023 απόφασης του ΣτΕ).

Για τα ζητήματα αυτά έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Α. Ως προς τη συνάφεια ΠΕ09 και ΠΕ18 με την Οικονομική Γεωγραφία

Η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας υποστηρίζει το αυτονόητο ότι οι οικονομολόγοι έχουν την επιστημονική επάρκεια να διδάξουν Οικονομική Γεωγραφία και θέματα Αειφορίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης! Προς επίρρωση αυτού του ισχυρισμού παραθέτουμε α. το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος Γεωλογία- Γεωγραφία β. το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΦΕΚ 1859/24.03.2023) και γ. πίνακα με σχετικά μαθήματα που διδάσκονται οι απόφοιτοι/ες τμημάτων του υπόλοιπου κλάδου ΠΕ80.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ισχύον Πρόγραμμα Σπουδών η ύλη του μαθήματος διαρθρώνεται για την Α΄ Γυμνασίου από την Α΄ ενότητα «οι Χάρτες», τη Β΄ ενότητα «το Φυσικό Περιβάλλον», τη Γ΄ Ενότητα «το Ανθρωπογενές Περιβάλλον» και η τη Δ΄ ενότητα «Ήπειροι - στιγμιότυπα», η οποία έχει ως επιμέρους ενότητες το φυσικό περιβάλλον και τον άνθρωπο καθώς και τις διαφορές τους ανά ήπειρο. Για δε τη Β΄ Γυμνασίου η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει την Α΄ ενότητα «οι Χάρτες», τη Β΄ ενότητα «το Φυσικό Περιβάλλον της Ευρώπης», τη Γ΄ ενότητα «οι κάτοικοι της Ευρώπης» και «οι Οικονομικές Δραστηριότητες των Ευρωπαίων». Όπως αναφέρεται στο Νέο Πρόγραμμα σπουδών το επιστημονικό πλαίσιο των ενοτήτων Γ΄ της Α΄ Γυμνασίου καθώς και των ενοτήτων Γ΄, Δ΄ της Β΄ Γυμνασίου εμπίπτουν στο θεματικό πεδίο της Πολιτικής και Οικονομικής Γεωγραφίας, της Αειφορικής ανάπτυξης, της διαχείρισης φυσικών πόρων, της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Το θεματικό πεδίο της Οικονομικής Γεωγραφίας καθώς και θέματα, ανάπτυξης και διαχείρισης φυσικών πόρων είναι θεματικές τις οποίες πραγματεύονται υποχρεωτικά και επιλεγόμενα μαθήματα σε όλα τα τμήματα του υπόλοιπου κλάδου ΠΕ80 (πρώην ΠΕ09 και ΠΕ18). Ενδεικτικά, παραθέτονται στο παράρτημα τμήματα και σχετικά μαθήματα από τα προγράμματα σπουδών τους.

Β. Ως προς την ενοποίηση του κλάδου (ν. 4521/2018 (Α΄ 38))

Το Υπουργείο Παιδείας μετά από εισήγηση του ΙΕΠ με το άρθρο 29 παρ. 1 και 2 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38) προέβη σε ενοποιήσεις κλάδων οι οποίες στην περίπτωση του ενοποιημένου κλάδου ΠΕ80 δημιούργησε στρεβλώσεις για τις οποίες η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών διαμαρτύρεται χρόνια τώρα. Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι το ίδιο το ΙΕΠ δεν υποστηρίζει την ενοποίηση που πρότεινε και με την απόφαση αυτή εμμέσως αναγνωρίζει προβλήματα στη Β΄ ανάθεση ενός μαθήματος του Γυμνασίου και δεν αναγνωρίζει τα προβλήματα που ανακύπτουν στις αναθέσεις των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων μαθημάτων.

Η απόφαση αλλαγής της Β΄ ανάθεσης της Γεωλογίας-Γεωγραφίας (ΦΕΚ 4734/14-08-2024) αντί να λύνει προβλήματα δημιουργεί επιπρόσθετα ζητήματα και ένα από αυτά είναι το πώς θα αποδεικνύεται για τους/τις νέους/νέες συναδέλφους/ισσες που δεν έχουν υπάρξει ποτέ πρώην ΠΕ09, ΠΕ18 ή ΠΕ15 αλλά ανήκουν στην ομαδοποιημένη ειδικότητα ΠΕ80, ότι δικαιούνται ή όχι την ανάθεση; Θα προσκομίζουν και το πτυχίο της σχολής στον διευθυντή/ντρια του σχολείου προκειμένου να γίνει ανάθεση του μαθήματος;

Προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι στρεβλώσεις της ενοποίησης προτείνουμε το Υπουργείο να προχωρήσει σε εσωτερική διάκριση του ενοποιημένου κλάδου ΠΕ80 ως εξής:

Πρόταση για εσωτερικό διαχωρισμό κλάδου ΠΕ80

 

ΠΕ80.01

Πρώην ΠΕ09, ΠΕ18.02, ΠΕ18.03, ΠΕ18.35, ΠΕ18.40

(Όλοι/ες όσοι/ες εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο. Με την υπ’ αρ. K/87/19-2-2013 απόφαση του ΟΕΕ εγγράφονται και οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας που ακολουθούν το νέο πρόγραμμα σπουδών)

ΠΕ80.02

Πρώην ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας (μόνο οι απόφοιτοι/ες που δεν εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο)

Ο εσωτερικός αυτός διαχωρισμός προτείνεται με το σκεπτικό να επανασχεδιαστούν οι αναθέσεις στους κωδικούς με επιστημονικά κριτήρια. Οι αναθέσεις πρέπει να γίνουν με απόλυτο σεβασμό σε όλους/ες, με τρόπο που να μη θίγεται η επαγγελματική ελευθερία καμιάς επιμέρους ειδικότητας και ταυτόχρονα να προστατεύονται οι μαθητές και ο θεσμός των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Επιπροσθέτως, να μην υποχρεώνονται συνάδελφοι/ισσες να αναλαμβάνουν Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα όταν οι σπουδές τους δεν τους έχουν παράσχει ισχυρή συνάφεια προς το επιστημονικό αντικείμενο του μαθήματος.

Για όλους αυτούς τους λόγους προτείνουμε:

  • Να ανακληθεί η ΥΑ (ΦΕΚ 4734/τ.Β΄/14-08-2024) που αλλάζει τη Β΄ ανάθεση του μαθήματος της Γεωλογίας- Γεωγραφίας διότι δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει.

  • Να προχωρήσει άμεσα ο εσωτερικός διαχωρισμός του ενοποιημένου κλάδου ΠΕ80 σε ΠΕ80.01 και ΠΕ80.02.

Η Ένωση Οικονομολόγων ως ο μοναδικός Σύλλογος με εκατοντάδες εγγεγραμμένα μέλη και Περιφερειακά Τμήματα σε όλη την Ελλάδα, εκπροσωπεί τα επιστημονικά ζητήματα των Οικονομολόγων και όλης της ενοποιημένης ειδικότητας ΠΕ80, είναι στη διάθεση του ΙΕΠ και του Υπουργείου προκειμένου να συμβάλει στην καλύτερη δυνατή διευθέτηση του ζητήματος.

 

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΧΟΛΩΝ- ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΗΝΑΦΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ

 

Οικονομικών Επιστημών ή Οικονομικής Επιστήμης ή Διεθνών και Ευρωπαϊκών − Οικονομικών Σπουδών ή Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης

 

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης

Οικονομική γεωγραφία

Βιομηχανική οργάνωση

Θεωρία Βιομηχανικής οργάνωσης

Αγροτική οικονομική

Οικονομική του Περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων

Εφαρμοσμένη Βιομηχανική Οργάνωση

Περιφερειακή και αστική οικονομική

 

Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών

Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης

Διεθνής Οικονομική

Οικονομικά του Περιβάλλοντος

Βιομηχανική Οργάνωση και Εταιρική Στρατηγική

Περιφερειακή ανάπτυξη και Διαρθρωτικές πολιτικές της Ε.Ε

Θεωρία και Πολιτική του Διεθνούς Εμπορίου

Πολιτική Οικονομία της Ε.Ε.

 

Τμήμα Μάρκετινγκ

Οικονομική του Περιβάλλοντος και των Φυσικών Πόρων

Βιομηχανικό μάρκετινγκ

Διεθνής Οικονομική

 

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αναφορές Βιώσιμης Ανάπτυξης και Λοιπές μη Χρηματοοικονομικές αναφορές

Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης

 

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

 

Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης

Διεθνής Οικονομική

Βιομηχανική Οικονομική Ι &ΙΙ

Οικονομικά του Περιβάλλοντος

Οικονομικά της Τεχνολογίας

Τοπική Οικονομική Ανάπτυξη

Αγροτική Οικονομική Πολιτική

Ιστορία Πόλεων

Οικονομικά της Ενέργειας και των φυσικών πόρων

 

Πανεπιστήμιο Πειραιώς

 

Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Αγροτική Οικονομική

Περιφερειακή οικονομική

Οικονομικά της ενέργειας και των φυσικών πόρων

Οικονομική του Περιβάλλοντος

Χωροταξική ανάλυση

Βιομηχανική Οργάνωση

Βιομηχανική και τεχνολογική πολιτική

Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη ανάπτυξη

 

Τμήμα Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης

Πληθυσμιακή Γεωγραφία

 

Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών

Ωκεανογραφία

Θαλάσσια Οικολογία

Περιβαλλοντική Διαχείριση Λιμένων

Ναυτιλία μηδενικού άνθρακος

Ναυπηγική Βιομηχανία

Γαλάζια ανάπτυξη- Ολοκληρωμένη Διαχείριση Παράκτιας Ζώνης

Λιμάνια και Χωροταξικός Σχεδιασμός

Λιμάνια και περιφερειακή ανάπτυξη

Εργαστήριο Θαλάσσιας Ρύπανσης

 

Τμήμα Τουριστικών Σπουδών

Εισαγωγή στον Τουρισμό - Τουριστική Γεωγραφία

Διεθνής Οικονομική και Διεθνής Τουριστική αγορά

Τουριστική Οικονομική-Τουριστική Κοινωνιολογία

Τουρισμός και Περιβάλλον: Βιώσιμος τουρισμός

Αναπλάσεις και Σχεδιασμός Τοπίου στον τουρισμό

Τουρισμός και περιφερειακή ανάπτυξη

Κοινωνική ανθρωπολογία και τουρισμός

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Διαχείριση περιβάλλοντος

Διαχείριση τεχνολογίας και Καινοτομίας

Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Βιώσιμη ανάπτυξη και Κυκλική Οικονομία

Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ

Οικονομική του Χώρου

Ευρωπαϊκή Οικονομία

Τουριστική Ανάπτυξη

Βιομηχανική Οργάνωση και Πολιτική

Περιφερειακή Οικονομική Ανάπτυξη Ι

Περιφερειακή Οικονομική Ανάπτυξη ΙΙ

Βιομηχανική Ανάπτυξη

Οικονομική του Περιβάλλοντος

Οικονομικών Επιστημών Πάτρα

Οικονομική Γεωγραφία

Περιφερειακή Οικονομική

Οικονομική της Ενέργειας

Αγροτικής πολιτικής

Οικονομική Φυσικών Πόρων & Περιβάλλοντος

Οικονομικά της κλιματικής αλλαγής

Οικονομικών Επιστημών Ιωαννίνων

Βιομηχανική Οργάνωση Ι

Οικονομικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2 μαθήματα)

Οικονομική του Περιβάλλοντος & των

Φυσικών Πόρων

Οικονομική της Ενέργειας

Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Οικονομικά της Ε.Ε

Αγροτική Οικονομική

Περιφερειακή Οικονομική

Οικονομική Ανθρωπολογία

Περιφερειακή Ανάπτυξη και Πολιτική

Οικονομική Ολοκλήρωση-Παγκοσμιοποίηση-Γεωστρατηγικές

Αστική Οικονομική και Αγορά Ακινήτων

Βιομηχανική Οργάνωση

Ελληνική Οικονομία

 

Δημόσιας Διοίκηση Παντείου

Διάρθρωση της Ελληνικής Οικονομίας

Διεθνής Οικονομική Ι &ΙΙ

Τουριστική Διοίκηση και Περιφερειακή Ανάπτυξη

Δίκαιο Περιβάλλοντος και Πολεοδομία

 

Διοίκηση Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού (ΔΙ.ΠΑ.Ε.)

Αειφόρος- Βιώσιμος Τουρισμός

Γεωγραφικά Συστήματα στον Τουρισμό

Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Οικολογικό Μάρκετινγκ

Τουριστική Διαχ. Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών

Αειφορία στο Σύστημα Διακίνησης και Φιλοξενίας Τουριστών

 

Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Εισαγωγή στην Περιφερειακή Επιστήμη

Περιφερειακή Οικονομική Ι &ΙΙ

Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Ελλάδα

Πολιτιστικός Τουρισμός και Ανάπτυξη

Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών

Αστική Οικονομική Ι &ΙΙ

Οικονομική των φυσικών πόρων

Οικονομική του περιβάλλοντος και αποτίμηση περιβαλλοντικών αλλαγών

Τα οικονομικά της ενέργειας

Θεσμοί και Πολιτικές Περιφερειακής ανάπτυξης

Μέθοδοι Περιφερειακής Ανάλυσης

Βιομηχανική Οργάνωση

Χωρική Οικονομετρία

Χωροταξία & χωρικός σχεδιασμός

Αγροτική Οικονομική

Τουριστική Ανάπτυξη

 

Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης Πάντειο Πανεπιστήμιο

Εισαγωγή στην Περιφερειακή επιστήμη

Οικονομική και Αστική Γεωγραφία

Θεσμικό πλαίσιο περιφερειακής ανάπτυξης

Ανάλυση τόπου εγακατάστασης

Χωροταξία- Χωικός Σχεδιασμός

Οικονομική των αστικών κέντρων

Πολιτικές συνοχής της ΕΕ

Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών

Θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός

CONTEMPORARY ISSUES IN URBAN GEOGRAPHY AND URBAN ECONOMICS

Οικονομική και πολιτική περιβάλλοντος

Πρότυπα χωροθέτησης παραγωγικών δραστηριοτήτων

Χωρικός σχεδιασμός και βιώσιμη ανάπτυξη: Πολιτικές μέθοδοι και εργαλεία

Περιφερειακή Οικονομική πολιτική

Οικονομική ανάλυση και πολιτική μεταφορών

Βιομηχανική Οικονομική και πολιτική

Πολεοδομική Οικιστική ανάπτυξη και πολιτική

Οικονομική περιβάλλοντος, φυσικών πόρων, βιώσιμης ανάπτυξης

Περιφερειακή ανάπτυξη και υποδομές

Ταυτότητα των Ελληνικών και Ευρωπαϊκών Περιφερειών

Χωρική και Εφαρμοσμένη Οικονομετρία

 

Τουριστικών Επιχειρήσεων ή Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. ή Α.Σ.Τ.Ε.Κ.) πτυχία μέχρι 10-02-2003

Τμήμα Διοίκηση Τουρισμού ΠΑΔΑ

Εισαγωγή στον Τουρισμό

Μεταφορές και εμπόριο

Οικονομική του Τουρισμού

Σχεδιασμός και Χωρικές Πολιτικές για Τουριστικού Προορισμούς

Θεωρίες Τουρισμού. Ταξίδια και ταξιδιογραφία

Γεωγραφικές προσεγγίσεις του τουρισμού Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Α.Σ.Τ.Ε.Κ)

Τουριστική Γεωγραφία

Τουριστικός Σχεδιασμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (Α.Σ.Τ.Ε.Ρ)

Τουριστική Γεωγραφία

Τουριστικός Σχεδιασμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη

 

 

Δείτε όλο το κείμενο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βασίλης Κικίλιας
Φωτιά στην Αττική - Κικίλιας κατά Κασσελάκη για Πυροσβεστική: «Παραμύθια με δράκους»
Φωτιά στην Αττική: Για «παραμύθια με δράκους» για την Πυροσβεστική κατηγορεί ο Κικίλιας τον Κασσελάκη – Τι απαντά ο ΣΥΡΙΖΑ
Φωτιά στην Αττική - Κικίλιας κατά Κασσελάκη για Πυροσβεστική: «Παραμύθια με δράκους»
metanastes
Η Τήλος της αλληλεγγύης: Συγκινητική διάσωση βρέφους 50 ημερών – Έπινε γάλα με θαλασσινό νερό
Η δήμαρχος του νησιού, Μαρία Καμμά, ανήρτησε στο Facebook τη συγκλονιστική ιστορία διάσωσης του μόλις 50 ημερών βρέφους
Η Τήλος της αλληλεγγύης: Συγκινητική διάσωση βρέφους 50 ημερών – Έπινε γάλα με θαλασσινό νερό