Εγκύκλιο προς τα σχολεία της χώρας με την οποία ζητά να ενημερώνουν καθημερινά το myschool προκειμένου να αποτυπώνεται η λειτουργία κάθε μονάδας, απέστειλε ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ κ.Ιω.Κατσαρός.
Παράλληλα ο κ.Κατσαρός δίνει προθεσμία μέχρι αύριο Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου στους διευθυντές των σχολείων προκειμένου να κάνουν 9 συγκεκριμένες ενέργειες αποτύπωσης στο myschool, ανάμεσα στις οποίες και η εκτίμηση των κενών, (από τα οποία θα εξαρτηθεί η Β' φάση προσλήψεων αναπληρωτών) Αναλυτικά:
Η εγκύκλιος
Προκειμένου να αποτυπώνεται η λειτουργία κάθε σχολικής μονάδας αλλά και κάθε εκπαιδευτικής δομής (ΠΔΕ/ Διεύθυνση Εκπαίδευσης/ ΚΕΔΑΣΥ), είναι αναγκαία η ενημέρωση του Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΣ) myschool σε καθημερινή βάση.
Κάθε στοιχείο μεταβολής της μονάδας/μαθητικού δυναμικού/εκπαιδευτικού προσωπικού θα πρέπει να καταχωρείται έτσι, ώστε να αντανακλάται απόλυτα η καθημερινή λειτουργία των σχολικών μονάδων/ εκπαιδευτικών δομών, βάσει της οποίας τα όργανα διοίκησης θα προβαίνουν στον προγραμματισμό δράσεων και στη λήψη αποφάσεων.
Ο Διευθυντής, Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας/Διεύθυνσης Εκπαίδευσης/ ΚΕΔΑΣΥ είναι υπεύθυνος για την καταγραφή, εισαγωγή, επιβεβαίωση και οριστικοποίηση των στοιχείων λειτουργίας.
Συνοψίζοντας τις ενέργειες αποτύπωσης που θα πρέπει να γίνουν, αναφέρονται τα παρακάτω:
- η ενημέρωση του μητρώου των εκπαιδευτικών (απουσίες, άδειες, υποχρεωτικό ωράριο κτλ.),
- οι τοποθετήσεις και οι αναθέσεις εκπαιδευτικών, καθώς και οι σχετικές συμπληρώσεις-μειώσεις ωραρίου,
- τα τμήματα που λειτουργούν στη σχολική μονάδα,
- η ολοκλήρωση των εγγραφών του μαθητικού δυναμικού, καθώς και η σχετική κατανομή τους κατά τάξη, τμήμα, ομάδα προσανατολισμού, τομέα, ειδικότητα ή άλλη ενότητα του προγράμματος σπουδών που ακολουθεί η σχολική μονάδα,
- η εκτίμηση κενών της σχολικής μονάδας (Λειτουργικά Κενά Μαθημάτων),
- η αποτύπωση του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος Διδασκαλίας,
- η ενημέρωση του φακέλου του μαθητή και ιδιαίτερα των απουσιών του, καθώς και της ώρας αποχώρησής του,
- η ενημέρωση στατιστικών στοιχείων, όπως τα «Στατιστικά Στοιχεία Εκπαιδευτικών Αναγκών», καθώς και τα στατιστικά στοιχεία Αλλοδαπών/ Παλιννοστούντων/ Ρομά μαθητών,
- η ενημέρωση του φακέλου της σχολικής μονάδας και ιδιαίτερα η ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει, καθώς και η κτηριακή υποδομή του.
Οι παραπάνω αποτυπώσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 25/09/2024, ώστε στη συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να αντληθούν τα αναγκαία στοιχεία.
Επιβεβαίωση δεδομένων της ημερήσιας καταχώρισης των απαραίτητων στοιχείων είναι υποχρεωτικό να πραγματοποιείται την 1η και 15η ημέρα κάθε μήνα για τις σχολικές μονάδες (δηλαδή δύο φορές κάθε μήνα), και από την 1η έως την 5η ημέρα κάθε μήνα (δηλαδή μία φορά κάθε μήνα) για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΠΕ, ΔΔΕ, ΠΔΕ). Στην περίπτωση Σαββατοκύριακου ή αργίας, η παραπάνω υποχρέωση μετατίθεται στην αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η παραπάνω επιβεβαίωση δεν αναιρεί την υποχρέωση ημερήσιας καταχώρισης των στοιχείων.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα/απορία, οι Διευθυντές / Προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων/ Διευθύνσεων Εκπαίδευσης/ ΚΕΔΑΣΥ μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με την Ομάδα Υποστήριξης στο 8012008040/ 2144169749 ή να κάνουν καταγραφή προβλήματος μέσω της σχετικής παρεχόμενης φόρμας.
Τέλος, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΠΕ, ΔΔΕ, ΠΔΕ), ώστε να προβαίνουν σε ελέγχους και διασταυρώσεις στοιχείων για τις υφιστάμενες μονάδες τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Δείτε όλη την εγκύκλιο
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη