Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών σήμερα Δευτέρα 13:30 στην ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας για τις συμπτύξεις τμημάτων

 Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας καλεί σήμερα Δευτέρα στη 1:30 μμ στη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας η ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης Καλλιθέας Μοσχάτου με αφορμή, ανάμεσα σε άλλα, τις συμπτύξεις τμημάτων. 

Σχεδόν σε όλα τα σχολεία υποχρέωναν διευθυντές με προφορικές εντολές από τη Διεύθυνση μέσα στο κατακαλόκαιρο τους να  υπολογίσουν εκ νέου τα τμήματα, με βάση τον αριθμό των μαθητ(ρι)ών που εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα (myschool). Με αυτό τον υπολογισμό  εξαφανίζουν μαθητές των οποίων για διάφορους λόγους οι εγγραφές εκκρεμούν,  είναι μετεξεταστέοι, ή επίκειται μετεγγραφή τους τον Σεπτέμβριο κλπ. Επίσης δεν λαμβάνονται υπόψη οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και δεν μειώνουν τον αριθμό του συνόλου των μαθητών στα αντίστοιχα τμήματα. Και φτάνουμε στην μεθόδευση του Σεπτεμβρίου, όπου όταν μαθητής πάει να γραφτεί σε σχολείο πχ με 2 τμήματα των 54 μαθητών, του ανακοινώνεται ότι δεν χωράει στο συγκεκριμένο σχολείο και να πάει σε ένα όμορο, με βάση τον καινοφανή όρο «υπαρκτά λειτουργούντα τμήματα».  Έτσι σχεδόν όλα τα σχολεία θα χάσουν από  ένα τμήμα αν εφαρμοστεί ο νέος απαράδεκτος κόφτης.

Με την ολοκλήρωση των εγγραφών και μετεγγραφών και τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό, με  στοίβαγμα  μαθητών σε υπεράριθμα τμήματα των 26 και 27 μαθητών ή/και με  αντιπαιδαγωγική μετακίνηση τους σε άλλα σχολεία.

Η ανακοίνωση

ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 9/9/2024 στις 13.30 ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ Η ΕΛΜΕ

ΣΤΗΝ ΔΔΕ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ (ΛΕΩΦ. ΣΥΓΓΡΟΥ 165)

ΌΧΙ  ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ\ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ\ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ  ΤΜΗΜΑΤΩΝ -ΟΧΙ ΣΤΗΝ  «ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ» ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ

ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ

Το σχολείο της αγοράς συνεχίζει να προωθείται, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές  θυσιάζονται στο βωμό των περικοπών και της πολιτικής της λιτότητας. Κυβέρνηση,  υπουργείο παιδείας και  Διευθύνσεις εκπαίδευσης προχωρούν στη δραστική περιστολή των δαπανών για τη δημόσια εκπαίδευση, θεωρώντας ανεπιθύμητο κόστος τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και τη λειτουργία τμημάτων με φυσιολογικό αριθμό μαθητών.

 Δεν προχωρούν στην έγκριση όλων των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων των σχολείων, ενώ με προφορικές οδηγίες στους Διευθυντές των σχολείων επιβάλλουν συμπτύξεις και περικοπή τμημάτων. Οδηγούν τα σχολεία στη λειτουργία υπεράριθμων τμημάτων με στοίβαγμα 27 μαθητών στα τμήματα. Ετοιμάζουν μείωση των προσλήψεων των αναπληρωτών και εφαρμόζουν αντεργατικές συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών με μετακινήσεις τους σε πολλά σχολεία.  Δραματικά θα είναι τα αποτελέσματα για τις συνθήκες μάθησης των μαθητών\τριών  και της εργασίας των εκπαιδευτικών.

Σχεδόν σε όλα τα σχολεία υποχρέωναν διευθυντές με προφορικές εντολές από τη Διεύθυνση μέσα στο κατακαλόκαιρο τους να  υπολογίσουν εκ νέου τα τμήματα, με βάση τον αριθμό των μαθητ(ρι)ών που εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα (myschool). Με αυτό τον υπολογισμό  εξαφανίζουν μαθητές των οποίων για διάφορους λόγους οι εγγραφές εκκρεμούν,  είναι μετεξεταστέοι, ή επίκειται μετεγγραφή τους τον Σεπτέμβριο κλπ. Επίσης δεν λαμβάνονται υπόψη οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και δεν μειώνουν τον αριθμό του συνόλου των μαθητών στα αντίστοιχα τμήματα. Και φτάνουμε στην μεθόδευση του Σεπτεμβρίου, όπου όταν μαθητής πάει να γραφτεί σε σχολείο πχ με 2 τμήματα των 54 μαθητών, του ανακοινώνεται ότι δεν χωράει στο συγκεκριμένο σχολείο και να πάει σε ένα όμορο, με βάση τον καινοφανή όρο «υπαρκτά λειτουργούντα τμήματα».  Έτσι σχεδόν όλα τα σχολεία θα χάσουν από  ένα τμήμα αν εφαρμοστεί ο νέος απαράδεκτος κόφτης.

Με την ολοκλήρωση των εγγραφών και μετεγγραφών και τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό, με  στοίβαγμα  μαθητών σε υπεράριθμα τμήματα των 26 και 27 μαθητών ή/και με  αντιπαιδαγωγική μετακίνηση τους σε άλλα σχολεία. Σοβαρές συνέπειες θα έχει η φοίτηση σε υπεράριθμα τμήματα για τους μαθητές με  διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.  Με βάση αυτά τα δεδομένα υπολογίζονται οι αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς  των σχολείων για να βγουν λειτουργικά κενά και πλεονάσματα.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων ευθύνης μας να συνεδριάσουν άμεσα και να απαιτήσουν τη λειτουργία όλων των τμημάτων των σχολείων τους. Να αποστείλουν τις σχετικές αποφάσεις τους σε ΔΔΕ και ΠΔΕ .

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

ü        Να εγκριθούν όλα τα τμήματα σε Γυμνάσια-Λύκεια-ΕΠΑΛ-ΣΜΕΑΕ που έχουν ζητήσει τα σχολεία.  Όλοι οι μαθητές να γραφτούν στα σχολεία τους και να μην μετακινηθούν. Να καταργηθεί ο νόμος για τα λεγόμενα ολιγομελή τμήματα.

ü   Κανείς μαθητής να μην μετακινηθεί/εμποδιστεί να εγγραφεί από το σχολείο που επιθυμεί. Επιστρέφουμε ως απαράδεκτη την έννοια των «λειτουργούντων τμημάτων». Μοναδικό κριτήριο για την αδυναμία δημιουργίας νέου τμήματος, οι περιορισμοί σε κτιριακές υποδομές – όχι ο αλγόριθμος της λιτότητας που φτιάχνει παντού τμήματα των 26-27 μαθητών.

ü    20μαθητές στο τμήμα, 15 σε κατευθύνσεις, Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ,σε τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ.

ü  Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα  που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. 

ü  Καμιά μετακίνηση εκπαιδευτικών σε περισσότερα  από 2 σχολεία.

ü   Όχι στο «νέο σχολείο» των εξεταστικών φραγμών, της κατεδάφισης των μορφωτικών και εργασιακών  δικαιωμάτων.

ü   Παλεύουμε για Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό δωδεκάχρονο Σχολείο για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.

ΥΓ: Στα πλαίσια της κινητοποίησης καλούμε εκ νέου τους νεοδιόριστους των ετών 2020-2021, που δεν κατέθεσαν αίτηση μονιμοποίησης στην προηγούμενη κινητοποίηση  λόγω απουσίας, να συμμετέχουν στην κινητοποίηση της Δευτέρας 9/9/2024 ώστε να καταθέσουμε νέα ομαδική αίτηση, με βάση τα σχέδια που έχει στείλει η ΟΛΜΕ.

Ο Πρόεδρος Δημήτρης Μητρόπουλος

Η Γραμματέας Αικατερίνη Μαγκλάρα

dde_d_athinas

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

 ΔΕΥΤΕΡΑ 09/09, 13.30 ΔΔΕ Δ’ Αθήνας, Λ. Συγγρού 165

 

·ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ!

·ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ!

·ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΓΕΛ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

·ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

·20 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ, 15 ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΓΕΛ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ 10 ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστήμιο Πατρών: Μηδενίζει το «κοντέρ» για τους «αιώνιους» φοιτητές - Πάνω από 20.000 διαγραφές
Πανεπιστήμιο Πατρών: Η διαδικασία εφαρμογής και το χρονοδιάγραμμα για τις διαγραφές φοιτητών
Πανεπιστήμιο Πατρών: Μηδενίζει το «κοντέρ» για τους «αιώνιους» φοιτητές - Πάνω από 20.000 διαγραφές
foitites.jpg
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο. Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες»
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας