Με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης αναφέρεται στις ελλιπείς προσλήψεις αναπληρωτών και για την φετινή σχολική χρονιά.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι, «αναμέναμε φυσικά ότι η πολύ θετική εξέλιξη των μόνιμων διορισμών θα συνοδευόταν από τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία. Ωστόσο διαψευστήκαμε οικτρά. Το ποσοστό κάλυψης των κενών κινήθηκε από χαμηλά επίπεδα σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα όσον αφορά σε ορισμένες ειδικότητες (ενδεικτικά, τα κενά φιλολόγων έχουν ποσοστό κάλυψης 50%, των γυμναστών 12,5% ή της αγγλικής 17% κλπ)».
Σοβαρό ζήτημα είναι το γεγονός ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και βοηθητικού προσωπικού, για ακόμη μια φορά, βρίσκονται πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες.
Η ανακοίνωση
«Το προηγούμενο διάστημα ολοκληρώθηκε η διαδικασία μόνιμου διορισμού 46 εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής αγωγής) και ειδικού και βοηθητικού προσωπικού στη ΔΔΕ Ξάνθης. Ως ΕΛΜΕ Ξάνθης καλωσορίζουμε θερμά τις/τους νέες/ους συναδέλφισσες/ους και τις/τους ευχόμαστε καλή δύναμη, με υγεία στη νέα τους σταδιοδρομία. Θα είμαστε πάντα δίπλα τους, όποτε το χρειαστούν.
Και αναμέναμε φυσικά ότι η πολύ θετική εξέλιξη των μόνιμων διορισμών θα συνοδευόταν από τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία. Ωστόσο διαψευστήκαμε οικτρά. Το ποσοστό κάλυψης των κενών κινήθηκε από χαμηλά επίπεδα σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα όσον αφορά σε ορισμένες ειδικότητες (ενδεικτικά, τα κενά φιλολόγων έχουν ποσοστό κάλυψης 50%, των γυμναστών 12,5% ή της αγγλικής 17% κλπ). Για εμάς όμως, ακόμη ποιο σοβαρό θέμα αποτελεί το γεγονός ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και βοηθητικού προσωπικού, για ακόμη μια φορά, βρίσκονται πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες. Δε χρειάζεται, φυσικά, να εξηγήσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό, ειδικά για τα παιδιά που χρήζουν παράλληλης στήριξης, να έχουν από την αρχή της χρονιάς και σε πλήρη βαθμό την/τον εκπαιδευτικό τους.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας και από τις ΔΔΕ μια ελάχιστη κάλυψη ωρών με τη λογική «όλα τα σχολεία από λίγο» η οποία, τελικά, δεν εξυπηρετεί ούτε τις/τους μαθήτριες/τές ούτε τις/τους εκπαιδευτικούς αλλά ούτε και τα ίδια τα σχολεία. Δε νοείται παράλληλη στήριξη με 4-5 ώρες ανά μαθήτρια/τή (!) ούτε διαμοιρασμός συναδέλφισσών/ων σε πολλά σχολεία.
Ζητούμε την άμεση κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών και την ορθή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού από τη ΔΔΕ χωρίς να μετατρέπεται ο εργασιακός βίος των συναδέλφισσών και των συναδέλφων σε λάστιχο.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη