Υπουργείο Παιδείας
INTIME NEWS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Δημοσιεύθηκαν στο υπουργείο Παιδείας οι 6.211 διορισμοί εκπαιδευτικών

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας οι μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13).

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων, στο πλαίσιο της υπό στοιχεία 93124/Ε1/14-8-2024 (ΦΕΚ 35/τ. ΑΣΕΠ/14-8-2024, ΑΔΑ: ΨΗΘΠ46ΝΚΠΔ-8ΟΜ) υπουργικής απόφασης-πρόσκλησης, διορίζονται:

172 Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, από τους εγγεγραμμένους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ της Προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. 3ΕΑ/2022 (Γ΄ 1618/2023), και ειδικότερα:

  • 120 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02, στην Α/θμια Εκπ/ση,
  • 52 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ79.01 και ΠΕ86 στη Β/θμια Εκπ/ση,

και

6.020 εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης από τους εγγεγραμμένους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ των Προκηρύξεων του  Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2023 (Γ΄ 1851/2024, διορθ. σφάλματος Γ΄ 2024/2024) και 2ΓΕ/2023 (Γ΄ 2415/2024 και Γ΄2416/2024), και ειδικότερα:

  • 1.316 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 στην Α/θμια Εκπ/ση,
  • 4.704 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01 και ΠΕ90 στη Β/θμια Εκπ/ση.

Τέλος, διορίζονται 19 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ87.01, ΠΕ87.09 και ΠΕ88.04 στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων.

Θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου, με το οποίο θα ενημερωθούν οι διοριζόμενοι για τη δημοσίευση της απόφασης διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ16, που πρόκειται να διοριστούν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στις θέσεις που δεν καλύφθηκαν από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ79.01, κατά την παρούσα διαδικασία, θα ενημερωθούν με νεότερο Δελτίο Τύπου.

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ Δ.Ε. εδώ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕ εδώ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΑΕ Δ.Ε. εδώ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΑΕ Π.Ε. εδώ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ Γενικής ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τάκης Θεοδωρικάκος
Εκδότες – Βιβλιοπώλες: «Γελούν και τα ...θρανία με τις δηλώσεις του κ. Θεοδωρικάκου»
«Η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζεται με επικοινωνιακά σόου και “καλάθια”» - Η ανακοίνωση της ΠΟΕΒ
Εκδότες – Βιβλιοπώλες: «Γελούν και τα ...θρανία με τις δηλώσεις του κ. Θεοδωρικάκου»
Πονόλαιμος
Καρκίνος του θυρεοειδούς: Ποια συμπτώματα αγνόησε γυναίκα πριν διαγνωστεί με τη σοβαρή νόσο – «Δώστε προσοχή»
Καρκίνος του θυρεοειδούς: Γυναίκα αποκαλύπτει ποια συμπτώματα αγνόησε πριν διαγνωστεί με τη σοβαρή νόσο σε ηλικία 29 ετών
Καρκίνος του θυρεοειδούς: Ποια συμπτώματα αγνόησε γυναίκα πριν διαγνωστεί με τη σοβαρή νόσο – «Δώστε προσοχή»
Κατερίνα Νοτοπούλου
Νοτοπούλου: «Αγωνία για το μέλλον των ειδικών σχολείων και την τύχη των μαθητών»
«Η κυβέρνηση αντί να φροντίσει για τη μεταστέγαση των ειδικών σχολείων σε κατάλληλα κτίρια, επιλέγει τον διαμοιρασμό των μαθητών του 2ου ΕΕΕΕΚ...
Νοτοπούλου: «Αγωνία για το μέλλον των ειδικών σχολείων και την τύχη των μαθητών»