Γυμνάσια: Οι μαθητές καλούνται να φτιάξουν animation σποτ για την «Οδύσσεια του Νερού»
Συμμετοχή Γυμνασίων της χώρας στο Social Hackathon με τίτλο: «Η Οδύσσεια του Νερού»

Με εγκύκλιο του γενικού γραμματέα του Υπουργείου παιδείας κ.Ιω.Κατσαρού, καλούνται όσοι μαθητές Γυμνασίων επιθυμούν να συμμετέχουν στη δημιουργία ενός animation σποτ, το οποίo δυνητικά θα προβληθεί σε διάφορες χώρες του κόσμου, προκειμένου να μοιραστούν τις περιβαλλοντικές τους ευαισθησίες, αλλά και να εμπνευστούν προτείνοντας λύσεις για την καλύτερη διαχείριση των Υδάτινων Πόρων.

Σημειώνεται ότι για την ολοκλήρωση του σποτ θα συμμετάσχουν αντίστοιχα και μαθητές Γυμνασίου σχολείων της Ιταλίας. Η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι προαιρετική και θα πραγματοποιηθεί εκτός σχολικού ωραρίου με την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων τους

Η εγκύκλιος

Λαμβάνοντας υπόψη την από 26-07-2024 Επιστολή του Διευθυντή Ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Δρ.Κοντοέ Χαράλαμπου, σας ενημερώνουμε ότι το Ινστιτούτου Αστρονομίας Αστροφυσικής Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών διοργάνωσε το Διεθνές Συμπόσιο Γεωεπιστημών και Τηλεπισκόπησης IGARSS IEEE 2024 (International Geoscience and Remote Sensing Symposium) για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών από τις 7-12 Ιουλίου 2024.

Στη διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 3.200 σύνεδροι από 69 χώρες, με σκοπό να παρουσιαστούν τα επιτεύγματα της Επιστήμης και της Τεχνολογίας του Διαστήματος προς την κατεύθυνση της αποτελεσματικότερης αντιμετώπισης, πρόληψης και ελαχιστοποίησης των κορυφαίων ζητημάτων που απειλούν την βιωσιμότητα του πλανήτη μας. Προεξέχον ζήτημα ήταν αυτό της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της στο περιβάλλον, στον πρωτογενή τομέα, στην πολιτική προστασία, στην υγεία, στον πολιτισμό, αλλά και συλλήβδην στην ασφάλεια όλων μας.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου ήταν ενταγμένη η πραγματοποίηση ενός Social Hackathon με τίτλο: «Η Οδύσσεια του Νερού», το οποίο αποτέλεσε μια έμπρακτη απόδειξη της ευαισθητοποίησης για τη βιωσιμότητα, καθώς σύνεδροι-επιστήμονες εθελοντικά μοιράστηκαν το ταλέντο τους με εξειδικευμένους καλλιτέχνες στη παραγωγή animations με θέμα την υπευθυνότητα στη διαχείριση των Υδάτινων Πόρων.

Σε συνέχεια της εν λόγω Επιστολής καλούνται μαθητές/τριες από τα Γυμνάσια της χώρας μας να συμμετέχουν στη δημιουργία ενός animation σποτ, το οποίo δυνητικά θα προβληθεί σε διάφορες χώρες του κόσμου, προκειμένου να μοιραστούν τις περιβαλλοντικές τους ευαισθησίες, αλλά και να εμπνευστούν προτείνοντας λύσεις για την καλύτερη διαχείριση των Υδάτινων Πόρων. Σημειώνεται ότι για την ολοκλήρωση του σποτ θα συμμετάσχουν αντίστοιχα και μαθητές Γυμνασίου σχολείων της Ιταλίας. Η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι προαιρετική και θα πραγματοποιηθεί εκτός σχολικού ωραρίου με την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων τους.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο: 210 6100661 και στο email: [email protected] Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00 – 18:00

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»