πε11
Η Φυσική Αγωγή θα έπρεπε να είναι ένα από το πιο σημαντικά μαθήματα στη σχολική ζωή των μαθητών και όχι το τελευταίο σε προτεραιότητα

Την περιπέτεια μιας εκπαιδευτικού ΠΕ11 φυσικής αγωγής, περιγράφει με γλαφυρό τρόπο μια γυμνάστρια, με επιστολή της προς το alfavita.gr που δημοσιεύουμε ακολούθως.

Οπως πολλοί συνάδελφοί της, η Τ.Α διαπιστώνει ότι τα τελευταία χρόνια οι καθηγητες φυσικής αγωγής βιώνουν απόλυτη απαξίωση.

«Συνώνυμο  των ΠΕ11  έπρεπε  να ειναι ο άνεργος!!!! Η ακόμα  "καλύτερα" μαζί με το πτυχίο  θα έπρεπε  να μας παρεχουν και επίδομα  ανεργίας», σημειώνει...

Να θυμίσουμε εδώ ότι σε πρόσφατη επιστολή που απέστειλε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής τονίζει  την αδικαιολόγητη διαρκή απροθυμία και αδιαφορία από πλευράς του Υπουργείου για την κάλυψη των καταγεγραμμένων κενών στον κλάδο.

Υποστηρίζεται ότι, «το αποτέλεσμα είναι να μην προσλαμβάνεται έγκαιρα το εκπαιδευτικό προσωπικό που χρειάζεται στα σχολεία, αφήνοντας ακάλυπτα χιλιάδες κενά, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε άλλες ειδικότητες να διδάσκουν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, τόσο στην Προσχολική Αγωγή όσο και στη Δημοτική Εκπαίδευση».

«Το σχολικό περιβάλλον είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αρωγούς για την υιοθέτηση συνηθειών ζωής που προασπίζουν την  υγεία, μέσω της προώθησης της σωματικής δραστηριότητας. Για ορισμένα παιδιά το σχολείο μπορεί να είναι το μοναδικό μέρος όπου συμμετέχουν σε οποιοδήποτε είδος ωφέλιμης και συνάμα χαρούμενης σωματικής δραστηριότητας. Ως εκ τούτου, το εκπαιδευτικό σύστημα και η Πολιτεία πρέπει να παρέχει ίσες ευκαιρίες και κίνητρα στους νέους για να είναι σωματικά δραστήριοι. Η Φυσική Αγωγή θα έπρεπε να είναι ένα από το πιο σημαντικά μαθήματα στη σχολική ζωή των μαθητών και όχι το τελευταίο σε προτεραιότητα. Αντιθέτως το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.,  παρά τις αλλεπάλληλες εξαγγελίες του για την αύξηση της συχνότητας και την βελτίωση της ποιότητας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, επιμένει να το κατατάσσει τελευταίο!

Οι οργανικές θέσεις της ΔΕ από το 2019 μέχρι το 2024 μειώθηκαν κατά 754 παρά τους διορισμούς...

Η διήγηση της εκπαιδευτικού

Ονομάζομαι Τ. Α. και ανήκω στον κλάδο ΠΕ11( φυσικής αγωγής). Είμαι μητέρα τριων ανήλικων παιδιών και με τα αφορμή αρκετά δημοσιεύματα για τον κλαδο των ΠΕ11 αποφασισα να γράψω και εγώ κάτι τις αφού φως στον ορίζοντα δεν βλέπω για να εκφράσω τους προβληματισμούς, την αγωνία και την αβεβαιότητα που αισθάνομαι για την έλλειψη επαγγελματικής αποκατάστασης.

Τα τελευταία χρόνια οι καθηγητες φυσικής αγωγής βιώνουν απόλυτη απαξίωση...Συνώνυμο  των ΠΕ11  έπρεπε  να ειναι ο άνεργος!! Η ακόμα  "καλύτερα" μαζί με το πτυχίο  θα έπρεπε  να μας παρεχουν και επίδομα  ανεργίας... Τι και αν έγιναν διορισμοι μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτων από τους 9600 και πλέον γυμναστές μόλις και μετα βιας θα  εργάστουν 1700 έως την  λήξη  του σχολικού  έτους. Αναλογικά ως κλάδος κατέχουμε τα περισσότερα μόρια που προέρχονται από μεταπτυχιακα, γνώσεις ξένων γλωσσών και πιστοποιήσεις (αλλες ειδικότητες διορίζονται με τα λιγοστα μόρια ή ακόμα και ελάχιστα), ενώ η μέση ηλικία μονιμοποίησης ανέρχεται στα 46 έτη!!!! Σε αυτό το σημείο αναρωτιέμαι πόσο παραγωγικός μπορεί να είναι ένας καθηγητής φυσικής αγωγής όταν μονιμοποίειται στα 50; Γιατί το υπουργείο  δεν προχώρα στη σύσταση νέων οργανικών θέσεων;;; Γιατί δεν γίνεται να υπάρχει πιο άμεση καταγραφή των λειτουργικών κενών; Γιατί στον κλάδο των ΠΕ11 δεν υπάρχει αντιστοιχία μονίμων προσλήψεων με βάση τις συνταξιοδοτησεις όπως σε άλλους κλάδους; Και γενικότερα υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για  το μάθημα από το  υπουργείο ή θα μείνουμε σε αυτό το παρωχημένο μοντέλο;

