Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο
Εγκύκλιος: Στην αρχή του πρώτου τριμήνου του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για προνήπια/νήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους.

Την εγκύκλιο για τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2024-2025 εξέδωσε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ.Ιω.Κατσαρός.

Σύμφωνα με αυτήν, με την έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025, και πριν από την έναρξη των μαθημάτων, σε επίπεδο σχολικής μονάδας γίνονται όλες οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες που σχετίζονται με την οργάνωση και λειτουργία του σχολείου, καθώς και τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024, ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες για την τέλεση του αγιασμού σύμφωνα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου. Την ημέρα αυτή θα δοθούν οδηγίες για θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.

Στην αρχή του πρώτου τριμήνου του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για προνήπια/νήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους.

Το ευέλικτο ωράριο καθορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, σε συνεργασία με τους γονείς ή τους κηδεμόνες του προνηπίου/νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το σύνολο των προνηπίων/νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο, σύμφωνα με την παρ. 7, του άρθρου 2, του Π.Δ 79/2017 (Α΄109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

Χωρίς ποινή για κινητά

Επίσης, όπως και για τους μαθητές των Δημοτικών σχολείων, δεν προβλέπονται οι ποινές για χρήση κινητών που προβλέπονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά αναφέρονται τα εξής:

Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν εντός των σχολικών χώρων – κτιρίων και υπαίθριων χώρων κινητό τηλέφωνο ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου, για συνομιλία, βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση. Στην παραπάνω απαγόρευση δεν εμπίπτει η χρήση 12 ιατρικών εφαρμογών μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών, αποκλειστικά και μόνο κατόπιν σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης. Ο μαθητής/τρια μπορεί να έχει το κινητό τηλέφωνο εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του προκειμένου να το χρησιμοποιήσει μετά το πέρας των μαθημάτων. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί η ύπαρξη εκτός τσάντας τέτοιου είδους συσκευών η συσκευή παραδίδεται στη διεύθυνση του σχολείου, επιστρέφεται μετά το πέρας των μαθημάτων και ενημερώνονται σχετικά οι γονείς/κηδεμόνες.

Δείτε όλη την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Απαράδεκτη η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου
Τα σοβαρά προβλήματα που θα προκαλέσει η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου αναφέρονται σε ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων...
Απαράδεκτη η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου
ekpaideytikoi
Συγχωνεύσεις: Νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας γονέων-εκπαιδευτικών και ενέργειες για την αποτροπή ενός εκπαιδευτικού εγκλήματος
Οι εκπαιδευτικοί κινητοποιούν τις τοπικές κοινωνίες
Συγχωνεύσεις: Νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας γονέων-εκπαιδευτικών και ενέργειες για την αποτροπή ενός εκπαιδευτικού εγκλήματος