Είναι πραγματικά λυπηρό και ανεπίτρεπτο να έχουμε ως χώρα το μεγαλύτερο δείκτη μάζας σώματος στην Ευρώπη και έναν από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως στις προσχολικες και σχολικές ηλικίες!!  Πως ειναι δυνατόν να θέλουμε ως κοινωνία υγιεί παιδιά και με σωστές αρχές ως προς ιδεώδες του αθλητισμου και να μην παρέχεται στην προσχολική ηλικία αυτό το χρήσιμο μάθημα ,να περιορίζεται η έκταση του στο σχολικό  πρόγραμμα και τελικά να απαξιωνεται εντελώς από τους ίδιους τους Υπουργούς Παιδείας ! Και αναφέρω τους υπουργούς διότι ταζουν και δεν δίνουν!!!(Ντροπή)Τοσο ο νυν Υπ. Παιδείας όσο και η τέως Υπουργος μας έταζαν αύξηση των ωρών, δημιουργία αθλητικών σχολείων και ενταξη του μαθήματος στην προσχολική ηλικία. Τίποτα δεν έγινε!! Μονο με τις εξαγγελίες μείναμε. . .

Στο σημείο αυτο να σας ενημερώσω αγαπητοί /ες μου πως το μαθημα των αγγλικών στην προσχολική ηλικια είχε πιο γρήγορη εξέλιξη σε ότι αφορά την ένταξη στο νηπιαγωγείο! Αλλα βέβαια ο κλάδος των αγγλικών είχε αρωγό την κ. Ζαχαρακη καθώς η ιδια είναι απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας !!!Ειναι αδικο πραγματικά το μάθημα της φυσικής αγωγής να βιώνει αυτόν τον εμπαιγμό και ο κατάλογος των ΠΕ11 να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Κλείνοντας,  η χώρα μας ανέκαθεν είχε να επιδείξει μεγάλο ζήλο σε ότι αφορά τον αθλητισμό άλλωστε εδω γεννήθηκε και άνθισε το Ολυμπιακό Ιδεώδες! Εαν ως νεότεροι Έλληνες θέλουμε να συνεχίσουμε να συγχαίρουμε τις παγκοσμίες επιτυχίες των αθλητών/τριων θα πρέπει να μεριμνησουμε άμεσα για την βάση του αθλητισμου δηλαδή το σχολικό πλαίσιο!!! Από αυτό το πλαίσιο αγαπητοί μου θα αποφοιτήσει ο/η επόμενος/η ολυμπιονίκης ,αυτός/η που θα συγχαρει τον/την ολυμπιονίκη αλλά και αυτός που θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ύπαρξη των δύο ανωτέρω. Δεν είναι κρίμα να διαιωνίζεται μια άσχημη εικόνα στον ελληνικο αθλητισμό;

Ο αθλητισμός δύναται να δημιουργεί υγιής προσωπικότητες και στις μέρες μας με τόσα κρούσματα βίας θεωρώ πως είναι απαραίτητος...  Σας καλώ όλους  και όλες να στηρίξετε την προσπάθεια των καθηγητων φυσικής αγωγής  ώστε να  αποκτήσει ο κλάδος των ΠΕ11 το σεβασμό , την αναγνώριση και αίγλη  των υπολοίπων  εκπαιδευτικών!

Με σεβασμό, 

Τ.Α.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Πιερρακάκης
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
«Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα στηρίξει κάθε βήμα ακαδημαϊκής αριστείας αυτού του μοναδικού κέντρου»
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
kleista sxoleia proaulio
Χειροπέδες σε συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε σχολεία- Μαθητές θα «έσπρωχναν» κάνναβη σε σχολική εκδρομή
Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά- Δέκα συλλήψεις
Χειροπέδες σε συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε σχολεία- Μαθητές θα «έσπρωχναν» κάνναβη σε σχολική εκδρομή
panelladikes-sxoleia-taksi
Δημοτικό Θεσσαλονίκης: Μες το Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση
Χωρίς ρεύμα Δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης - Άφησαν τους μαθητές μες το κρύο χωρίς θέρμανση
Δημοτικό Θεσσαλονίκης: Μες το Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση